Просування сайту Tilda

Просування сайту Tilda

Ссылка на релевантное фотоСсылка на релевантное фото
Author: Анатолій Ситников

Просування сайту Тільда – це комплекс дій над сайтом з внутрішньої оптимізації сайту під ключові слова та зовнішніми роботами щодо покращення ранжирування пошукових запитів для зростання відвідуваності сайту на Тільді з метою монетизації трафіку.

Пакет

Пакет "Tilda M"

$599

Просуваємо до 2000 запитів

Пакет

Пакет Tilda L

$1199

Просуваємо до 3000 запитів

Пакет

Пакет Tilda XL

$1499

Просуваємо до 5000 запитів

Залиште заявку — отримайте ціну і пропозицію на свій Email:

2000 залишилось символів

Особливості просування сайту на Tilda

Просування сайту на Тільді – це комплекс заходів, спрямованих на оптимізацію сайту під вимоги пошукової системи з метою підвищення позицій пошукових фраз для збільшення кількості відвідувань з органічного пошуку.

Просування сайту на конструкторі Tilda можна здійснити як і на будь-якій іншій CMS системі керування сайтом.

У цій статті ми розповімо про стратегію просування сайту на Тільда, про вимоги до сайту для просування, а також про те, що потрібно зробити з сайтом на Tilda для просування за ключовими словами в ТОП 1-3 пошукових систем.

Ви дізнаєтесь стратегічні дії щодо просування сайту Тільда без технічних нюансів просування для того, щоб точно отримати результат. 

Вимоги до сайту на Tilda для успішного просування

Найголовніше що потрібно зрозуміти – сайт на Тільда ​​для пошукової системи нічим не відрізняється від будь-якого іншого сайту.

Пошукова система та її алгоритми не дивляться на движок або платформу сайту. Пошукові системи оцінюють інші метрики, які залежать від виду CMS.

Що оцінює пошукова система під час ранжування сайту:

  1. Вміст сторінки сайту. При скануванні сайту пошукова система оцінює вміст сайту: тексти, зображення, відео та інший контент, який є на сторінках;
  2. Швидкість завантаження сторінки. З 2021 року до алгоритмів пошукових систем були додані функції визначення швидкості завантаження сторінок сайту. І тепер пошукова система враховує швидкість сайту при його ранжируванні;
  3. Здоров'я сайту. Також пошукова система оцінює ряд факторів, які допомагають їй оцінити загальний стан сайту. Сюди входять: наявність оптимізованих сторінок під мобільні, биті посилання, незахищений протокол HTTP, проблеми безпеки;
  4. Рейтинг сторінок сайту. На підставі даних про якість сторінок сайту, швидкість, здоров'я сайту пошукова система оцінює загальний рейтинг сайту, який безпосередньо впливатиме на ранжування всіх сторінок без винятку. 
  5. Посилальна маса сайту. Одним із найважливіших факторів ранжування сайту є зовнішні посилання, які ведуть на сайт, що оцінюється. Чим більше релевантних посилань з інших сайтів на сайт, що просувається, тим більше ключових слів буде в ТОП 10 пошуку.

Вимоги до функціоналу інтернет-магазину на Тільда ​​для SEO

Найголовнішим фактором хорошого ранжування сайту є його контент – вміст сторінок сайту та його функціонал.

Якщо у Вас інтернет-магазин на Тільда, то його функціонал і показники не повинні поступатися іншим інтернет-магазинам ні в чому.

Що має бути в інтернет-магазині на Тільда: 

  • Конкурентна ціна на типові товари;
  • Сортування: за ціною, новизною, рейтингом;
  • Фільтри товарів (чим більше, тим краще);
  • Відгуки на товари та можливість їх залишити;
  • Інформація про доставку, повернення, гарантії;
  • Кошик запам'ятовує покупки при залишенні сайту;
  • Можливість купівлі товару в 1 клік;
  • Товари праворуч, категорії зліва;
  • Дизайн наближений за змістом дизайнів у ніші;
  • Онлайн-консультант або чат;
  • На сайті має бути не менше 200 сторінок товарів;
  • На сайті має бути не менше 50 сторінок категорій. 

