Просування сайту Tilda

Розкрутка сайту Tilda

Ссылка на релевантное фотоСсылка на релевантное фото
Author: Анатолій Ситников

Просування сайту Тільда – це комплекс дій над сайтом з внутрішньої оптимізації сайту під ключові слова та зовнішніми роботами щодо покращення ранжирування пошукових запитів для зростання відвідуваності сайту на Тільді з метою монетизації трафіку.

Пакет  tilda=

Пакет Tilda M

€599

Просуваємо до 2000 запитів

Отримати пропозицію

Пакет  tilda=

Пакет Tilda L

€1199

Просуваємо до 3000 запитів

Отримати пропозицію

Пакет  tilda=

Пакет Tilda XL

€1499

Просуваємо до 5000 запитів

Отримати пропозицію

Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:

2000 залишилось символів

Особливості просування сайту на Tilda

Просування сайту на Тільді – це комплекс заходів, спрямованих на оптимізацію сайту під вимоги пошукової системи з метою підвищення позицій пошукових фраз для збільшення кількості відвідувань з органічного пошуку.

Просування сайту на конструкторі Tilda можна здійснити як і на будь-якій іншій CMS системі керування сайтом.

У цій статті ми розповімо про стратегію просування сайту на Тільда, про вимоги до сайту для просування, а також про те, що потрібно зробити з сайтом на Tilda для просування за ключовими словами в ТОП 1-3 пошукових систем.

Ви дізнаєтесь стратегічні дії щодо просування сайту Тільда без технічних нюансів просування для того, щоб точно отримати результат. 

Вимоги до сайту на Tilda для успішного просування

Найголовніше що потрібно зрозуміти – сайт на Тільда ​​для пошукової системи нічим не відрізняється від будь-якого іншого сайту.

Пошукова система та її алгоритми не дивляться на движок або платформу сайту. Пошукові системи оцінюють інші метрики, які залежать від виду CMS.

Що оцінює пошукова система під час ранжування сайту:

  1. Вміст сторінки сайту. При скануванні сайту пошукова система оцінює вміст сайту: тексти, зображення, відео та інший контент, який є на сторінках;
  2. Швидкість завантаження сторінки. З 2021 року до алгоритмів пошукових систем були додані функції визначення швидкості завантаження сторінок сайту. І тепер пошукова система враховує швидкість сайту при його ранжируванні;
  3. Здоров'я сайту. Також пошукова система оцінює ряд факторів, які допомагають їй оцінити загальний стан сайту. Сюди входять: наявність оптимізованих сторінок під мобільні, биті посилання, незахищений протокол HTTP, проблеми безпеки;
  4. Рейтинг сторінок сайту. На підставі даних про якість сторінок сайту, швидкість, здоров'я сайту пошукова система оцінює загальний рейтинг сайту, який безпосередньо впливатиме на ранжування всіх сторінок без винятку. 
  5. Посилальна маса сайту. Одним із найважливіших факторів ранжування сайту є зовнішні посилання, які ведуть на сайт, що оцінюється. Чим більше релевантних посилань з інших сайтів на сайт, що просувається, тим більше ключових слів буде в ТОП 10 пошуку.

Вимоги до функціоналу інтернет-магазину на Тільда ​​для SEO

Найголовнішим фактором хорошого ранжування сайту є його контент – вміст сторінок сайту та його функціонал.

Якщо у Вас інтернет-магазин на Тільда, то його функціонал і показники не повинні поступатися іншим інтернет-магазинам ні в чому.

Що має бути в інтернет-магазині на Тільда: 

  • Конкурентна ціна на типові товари;
  • Сортування: за ціною, новизною, рейтингом;
  • Фільтри товарів (чим більше, тим краще);
  • Відгуки на товари та можливість їх залишити;
  • Інформація про доставку, повернення, гарантії;
  • Кошик запам'ятовує покупки при залишенні сайту;
  • Можливість купівлі товару в 1 клік;
  • Товари праворуч, категорії зліва;
  • Дизайн наближений за змістом дизайнів у ніші;
  • Онлайн-консультант або чат;
  • На сайті має бути не менше 200 сторінок товарів;
  • На сайті має бути не менше 50 сторінок категорій. 

Докладно про кожну з вимог вище:

1. Якщо Ви продаєте типові товари, які доступні в інших інтернет-магазинах, то ціна на товар повинна бути меншою або на рівні з конкурентами у видачі пошукової системи.

Людина при пошуку товару гуглить і відкриває відразу кілька сайтів, і якщо вона хоче купити типовий товар, то вона закриє ті сайти, де ціна вища.

Таким чином вона проведе на сайті з низькою ціною більше часу, і це відстежує пошукова система.

Тобто при просуванні сайту дуже важливо утримати довше відвідувача на сайті, що неможливо зробити, якщо у Вашому інтернет-магазині ціна неконкурентна.

2. Сортування товарів, фільтри товарів впливають на просування сайту так само, як і конкурентна ціна. У 90% інтернет-магазинів є сортування та фільтри, вони полегшують пошук та впливають на поведінку людини на сайті.

Тому сортування та фільтри на сайті Тільда ​​мають бути такі самі, як і в інших інтернет-магазинах.

3. Кошик із функцією запам'ятовування покупця, покупка в один клік – також необхідні, оскільки це спрощує використання сайту.

4. У 99% інтернет-магазинів товари знаходяться праворуч, а категорії – ліворуч. Немає ніякого сенсу робити навпаки, тому що люди до цього звикли. Інакше користувач відчує дискомфорт і залишить сайт, тому що просто йому буде незвично.

У кожній ніші інтернет-магазинів, будь то інтернет-магазин одягу чи техніки, вже сформувався загальний прийнятий дизайн сайту.

