Що таке SMM маркетинг і які завдання вирішує
SMM (Social Media Marketing) – ряд процесів, спрямованих на отримання трафіку або залучення інтересу до брендів, а також послуг і продуктів компанії за допомогою показу рекламних оголошень в сервісах платформ соціальних мереж.
Просування в соціальних мережах відбувається шляхом показу Вашого рекламного оголошення у вигляді зображення (або відео) з текстовим описом в Instargam і Facebook.
Даний вид реклами допоможе вирішити наступні завдання:
- Збільшити впізнаваність бренду;
- Розповісти цільової аудиторії про Ваші послуги і товари;
- Запросити цільову аудиторію на будь-який захід;
- Розповісти про Ваш додаток і отримати більше встановлень;
- Отримати перегляди Вашого відеоролика;
- Отримати цільової трафік на сайт;
- Реклама Вашого пабліка, сторінки або облікового запису в соціальних мережах;
- Генерація потрібних лідів – заявка, дзвінки, реєстрація або замовлення;
- Показ реклами Вашого бізнесу людям, які знаходяться поруч з Вашим закладом, складом або офісом.
Іншими словами, можна вирішити практично будь-яке завдання, окрім просування сайту в пошукових системах.
Як ми отримуємо результат в рекламі в соціальних мережах
1. Заповнюємо з Вами короткий бриф в телефонному режимі, який на 99% допоможе нам визначити – чи точно Вам потрібно інвестувати в SММ? А може реклама в Google або SEO буде ефективніше і дасть більший результат?
2. Вивчаємо Ваш продукт / послугу / бізнес, щоб зрозуміти, що потрібно клієнту для покупки:
- Аналізуємо Ваші ціни / терміни / умови – дивимося на всі "за" і всі "проти";
- Дізнаємося, на що звертають увагу клієнти Ваших конкурентів при купівлі / замовленні;
- Оцінюємо тверезо те, що є зараз – групи / сайт без "рожевих окулярів".
3. Робимо повний аналіз реклами в соціальних мережах Ваших конкурентів:
- Дивимося на подачу реклами – якість і зміст зображень / відео;
- Оцінюємо смислове навантаження – текст, що продає, УТП, зачіпки, тригери;
- Дізнаємося як вже продавали Ваш продукт / послугу на заході (іноді корисно);
- Шукаємо слабкі і сильні сторони конкурентів – сильне використовуємо, з слабкого робимо сильне і теж використовуємо.
4. Готуємо кампанію до запуску на перший місяць показу реклами:
- Збираємо і групуємо цільові аудиторії, рекламні пости, УТП;
- ННаповнюємо групу постами для запуску, в разі необхідності;
- Робимо форму збору лідів для оптимізації бюджету кампанії;
- Налаштовуємо ремаркетинг, чат-боти, смс та інші корисні штуки.
5. Запускаємо рекламну кампанію і в процесі збираємо і аналізуємо дані:
- Дізнаємося оптимальний бюджет на добу і охоплення аудиторії;
- Визначаємо скільки коштує 1 заявка, дзвінок або звернення;
- Отримуємо вартість реклами за 1 тисячу показів і оптимізуємо її;
- Відключаємо "невигідні" аудиторії і зайві рекламні пости;
- Розрахуємо прибутковість рекламної кампанії (ROI);
- Готуємо докладний маркетинговий план з цифрами (заявки та прибуток) на наступний місяць.
Вартість SMM просування і бюджети на рекламу
Social Media Marketing включає в себе кілька видів просування товарів / послуг і брендів в соціальних мережах: управління думкою, продажами і комунікацію з клієнтами.
Середня вартість SMM просування коливаються в межах від 299$ до 2000$ в місяць і залежить від обсягу роботи, числа сторінок, що ведуться в соціальних мережах.
Бюджет на рекламу в соціальних мережах складається з:
1. Одноразова оплата за налаштування кампанії – від $299;
2. Оплата за покази реклами в компанію Facebook – від 300$ в місяць, чим більший бюджет на покази, тим краще результат.