Докладно про кожну з вимог вище:

1. Якщо Ви продаєте типові товари, які доступні в інших інтернет-магазинах, то ціна на товар повинна бути меншою або на рівні з конкурентами у видачі пошукової системи.

Людина при пошуку товару гуглить і відкриває відразу кілька сайтів, і якщо вона хоче купити типовий товар, то вона закриє ті сайти, де ціна вища.

Таким чином вона проведе на сайті з низькою ціною більше часу, і це відстежує пошукова система.

Тобто при просуванні сайту дуже важливо утримати довше відвідувача на сайті, що неможливо зробити, якщо у Вашому інтернет-магазині ціна неконкурентна.

2. Сортування товарів, фільтри товарів впливають на просування сайту так само, як і конкурентна ціна. У 90% інтернет-магазинів є сортування та фільтри, вони полегшують пошук та впливають на поведінку людини на сайті.

Тому сортування та фільтри на сайті Тільда ​​мають бути такі самі, як і в інших інтернет-магазинах.

3. Кошик із функцією запам'ятовування покупця, покупка в один клік – також необхідні, оскільки це спрощує використання сайту.

4. У 99% інтернет-магазинів товари знаходяться праворуч, а категорії – ліворуч. Немає ніякого сенсу робити навпаки, тому що люди до цього звикли. Інакше користувач відчує дискомфорт і залишить сайт, тому що просто йому буде незвично.

У кожній ніші інтернет-магазинів, будь то інтернет-магазин одягу чи техніки, вже сформувався загальний прийнятий дизайн сайту.

Наприклад, інтернет-магазини техніки, роблять, в основному, з білим тлом та незначними відмінностями у шапці сайту та кнопок, а сайти ритуальних послуг – із темним фоном.

Для просування сайту на Тільда ​​потрібно зробити сайт за змістом схожий на найголовнішого конкурента в пошуковій системі.

5. Онлайн-чат потрібен для швидкої консультації клієнта в режимі онлайн. Для нових інтернет-магазинів це дуже важливо, тому що допомагає швидко отримати зворотній зв'язок від клієнтів. Ви швидше дізнаєтесь, що незручно, що не працює чи не зрозуміло користувачам.

6. Для успішного просування інтернет-магазину Тільда на сайті має бути більша кількість сторінок товарів та категорій. Google вище ранжує сайти з великою кількістю товарів у ніші. Чим більше товарів і категорій і вужча ніша сайту, тим швидше буде результат просування сайту.

Кожен з моментів вище дуже важливий, оскільки комплекс цих дій впливатиме на результат після оптимізації сайту на Тільда. 

Вимоги до сайту послуг (компанії) на Tilda

Для сайту послуг такі ж вимоги до швидкості роботи, оптимізації сайту під мобільні пристрої, як у інтернет-магазину на Тільді.

На сайті компанії, що надає послуги, має бути не менше 50 сторінок з послугами та розділ блогу, щоб пошукова система бачила, що сайт оновлюється і з'являються нові, релевантні ніші, сторінки сайту.

Що має бути на сайті послуг на Тільді для успішного SEO:

  • Детальний опис цін на кожній сторінці послуги;
  • Детальний опис про послуги, що надаються;
  • Відео відгуки від клієнтів;
  • Переваги перед іншими компаніями;
  • Виконані кейси та портфоліо робіт;
  • Фотографії відповідального менеджера або команди;
  • Зображення, релевантні кожній із послуг;
  • Форми для швидкої заявки;
  • Клікабельні з мобільних номерів телефонів;
  • Онлайн-чат для швидкої консультації клієнтів.

Кожен з пунктів вище підвищує довіру користувача до сайту та компанії, полегшує використання сайту або підвищує конверсію на заявку.

Контент на кожній сторінці сайту послуг на Тільда повинен відповідати на всі потенційні питання користувача, таким чином вийде відвідувача утримати більше часу на сайті.

