SMM: реклама у соціальних мережах

Ссылка на релевантное фотоСсылка на релевантное фото
Author: Анатолій Ситников

SMM (маркетинг в соціальних мережах) – це комплексний спосіб реклами в інтернеті, головна мета якої – отримання замовників з соціальних мереж і підвищення впізнаваності бренду або компанії.

Вартість реклами в соціальних мережах Facebook і Instagram

просування в соціальних мережах

Реклама "Старт"

€499

Де: Facebook + Instagram

Отримати пропозицію

просування в соціальних мережах

Реклама "Медиум"

€749

Де: Facebook + Instagram

Отримати пропозицію

реклама сайту в соціальних мережах

Реклама "Про"

от €1499

Де: Facebook + Instagram

Отримати пропозицію

Вартість ведення в соціальних мережах Facebook і Instagram

продвижение в социальных сетях

Ведення "Старт"

Вартість ведення в місяць:

€749

Где: Facebook + Instagram

Отримати пропозицію

smm продвижение в соціальних сетях

Ведення "Медиум"

Вартість ведення в місяць:

€1499

Где: Facebook + Instagram

Отримати пропозицію

smm продвижение в соціальних сетях

Ведення "Про"

Вартість ведення в місяць:

от €1999

Где: Facebook + Instagram

Отримати пропозицію

Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:

2000 залишилось символів

Що таке SMM маркетинг і які завдання вирішує

SMM (Social Media Marketing) – ряд процесів, спрямованих на отримання трафіку або залучення інтересу до брендів, а також послуг і продуктів компанії за допомогою показу рекламних оголошень в сервісах платформ соціальних мереж.

Просування в соціальних мережах відбувається шляхом показу Вашого рекламного оголошення у вигляді зображення (або відео) з текстовим описом в Instargam і Facebook.

Даний вид реклами допоможе вирішити наступні завдання:

  • Збільшити впізнаваність бренду;
  • Розповісти цільової аудиторії про Ваші послуги і товари;
  • Запросити цільову аудиторію на будь-який захід;
  • Розповісти про Ваш додаток і отримати більше встановлень;
  • Отримати перегляди Вашого відеоролика;
  • Отримати цільової трафік на сайт;
  • Реклама Вашого пабліка, сторінки або облікового запису в соціальних мережах;
  • Генерація потрібних лідів – заявка, дзвінки, реєстрація або замовлення;
  • Показ реклами Вашого бізнесу людям, які знаходяться поруч з Вашим закладом, складом або офісом.

Іншими словами, можна вирішити практично будь-яке завдання, окрім просування сайту в пошукових системах.

Як ми отримуємо результат в рекламі в соціальних мережах

1. Заповнюємо з Вами короткий бриф в телефонному режимі, який на 99% допоможе нам визначити – чи точно Вам потрібно інвестувати в SММ? А може реклама в Google або SEO буде ефективніше і дасть більший результат?

2. Вивчаємо Ваш продукт / послугу / бізнес, щоб зрозуміти, що потрібно клієнту для покупки:

- Аналізуємо Ваші ціни / терміни / умови – дивимося на всі "за" і всі "проти";
- Дізнаємося, на що звертають увагу клієнти Ваших конкурентів при купівлі / замовленні;
- Оцінюємо тверезо те, що є зараз – групи / сайт без "рожевих окулярів".

3. Робимо повний аналіз реклами в соціальних мережах Ваших конкурентів:

- Дивимося на подачу реклами – якість і зміст зображень / відео;
- Оцінюємо смислове навантаження – текст, що продає, УТП, зачіпки, тригери;
- Дізнаємося як вже продавали Ваш продукт / послугу на заході (іноді корисно);
- Шукаємо слабкі і сильні сторони конкурентів – сильне використовуємо, з слабкого робимо сильне і теж використовуємо.

4. Готуємо кампанію до запуску на перший місяць показу реклами:

- Збираємо і групуємо цільові аудиторії, рекламні пости, УТП;
- ННаповнюємо групу постами для запуску, в разі необхідності;
- Робимо форму збору лідів для оптимізації бюджету кампанії;
- Налаштовуємо ремаркетинг, чат-боти, смс та інші корисні штуки.

5. Запускаємо рекламну кампанію і в процесі збираємо і аналізуємо дані:

- Дізнаємося оптимальний бюджет на добу і охоплення аудиторії;
- Визначаємо скільки коштує 1 заявка, дзвінок або звернення;
- Отримуємо вартість реклами за 1 тисячу показів і оптимізуємо її;
- Відключаємо "невигідні" аудиторії і зайві рекламні пости;
- Розрахуємо прибутковість рекламної кампанії (ROI);
- Готуємо докладний маркетинговий план з цифрами (заявки та прибуток) на наступний місяць.

Вартість SMM просування і бюджети на рекламу

Social Media Marketing включає в себе кілька видів просування товарів / послуг і брендів в соціальних мережах: управління думкою, продажами і комунікацію з клієнтами.