Приблизна вартість 1 000 показів реклами в Facebook або Instagram – 1$.
Мінімальний бюджет на покази реклами на місяць 99$.
Кількість показів реклами в Facebook і Instagram при різних бюджетах при рекламі сайту:
- 99$ – до 100 000 показів;
- 200$ – до 200 000 показів;
- 300$ – до 300 000 показів;
- 400$ – до 400 000 показів;
- 500$ – до 500 000 показів.
Рекламу будуть бачити тільки ті користувачі, які обрані в якості Вашої цільової аудиторії.
Ми можемо вибрати показ по місту, зробити підбір за статтю, віком та інтересами людини.
Вартість послуг SMM – просування від $499 в місяць. Розробляємо план просування в соціальних мережах і присутності в цьому сегменті. Проводимо аналіз і розробляємо рекомендації щодо оптимізації SMM – стратегії.
Вартість ведення сторінок у соціальних мережах
Вартість ведення сторінок | Start | Medium | Pro |
Ведення Instagram + Facebook
(Вартість пакетів просування і ведення) | $749 | $1499 | від $1999 |
Кількість публікацій в 30 днів
(Кросспостінг) | 15 | 22 | від 45 |
Публікація в сторіз
(Фотозйомка товару в фотобоксі) | - | 3 | 5 |
Фотозйомка (Фотозйомка товару в фотобоксі) | від +99$ |
Аналіз ніші і конкурентів
(Щоб відрізнятися і виділятися в стрічці) | + |
Візуальне оформлення профілю (Стрічка, іконки для Хайлайтс, аватар) | + |
Опис профілю. що продає (Шапка профілю) | + |
Підбір хештегів
(Регулярний постинг) | + |
Вартість таргетованої реклами в соціальних мережах
Вартість реклами в соціальних мережах | Pro | Medium | Start
|
Реклама Facebook + Instagram (Вартість одноразової налаштування) | від $1499 | $749 | $499 |
Терміни налаштування (Вказані тільки робочі дні) | до 20 | до 15 | до 10 |
Терміни підтримки рекламної кампанії (Перший місяць реклами включений у вартість) | 30 днів | 30 днів | 30 днів |
Кількість продуктів / послуг
(Декілька аудиторій для кожного продукту) | від 10-ти | до 5-ти | до 3-ох |
А/Б тестування (Експрес-тестінг різних оголошень) | + | - | - |
Рекомендований бюджет на добу (Більше бюджет – більше продажів) | від 100$ | 50-100$ | 10-50$ |
Який результат можна отримати в SMM
Результатом роботи по рекламі в соціальних мережах можуть бути наступні показники:
- Збільшення впізнаваності бренду;
- Збільшення продажів;
- Збільшення відвідуваності сайту, заходів на сторінки та інших спільних позицій з потенційних замовником;
- Збільшення реєстрацій, замовлень, дзвінків або переглядів відео і завантажень додатка;
- Збільшення передплатників і аудиторії в соціальних мережах.
Терміни настройки реклами в соціальних мережах з моменту оплати і підписання договору – до 7 робочих днів.
Даний термін вказаний з запасом для виконання всіх робіт з налаштування рекламної компанії в обумовлені дати.
За цей період буде проаналізована цільова аудиторія під Ваші цілі в показі реклами, розроблена стратегія показу реклами і створені оголошення.
Переваги SMM просування в соціальних мережах
SMM просування ідеально підходить для реклами нового бренду або нового продукту / послуги, на які ще немає попиту в пошукових системах і налаштувати контекстну рекламу немає можливості в зв'язку з відсутністю пошуків за потрібними ключовими словами.
У разі, якщо на Ваш товар або послугу є попит в пошукових системах, SMM необхідно використовувати в якості додаткового методу залучення цільової аудиторії до SEO просування і до реклами в Google Ads.
За допомогою маркетингу в соціальних мережах за мінімальні гроші можна розповісти максимальній кількості цільової аудиторії про Ваш продукт, бренд або заходи.