Дії, що виконуються на Вашому сайті користувачем, повинні бути не гіршими за поведінку людей на інших сайтах.

Кожен момент зі списку, впроваджений на сайт на Тільда, допоможе ефективніше просувати цей сайт у пошукових системах. Не варто нехтувати будь-яким із пунктів, ми рекомендуємо впровадити їх всі.

Правильна SEO структура на сайті Tilda

Ми розібралися з тим, яким вимогам має відповідати контент в інтернет-магазині та на сайті послуг. Тепер поговоримо про інший не менш важливий фактор при розкручуванні сайту – ніша сайту.

З 2021 року пошукова система віддає більший пріоритет у ранжируванні сайтів із вузькою тематикою. Чим вужча буде ніша сайту, тим краще просуватиметься сайт у пошукових системах.

Що це означає? Все просто – не розпилюйтеся на кілька близьких за змістом ніш.

Якщо Ви хотіли відкрити інтернет-магазин дитячих іграшок, то почніть з ляльок Барбі. Або якщо хотіли відкрити інтернет-магазин косметики, то візьміть нішу товарів для макіяжу обличчя.

Чим вужча буде тематика сайту, тим швидше сайт зможе отримати перші позиції в пошукових системах. Сайт з вузькою нішою складе швидко конкуренцію навіть топовим і старим сайтам.

У такому разі головну сторінку сайту потрібно "заточити" під найвищі конкурентні товари в ніші. Фахівці зможуть проаналізувати нішу та правильно підібрати ключові слова для головної сторінки, які задають тематику всього сайту для ранжування. 

SEO оптимізація сайту на Тільда – що потрібно зробити

Пошукова оптимізація сайту на Тільда ​​виконується за таким же планом, як і для сайтів на інших CMS.

Етапи роботи з оптимізації сайту Tilda:

  • Розробка правильної структури сторінок категорій або сторінок послуг;
  • Збір усіх ключових слів, релевантних ніші сайту на Тільда;
  • Кластеризація пошукових запитів за цільовими сторінками;
  • Написання мета-тегів на кожну сторінку сайту;
  • SEO копірайтинг текстів на всі сторінки послуги або категорій;
  • SEO аудит сайту для розробки специфікації змін сайту.

Тобто для правильної SEO оптимізації сайту у Вас "на руках" повинні бути:

  • Написані SEO тексти для кожної сторінки категорії або послуги;
  • Написані мета-теги для кожної сторінки послуги, категорії та інших сторінок сайту;
  • Документ із пошуковими запитами для кожної сторінки сайту;
  • Завдання з технічної SEO оптимізації сайту.

Як впровадити SEO оптимізацію в сайт на Тільда 

Для впровадження оптимізації сайту на Тільда, потрібно буде створити нові цільові сторінки з семантичного ядра, перенести на всі сторінки мета-теги та написані SEO тексти, а також виконати роботу з технічної SEO оптимізації сайту Tilda.

Для того, щоб зрозуміти які технічні моменти потрібно змінити в адмін панелі, потрібно зробити SEO аудит сайту і розробити документ – технічне завдання для розробника Тільда.

У документі – технічному завданні буде повний список робіт, які необхідно виконати.

Що потрібно буде зробити в адмінці Тільда:

  • Прописати URL для сторінок сайту;
  • Розставити на сторінку h1-h3 заголовки;
  • Прописати alt для зображень;
  • Закрити непотрібні сторінки в robots.txt;
  • Вказати канонічну адресу сторінок, що повторюються;
  • Підключити https сертифікат;
  • Зробити переадресацію з www;
  • Створити сторінку 404.

Це неповний список можливих змін сайту. Повний список робіт можна зробити після SEO аудиту, який дозволить виявити всі SEO помилки.

Розміщення мета-тегів, SEO текстів та створення нових цільових сторінок із семантичного ядра можна зробити самостійно, якщо Ви знаєтеся на адмін панелі сайту.