Середня вартість SMM просування коливаються в межах від 299€ до 2000€ в місяць і залежить від обсягу роботи, числа сторінок, що ведуться в соціальних мережах.

Бюджет на рекламу в соціальних мережах складається з:

1. Одноразова оплата за налаштування кампанії – від €299;

2. Оплата за покази реклами в компанію Facebook – від 300€ в місяць, чим більший бюджет на покази, тим краще результат.

Приблизна вартість 1 000 показів реклами в Facebook або Instagram – 1€.

Мінімальний бюджет на покази реклами на місяць 99€.

Кількість показів реклами в Facebook і Instagram при різних бюджетах при рекламі сайту:

  • 99€ – до 100 000 показів;
  • 200€ – до 200 000 показів;
  • 300€ – до 300 000 показів;
  • 400€ – до 400 000 показів;
  • 500€ – до 500 000 показів.

Рекламу будуть бачити тільки ті користувачі, які обрані в якості Вашої цільової аудиторії.

Ми можемо вибрати показ по місту, зробити підбір за статтю, віком та інтересами людини.

Вартість послуг SMM – просування від €499 в місяць. Розробляємо план просування в соціальних мережах і присутності в цьому сегменті. Проводимо аналіз і розробляємо рекомендації щодо оптимізації SMM – стратегії.

Вартість ведення сторінок у соціальних мережах

Вартість ведення сторінокStartMediumPro

Ведення Instagram + Facebook

(Вартість пакетів просування і ведення)

€749 €1499 від €1999

Кількість публікацій в 30 днів

(Кросспостінг)

15  22  від 45

Публікація в сторіз

(Фотозйомка товару в фотобоксі)
- 3 5

Фотозйомка

(Фотозйомка товару в фотобоксі)
від +99€

Аналіз ніші і конкурентів

(Щоб відрізнятися і виділятися в стрічці)

+

Візуальне оформлення профілю

(Стрічка, іконки для Хайлайтс, аватар)

+

Опис профілю. що продає

(Шапка профілю)

+

Підбір хештегів

(Регулярний постинг)

+

Вартість таргетованої реклами в соціальних мережах

Вартість реклами в соціальних мережахProMediumStart

Реклама Facebook + Instagram

(Вартість одноразової налаштування)

від €1499 €749 €499

Терміни налаштування

(Вказані тільки робочі дні)

 до 20  до 15 до 10

Терміни підтримки рекламної кампанії

(Перший місяць реклами включений у вартість)

 30 днів  30 днів  30 днів

Кількість продуктів / послуг

(Декілька аудиторій для кожного продукту)

від 10-ти  до 5-ти  до 3-ох

 А/Б тестування

(Експрес-тестінг різних оголошень)

+ -

Рекомендований бюджет на добу

(Більше бюджет – більше продажів)

від 100€  50-100€ 10-50€ 

Який результат можна отримати в SMM

Результатом роботи по рекламі в соціальних мережах можуть бути наступні показники:

  • Збільшення впізнаваності бренду;
  • Збільшення продажів;
  • Збільшення відвідуваності сайту, заходів на сторінки та інших спільних позицій з потенційних замовником;
  • Збільшення реєстрацій, замовлень, дзвінків або переглядів відео і завантажень додатка;
  • Збільшення передплатників і аудиторії в соціальних мережах.

Терміни настройки реклами в соціальних мережах з моменту оплати і підписання договору – до 7 робочих днів.

Даний термін вказаний з запасом для виконання всіх робіт з налаштування рекламної компанії в обумовлені дати.

За цей період буде проаналізована цільова аудиторія під Ваші цілі в показі реклами, розроблена стратегія показу реклами і створені оголошення.

Переваги SMM просування в соціальних мережах

SMM просування ідеально підходить для реклами нового бренду або нового продукту / послуги, на які ще немає попиту в пошукових системах і налаштувати контекстну рекламу немає можливості в зв'язку з відсутністю пошуків за потрібними ключовими словами.

У разі, якщо на Ваш товар або послугу є попит в пошукових системах, SMM необхідно використовувати в якості додаткового методу залучення цільової аудиторії до SEO просування і до реклами в Google Ads.

За допомогою маркетингу в соціальних мережах за мінімальні гроші можна розповісти максимальній кількості цільової аудиторії про Ваш продукт, бренд або заходи.

Наприклад, на момент написання цієї статті за 200 € можна показати рекламу більш ніж 200 000 чоловік цільової аудиторії.

Рекламувати в соціальних мережах можна що завгодно, крім заборонених тематик, які суперечать правилам компанії Facebook.

Як визначити, що краще використовувати – SMM або SEO і контекст

Щоб правильно прийняти рішення, в який вид реклами краще інвестувати гроші, задайте собі просте питання – "Де люди шукають аналогічний товар або послугу, щоб купити або замовити?"

Якщо відповіддю на це питання буде – пошукові системи (Google або Яндекс), то доцільно спочатку інвестувати в рекламу в Google і Яндекс, і тільки після цього приймати рішення про розкручування в соціальних мережах.