Наприклад, на момент написання цієї статті за 200 $ можна показати рекламу більш ніж 200 000 чоловік цільової аудиторії.
Рекламувати в соціальних мережах можна що завгодно, крім заборонених тематик, які суперечать правилам компанії Facebook.
Як визначити, що краще використовувати – SMM або SEO і контекст
Щоб правильно прийняти рішення, в який вид реклами краще інвестувати гроші, задайте собі просте питання – "Де люди шукають аналогічний товар або послугу, щоб купити або замовити?"
Якщо відповіддю на це питання буде – пошукові системи (Google або Яндекс), то доцільно спочатку інвестувати в рекламу в Google і Яндекс, і тільки після цього приймати рішення про розкручування в соціальних мережах.
А коли попиту в пошукових системах немає на Ваші товари або послуги, то однозначно необхідно використовувати маркетинг в соціальних проектах.
Вплив соціальних мереж на SEO просування
Просування сайту і соціальні чинники пов'язані між собою безпосередньо. Чим більше активність на сторінках в соціальних пабліках, Твіттері, тим краще для сайту. Всі ці показники враховуються при ранжируванні сторінок сайту в пошуковій видачі.
1. Twitter
Даний сервіс являє собою мікроблог, в якому можна залишати повідомлення, що складаються з обмеженої кількості символів. Дані з twitter враховуються при сортуванні сайтів в пошуковій системі Google.
Чим більше твітів з посиланням на сторінки вашого сайту, тим краще. Також враховується кількість підписаних акаунтів – чим більше підписок, тим більше "вага" твіта.
Даний твіт веде на головну сторінку мого сайту, а також містить один ключ в твіті. Після індексації твіта у Google вагу по даному запиту буде додано до запиту SEO.
Також необхідно завести свій твітер акаунт і постити в ньому релізи нових статей, товарів або будь-якої нової інформації на вашому ресурсі. Щоб перевірити, проіндексовано твіт чи ні, необхідно вести URL твіта в пошук Google або Яндекс.
2. Соціальна мережа Facebook.com
Фейсбук, також як і Твіттер, враховується Google при просування сайту. Гугл враховує кількість лайків на домен сайту, тобто в ситуації, коли лайк отримує запис з посиланням на сторінку сайту.
Тобто чим більше пост отримає лайків і репоста, тим більше буде посилань на нашу статтю і, відповідно, більше ваги передано. Безумовно, такі посилання враховуються пошуковими системами так само, як і з звичайних сайтів. Тому необхідно максимально приділяти цьому увагу при просуванні вашого проекту.
Дуже класно, якщо натискати на лайк будуть тематичні та популярні сторінки. Наприклад, популярні особи, блогери або компанії. В такому випадку ми отримаємо до передачі ваги ще природний трафік на сайт з соціальної мережі.
Існує кілька способів популяризації сторінки в соціальній мережі:
А) Організації конкурсів
Суть така – оголошуємо конкурс на сторінці в паблік, умови для участі такі:
- Необхідно підписатися на сторінку або вступити в групу;
- Лайкнути запис і зробити репост (розповісти друзям);
- Залишити позитивний коментар до запису.
Після виконання всіх умов людина бере участь в рандомном розіграші якого-небудь призу, наприклад, флешки або комп'ютерної миші. Таким нескладним чином можна залучити непогану аудиторію в групу і "розмножити" запис, а з нею і одне з посилань, до глобальних масштабів.
Б) Опублікувати цікавий і тематичний контент
Тут все просто. Шукаємо цікавий і актуальний матеріал в мережі, причому всі серйозні і корисні пости потрібно розбавляти смішними картинками, анекдотами в тему. озбавляти потрібно, тому що людина в соціальній мережі знаходиться рідко з метою "напружитися" і почитати що-небудь корисне і розумне, в більшості випадків відвідувач хоче морально відпочити і
В) Ведення власного блогу
У цьому випадку просто матеріал з мережі не підходить, необхідно публікувати цікаві і тематичні статті згідно Вашої цільової аудиторії. Публікації можуть бути у вигляді посилань на статті з Вашого сайту.