Якщо у Вас немає знань у SEO оптимізації сайту, то необхідно делегувати роботу зі створення документа технічного завдання з оптимізації сайту фахівцям.

У цьому документі будуть всі моменти оптимізації сайту, які необхідно впровадити в сайт. 

Зовнішнє SEO просування сайту Тільда

Після впровадження пошукової оптимізації в сайт, необхідно переходити до зовнішнього SEO просування сайту в пошукових системах.

Суть роботи в просуванні сайту полягає в нарощуванні посилальної маси. Про це пізніше, а зараз розповімо, що робити після оптимізації і до просування.

Після оптимізації всі пошукові запити потрібно закинути в сервіс з перевірки позицій сайту. Ключові слова із семантичного ядра сайту потрібно вивантажити у будь-який із сервісів для знімання позицій.

Перевірка позицій сайту необхідна для оцінки результатів виконаної оптимізації. Позиції сайту можна знімати раз на тиждень та двічі на тиждень. Знімати їх частіше немає особливого сенсу, оскільки не буде видно прогресу наочно.

Отже, Ви зафіксували позиції всіх ключових слів відразу після оптимізації сайту. Тепер приступаємо до зовнішнього просування сайту в пошуку.

Робота з просування сайту зводиться до таких дій:

  • Аналіз посилальної маси конкурентів для розробки стратегії просування;
  • Копірайтинг унікальних рекламних статей для публікації;
  • Розміщення прес-релізів з посиланням на сайт, що просувається;
  • Розміщення відповідей коментарів на форумах у релевантних тематиці гілках;
  • Публікація коментарів з посиланням на інші сайти під статтями.

При розміщенні посилань на сайт, що просувається, виконуйте наступні рекомендації:

  • Розміщуйте на сайт не менше 50 посилань на місяць з різних доменів;
  • Ставте посилання лише на сторінках, релевантних до вмісту сторінки, куди посилання веде;
  • Максимально урізноманітнюйте анкор-лист;
  • Використовуйте для просування перші 4 місяці тільки брендові посилання;
  • Примішуйте до статейних посилань крауд посилання з релевантних гілок.

Якщо Ви будете виконувати рекомендації вище, то просування сайту на Тільда ​​не складе особливих труднощів, Ви зможете отримати хороші результати в просуванні сайту в будь-якій тематиці, якщо максимально звузите нішу.

Поставте собі за мету публікувати не менше 50 посилань на місяць, щодня додавати в блог хоча б одну статтю, релевантну тематиці сайту, та постійно відстежуйте позиції сайту.

Скільки коштує просування сайту на Тільда

Ціна на просування сайту на Тільда ​​та оптимізацію залежить від ніші сайту, кількості мовних версій та регіону просування сайту.

Бюджет на просування сайту складається з вартості на разову оптимізацію сайту під ключові слова та бюджету на щомісячне просування сайту.

Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування сайту Tilda, то можна відповісти, що ціна на оптимізацію та просування сайту коливається в межах від 490$ до 1500$ і залежить від мови та обсягу сайту в сторінках.

Закладайте такий бюджет на SEO сайту Тільда:

Оптимізація сайту під вимоги пошукових систем – від 490$ одноразово;

SEO копірайтинг текстів на цільові сторінки сайту – від 2,99$ за 1к символів;

Зовнішнє SEO просування сайту на місяць – від 399 $ на місяць.

Порядок роботи для хорошого результату просування сайту на Тільда

Для хорошого результату в просуванні сайту на Тільда недостатньо правильного дизайну та оптимізації. Зараз щоб отримати результат у SEO швидко, потрібно обмежити тематику сайту, виконати комплекс робіт з покращення контенту та функціоналу.

Що робити для успішного просування сайту на Тільда:

  • Максимально розширити кількість посадкових сторінок сайту;
  • Вести активно блог, наповнюючи його релевантними статтями;
  • Максимально наблизити функціонал сайту до сайтів конкурентів;
  • Тримати ціни на типові товари на рівні з конкурентами;
  • Доробляти сайт на основі зворотнього зв'язку від клієнтів;
  • Привести сторінки сайту послуг до вигляду, що продає;
  • Оптимізувати сайт під широкий список ключових слів;
  • Просувати сайт зовнішніми посиланнями без зупинок і пауз.