А коли попиту в пошукових системах немає на Ваші товари або послуги, то однозначно необхідно використовувати маркетинг в соціальних проектах.

Вплив соціальних мереж на SEO просування

Просування сайту і соціальні чинники пов'язані між собою безпосередньо. Чим більше активність на сторінках в соціальних пабліках, Твіттері, тим краще для сайту. Всі ці показники враховуються при ранжируванні сторінок сайту в пошуковій видачі.

1. Twitter

Даний сервіс являє собою мікроблог, в якому можна залишати повідомлення, що складаються з обмеженої кількості символів. Дані з twitter враховуються при сортуванні сайтів в пошуковій системі Google.

Чим більше твітів з посиланням на сторінки вашого сайту, тим краще. Також враховується кількість підписаних акаунтів – чим більше підписок, тим більше "вага" твіта.

Даний твіт веде на головну сторінку мого сайту, а також містить один ключ в твіті. Після індексації твіта у Google вагу по даному запиту буде додано до запиту SEO.

Також необхідно завести свій твітер акаунт і постити в ньому релізи нових статей, товарів або будь-якої нової інформації на вашому ресурсі. Щоб перевірити, проіндексовано твіт чи ні, необхідно вести URL твіта в пошук Google або Яндекс.

2. Соціальна мережа Facebook.com

Фейсбук, також як і Твіттер, враховується Google при просування сайту. Гугл враховує кількість лайків на домен сайту, тобто в ситуації, коли лайк отримує запис з посиланням на сторінку сайту.

Тобто чим більше пост отримає лайків і репоста, тим більше буде посилань на нашу статтю і, відповідно, більше ваги передано. Безумовно, такі посилання враховуються пошуковими системами так само, як і з звичайних сайтів. Тому необхідно максимально приділяти цьому увагу при просуванні вашого проекту.

Дуже класно, якщо натискати на лайк будуть тематичні та популярні сторінки. Наприклад, популярні особи, блогери або компанії. В такому випадку ми отримаємо до передачі ваги ще природний трафік на сайт з соціальної мережі.

Існує кілька способів популяризації сторінки в соціальній мережі:

А) Організації конкурсів

Суть така – оголошуємо конкурс на сторінці в паблік, умови для участі такі:

  • Необхідно підписатися на сторінку або вступити в групу;
  • Лайкнути запис і зробити репост (розповісти друзям);
  • Залишити позитивний коментар до запису.

Після виконання всіх умов людина бере участь в рандомном розіграші якого-небудь призу, наприклад, флешки або комп'ютерної миші. Таким нескладним чином можна залучити непогану аудиторію в групу і "розмножити" запис, а з нею і одне з посилань, до глобальних масштабів.

Б) Опублікувати цікавий і тематичний контент

Тут все просто. Шукаємо цікавий і актуальний матеріал в мережі, причому всі серйозні і корисні пости потрібно розбавляти смішними картинками, анекдотами в тему. озбавляти потрібно, тому що людина в соціальній мережі знаходиться рідко з метою "напружитися" і почитати що-небудь корисне і розумне, в більшості випадків відвідувач хоче морально відпочити і

В) Ведення власного блогу

У цьому випадку просто матеріал з мережі не підходить, необхідно публікувати цікаві і тематичні статті згідно Вашої цільової аудиторії. Публікації можуть бути у вигляді посилань на статті з Вашого сайту.

SMM просування у соціальних мережах | Послуги | Site Ok

SMM просування – Ціна 2022

Ціна на SMM просування вартість SMM терміни ведення
Старт €499 від 6 міс.
Медіум €749 від 3 міс.
Про від €1499 договірна
4.7335423197492 1 1 1 1 1 Рейтинг 4.73 (638 Голоса(ів))

399€

Євро

Середня вартість робіт над проектом в один календарний місяць.

20+

Проектів в роботі

40% наших клієнтів не зупиняються в просуванні.

900+

Успішних проектів

Працюємо в SEO просуванні і пошукової оптимізації сайтів з 2013.

700K+

Ключових слів

Просунутих в ТОП 1-10 пошукових систем Google, Яндекс і Bing.

В інтернет маркетингу з 2013

Катерина
КатеринаSEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Дмитро
Дмитро SEO Спеціаліст: 8 років досвіду
Олексій
Олексій SEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Ксенія
Ксенія PPC Спеціаліст: 7 років досвіду

Телефони та адреса

Напишіть у чат:

Телефонуйте нам:

+38 (044) 228 70 11
+38 (097) 355 11 77
+38 (063) 355 11 77
+38 (095) 355 11 77

США:

+16465689880

Польща:

+48226022132

Пишіть листи:

Email: info@site-ok.ua

Працюємо по світу

  • Україна
  • Польща
  • Данія
  • Німеччина
  • Англія
  • Франція
  • Чехія
  • США
  • Іспанія
  • Італія

Засноване в 2013

Просування сайтів від site-ok.ua

google partner RGB search site ok ua 123

facebook partners site ok ua 186

youtube site ok ua channel 123 123 facebook site ok ua group 1234 instagram sketched site ok ua 123