Пошукова оптимізація магазину авто фарб: ТОП 10 Google 456 ключових фраз
Інтернет-магазин авто фарб «Avtokraska.ua»:
Просування інтернет-магазину авто фарб - це стратегія, націлена на залучення потенційних покупців на сайт.
Найбільша кількість відвідувачів приходить з пошукових систем, тому ми професійно оптимізували магазин авто фарб під актуальні алгоритми пошукових систем, щоб збільшити цільовий трафік і конверсії.
Як ми реалізували завдання по просуванню сайту
- Попрацювали над поліпшенням структури сайту, щоб зробити її максимально продуманою і зручною для покупців;
- Склали список ключових слів - семантичне ядро, що відповідає комерційній ніші інтернет-магазину «Avtokraska.ua»: продаж автомобільних фарб в Україні;
- Написали основні мета-теги для сторінок веб-сайту;
- Створили якісний текстовий контент за унікальною методикою, для наповнення карток товарів, підкатегорій і категорій;
- Провели професійну оптимізацію ресурсу під пошукову систему і виправили наявні SEO помилки;
- Наростили кількість посилань для білого зовнішнього пошукового просування.
Які результати просування були отримані
В ході пошукової оптимізації сайту інтернет-магазину авто фарб «Avtokraska.ua» було використано семантичне ядро з 1320 ключових слів.
За 10 місяців просування видимість магазину збільшилася за наступними показниками:
- 72 ключових запити - ТОП-3;
- 456 ключових запитів - ТОП-10;
- 730 ключових запитів - ТОП-30.
Ключових слів в ТОП Google до просування:
Ключових слів в ТОП після просування:
Графік зростання трафіку:
Порівняння трафіку в порівнянні з минулим роком:
Результат SEO просування сайту:
Сайт був оптимізований під 1 320 ключових слова.
За 10 місяців роботи в ТОП просунули:
ТОП 3 - 72 ключових слова = 5% запитів;
ТОП 10 - 456 ключових слів = 35% запитів;
ТОП 30 - 730 ключових слів = 55% запитів.