Крім цього списку виконуйте роботу з аналізу конкурентів, дивіться, які фішки вони використовують. Найкраще для цього аналізу підійдуть сайти, які займають перші місця у пошуковій видачі у Вашій ніші.

А краще довірте роботу з просування сайту на Тільді фахівцям своєї справи з Site Ok. Ми працюємо з 2013 року і завжди швидко адаптуємось до нових вимог пошукових систем та алгоритмів.

Дивіться, що говорять про нас замовники:

https://ukr.site-ok.ua/reviews

Дізнайтеся, який результат отримали за SEO:

https://ukr.site-ok.ua/rezultaty

Зв'яжіться з нами та отримайте безкоштовну консультацію сайту на Тільда: 

  • Напишіть нам в онлайн-чат і запитайте;
  • Залиште заявку на сайті через форму;
  • Напишіть питання або завдання у вільній формі на пошту. 

Просування сайту Tilda | Послуги | Site Ok

Просування сайту Tilda – ціна

Вартість просування сайту Tilda
Ціна на місяць Ключових слів рухаємо
Tilda M $599 до 2000
Tilda L $1190 до 3000
Tilda XL $1499 від 5000

399$

Доларів

Середня вартість робіт над проектом в один календарний місяць.

70+

Проектів в роботі

40% наших клієнтів не зупиняються в просуванні.

800+

Успішних проектів

Працюємо в SEO просуванні і пошукової оптимізації сайтів з 2013.

650K+

Ключових слів

Просунутих в ТОП 1-10 пошукових систем Google, Яндекс і Bing.

В інтернет маркетингу з 2013

Катерина
КатеринаSEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Дмитро
Дмитро SEO Спеціаліст: 8 років досвіду
Олексій
Олексій SEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Ксенія
Ксенія PPC Спеціаліст: 7 років досвіду

Партнеры Google Ads

Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі

Відповіді на популярні запитання

Скільки у вас досвіду в SEO просуванні сайтів?

Розкруткою сайтів ми займаємося з 2013 року, і наш ресурс складає пряму конкуренцію провідним SEO компаніям з мільйонними оборотами в Україні.

Це і доводить те, що не обов'язково мати багато грошових коштів, для успішного просування сайтів.

Який порядок дій для початку роботи по SEO?

Порядок дій для початку роботи наступний:

1) Підписання договору;

2) Оплата за 1 перший етап роботи;

3) Надання доступів до сайту — FTP і адмін панель сайту.

Як розподіляється бюджет на SEO розкрутку сайту?

Ми розподіляємо бюджет в правильному процентному співвідношенні - нам 33%, на посилання 67%. Більше 90% SEO компаній в Україні розподіляють 50 на 50. Ми вигідніше.

Для чого SEO оптимізація сайту і SEO аудит?

SEO оптимізація сайту допомагає пошуковій системі зрозуміти за якими ключовими словами можна ранжувати сайт, а потім на підставі багатьох факторів алгоритму, він знаходить оптимальне місце в пошуковій видачі.

Наша компанія не займається просуванням не оптимізованих сайтів. Перед початком роботи по зовнішньому SEO просуванню, Ми оптимізуємо всі сторінки вашого проекту.

Але, оптимізація проекту не є SEO розкруткою, а тільки підготовкою до подальших зовнішніх робіт.

У мене новий сайт - що вибрати SEO або контекст?

Для нових проектів для початку необхідно запустити контекстну рекламу, для тестування сайту на предмет його здатності продати Ваш товар або послуги.

Якщо перша рекламна компанія пройшла успішно-сайт продає, то можна відразу приступати до SEO просування в пошукових системах.

З реклами з оплатою за 1 клік — Google Ads) - отримуєте дзвінки і замовлення відразу.

SEO дає ті ж замовлення, але через час. Використовуйте 2 види реклами одночасно для максимального результату.

Скільки коштує SEO просування сайту і його розкрутка?

Ціна SEO просування сайту і контекстну рекламу в Google формується індивідуально і залежить від регіону сайту, числа мовних версій і обсягу одержуваного трафіку з пошукових систем.

Сайт просували тимчасовими посиланнями. Що робити?

Якщо вас не влаштовує результат і ви хочете "перейти" на вічне статейно-посилальне просування, то після аналізу проекту дамо детальну схему наших дій для зняття орендованих посилань і переходу на вічні.

Варіанти оплати за SEO розкрутку?

Варіанти оплати: Web Money, Яндекс Гроші, Qiwi, Приват24. Увага! Безготівковий розрахунок передбачений тільки для платежів в Україні.

Просування сайту з оплатою за результат є?

Ми можемо розрахувати просування сайту з оплатою за виведені ключові слова. Повна інформація на цій сторінці.

Якщо в двох словах, то:

- договір підписується на термін від 6-ти до 12-ти місяців;

- за невиведені ключові слова, по закінченню терміну договору Ви отримуєте повернення в сумі 100% від витрачених коштів.

Які звіти по SEO я буду отримувати?

Ви будете володіти інформацією в повному обсязі. Ми працюємо за системою прозорого бюджету і відкрито показуємо куди йдуть гроші.

Щомісяця ви будете отримувати наступну інформацію:

1) Порівняльний звіт по трафіку з пошукових систем — до і після;

2) Порівняльний звіт за ключовими словами-ТОП 3, ТОП 10, ТОП 30 (було, стало);

3) Список сторінок інших сайтів де була опублікована посилання на ваш проект.

Договір, безготівкова оплата і ПДВ?

У разі, якщо необхідна юридична безпека, тобто всі можливості для укладення договору та оплати за безготівковим розрахунком з ПДВ.

Юридичні зобов'язання та договір є?

Так, ми підписуємо договір, в якому вказані всі моменти для якісного надання послуг з нашого боку.

У випадку, якщо ви перебуваєте не в Києві, ми відправляємо договір на просування сайту на зручний для Вас склад Нової Пошти.

Якщо ви перебуваєте не в Україні, ми підписуємо міжнародних контракт із зовнішньоекономічної діяльності.

Навіщо потрібні SEO тексти?

Основним і початковим фактором при ранжируванні проектів в Гугл, є зворотні (зовнішні) посилання з інших ресурсів.

Але це не означає, що можна отримати таку кількість посилань як у основного конкурента і залетіти в пошук.

Для лояльного ставлення пошукових систем до сайту, необхідно працювати над контентом — написати SEO оптимізовані Тексти, підготувати посадочні сторінки.

При сортування веб-ресурсів пошукова система враховує величезну кількість даних і тільки комплексна робота над всім проектом дає в результаті позитивний результат.

Який метод SEO просування використовуєте?

Ми займаємося виключно білим — з 2013 року не було жодного випадку потрапляння сайту під фільтр пошукових систем.

На Ваш сайт будуть проставлені посилання-виключно релевантні по відношенню до сторінки де вони будуть опубліковані.

Краще використовувати SEO або контексну рекламу?

Ми рекомендуємо використовувати обидва види залучення цільового трафіку на Ваш сайт.

Зазвичай, на нові сайти відразу запускають контекстну рекламу, що дозволяє у відносно найкоротші терміни, протестувати сайт на предмет конвертації цільового трафіку в замовлення або дзвінки.

Якщо сайт "продає" і трафік конвертується, то можна підключити всі можливі види залучення цільової аудиторії, в тому числі і SEO просування сайтів.

Мій сайт оптимізований, можемо відразу рухатися?

Перед початком роботи над просуванням сайту необхідно сайт підготувати-оптимізувати під ключові слова.

Якщо ваш проект був оптимізований в іншій SEO студії, то нами буде проведено аудит.

Далі, якщо все ок, можемо відразу приступити до нарощування посилальної маси на сайт, пропустимо перший етап оптимізації сайту.

Як можна отримати прогноз?

Процес руху вгору інертний і хороші результати в перші місяці роботи бувають вкрай рідко, так як Google і Яндекс не миттєво ранжують (сортують) проекти в пошуковій видачі.

Орієнтовні дані ми отримаємо на третій місяць роботи, аналізуючи два попередніх.

На підставі даних про тенденцію руху запитів можна спрогнозувати приблизний термін.

Кожні 30 днів роботи над проектом, ми відправляємо дуже докладні і зрозумілі звіти про виконану роботу. У них ми порівнюємо 2 види метрик:

- органічний трафік;

- місц ключових слів в Google.

На підставі цих даних Ви зможете прийняти об'єктивне рішення про результати.

Що буде зроблено в перший місяць роботи?

Першим етапом роботи є оптимізація сайту під пошукові фрази — Підготовка до SEO розкрутки.

У перший місяць ми проводимо наступні види робіт:

1) Збір семантичного ядра;

2) Написання SEO текстів;

3) Виправлення всіх SEO помилок сайту.

По закінченню першого етапу ви отримаєте проект повністю підготовлений до зовнішнього просування.

У мене немає сайту, але я хочу КП, як бути?

Для розрахунку вартості просування нам необхідно бачити сайт, для того, що б на підставі аналізу сайту сформувати необхідний бюджет на розкрутку.

Якщо сайт не доступний з інтернет або ще на стадії розробки, то ви можете в поле "Введіть адресу сайту" вбити посилання на сайт Вашого основного конкурента в ніші.

Після чого, ми зробимо SEO аналіз сайту конкурента і на його підставі сформуємо Комерційне для орієнтиру за ціною.

Сайт не потрапить під фільтри пошукової системи?

СЕО розкрутка сайту в Пошуку Google може здійснюватися декількома методами-білим, сірим, чорним.

При розкрутці веб-майданчика в інтернет дуже важливо виконувати всі рекомендації для веб-майстрів від Google, тому що останні алгоритми системи відстежують всі ці спроби і припиняють їх.

Ми розробили свою методику, яка не суперечить основним рекомендаціям для веб майстрів щодо забезпечення якості.

Які знижки і як ви можете робити?

Передбачено кілька варіантів отримання знижок на наші послуги.

Варіанти отримання знижок:

1) При оплаті за перший етап роботи в тиждень отримання комерційної пропозиції знижка 5% для кожного замовника;

2) При оплаті першого і другого етапу одним платежем — оптимізації і першого місяця просування знижка 10% від суми;

3) Приведіть до нас сайт свого друга і отримуйте 10% з кожного платежу.

Які посилання ви використовуєте при просуванні?

Проект буде рухатися тільки за допомогою рекламних статей з посиланням на релевантну сторінку сайту.

Зовнішнє посилання проставлена в статті буде корисна користувачеві, а також не суперечить рекомендаціям Google щодо забезпечення якості.

Людина, яка читає статтю (з проставленою посиланням) не буде відчувати дискомфорт. Стаття буде цікава, релевантна, А Посилання як мінімум корисною і необхідною.

Телефони та адреса

  • Україна
  • Київ
  • Металістів, 7

Україна:

+38 (044) 228 70 11
+38 (097) 355 11 77
+38 (063) 355 11 77
+38 (095) 355 11 77

Інші країни:

+16465689880
+48226022132
+74991130513
+77273505919

 

Працюємо по світу

  • Україна
  • Білорусь
  • Росія
  • Польща
  • Данія
  • Німеччина
  • Англія
  • Франція
  • Чехія
  • США
  • Іспанія
  • Італія

Засноване в 2013

Просування сайтів від site-ok.ua

google partner RGB search site ok ua 123

facebook partners site ok ua 186

youtube site ok ua channel 123 123 facebook site ok ua group 1234 instagram sketched site ok ua 123