Наприклад, інтернет-магазини техніки, роблять, в основному, з білим тлом та незначними відмінностями у шапці сайту та кнопок, а сайти ритуальних послуг – із темним фоном.

Для просування сайту на Тільда ​​потрібно зробити сайт за змістом схожий на найголовнішого конкурента в пошуковій системі.

5. Онлайн-чат потрібен для швидкої консультації клієнта в режимі онлайн. Для нових інтернет-магазинів це дуже важливо, тому що допомагає швидко отримати зворотній зв'язок від клієнтів. Ви швидше дізнаєтесь, що незручно, що не працює чи не зрозуміло користувачам.

6. Для успішного просування інтернет-магазину Тільда на сайті має бути більша кількість сторінок товарів та категорій. Google вище ранжує сайти з великою кількістю товарів у ніші. Чим більше товарів і категорій і вужча ніша сайту, тим швидше буде результат просування сайту.

Кожен з моментів вище дуже важливий, оскільки комплекс цих дій впливатиме на результат після оптимізації сайту на Тільда. 

Вимоги до сайту послуг (компанії) на Tilda

Для сайту послуг такі ж вимоги до швидкості роботи, оптимізації сайту під мобільні пристрої, як у інтернет-магазину на Тільді.

На сайті компанії, що надає послуги, має бути не менше 50 сторінок з послугами та розділ блогу, щоб пошукова система бачила, що сайт оновлюється і з'являються нові, релевантні ніші, сторінки сайту.

Що має бути на сайті послуг на Тільді для успішного SEO:

  • Детальний опис цін на кожній сторінці послуги;
  • Детальний опис про послуги, що надаються;
  • Відео відгуки від клієнтів;
  • Переваги перед іншими компаніями;
  • Виконані кейси та портфоліо робіт;
  • Фотографії відповідального менеджера або команди;
  • Зображення, релевантні кожній із послуг;
  • Форми для швидкої заявки;
  • Клікабельні з мобільних номерів телефонів;
  • Онлайн-чат для швидкої консультації клієнтів.

Кожен з пунктів вище підвищує довіру користувача до сайту та компанії, полегшує використання сайту або підвищує конверсію на заявку.

Контент на кожній сторінці сайту послуг на Тільда повинен відповідати на всі потенційні питання користувача, таким чином вийде відвідувача утримати більше часу на сайті.

Дії, що виконуються на Вашому сайті користувачем, повинні бути не гіршими за поведінку людей на інших сайтах.

Кожен момент зі списку, впроваджений на сайт на Тільда, допоможе ефективніше просувати цей сайт у пошукових системах. Не варто нехтувати будь-яким із пунктів, ми рекомендуємо впровадити їх всі.

Правильна SEO структура на сайті Tilda

Ми розібралися з тим, яким вимогам має відповідати контент в інтернет-магазині та на сайті послуг. Тепер поговоримо про інший не менш важливий фактор при розкручуванні сайту – ніша сайту.

З 2021 року пошукова система віддає більший пріоритет у ранжируванні сайтів із вузькою тематикою. Чим вужча буде ніша сайту, тим краще просуватиметься сайт у пошукових системах.

Що це означає? Все просто – не розпилюйтеся на кілька близьких за змістом ніш.

Якщо Ви хотіли відкрити інтернет-магазин дитячих іграшок, то почніть з ляльок Барбі. Або якщо хотіли відкрити інтернет-магазин косметики, то візьміть нішу товарів для макіяжу обличчя.

Чим вужча буде тематика сайту, тим швидше сайт зможе отримати перші позиції в пошукових системах. Сайт з вузькою нішою складе швидко конкуренцію навіть топовим і старим сайтам.

У такому разі головну сторінку сайту потрібно "заточити" під найвищі конкурентні товари в ніші. Фахівці зможуть проаналізувати нішу та правильно підібрати ключові слова для головної сторінки, які задають тематику всього сайту для ранжування. 

SEO оптимізація сайту на Тільда – що потрібно зробити

Пошукова оптимізація сайту на Тільда ​​виконується за таким же планом, як і для сайтів на інших CMS.

Етапи роботи з оптимізації сайту Tilda:

  • Розробка правильної структури сторінок категорій або сторінок послуг;
  • Збір усіх ключових слів, релевантних ніші сайту на Тільда;
  • Кластеризація пошукових запитів за цільовими сторінками;
  • Написання мета-тегів на кожну сторінку сайту;
  • SEO копірайтинг текстів на всі сторінки послуги або категорій;
  • SEO аудит сайту для розробки специфікації змін сайту.

Тобто для правильної SEO оптимізації сайту у Вас "на руках" повинні бути:

  • Написані SEO тексти для кожної сторінки категорії або послуги;
  • Написані мета-теги для кожної сторінки послуги, категорії та інших сторінок сайту;
  • Документ із пошуковими запитами для кожної сторінки сайту;
  • Завдання з технічної SEO оптимізації сайту.

Як впровадити пошукову оптимізацію в сайт на Тільда 

Для впровадження оптимізації сайту на Тільда, потрібно буде створити нові цільові сторінки з семантичного ядра, перенести на всі сторінки мета-теги та написані SEO тексти, а також виконати роботу з технічної SEO оптимізації сайту Tilda.

Для того, щоб зрозуміти які технічні моменти потрібно змінити в адмін панелі, потрібно зробити SEO аудит сайту і розробити документ – технічне завдання для розробника Тільда.

У документі – технічному завданні буде повний список робіт, які необхідно виконати.

Що потрібно буде зробити в адмінці Тільда:

  • Прописати URL для сторінок сайту;
  • Розставити на сторінку h1-h3 заголовки;
  • Прописати alt для зображень;
  • Закрити непотрібні сторінки в robots.txt;
  • Вказати канонічну адресу сторінок, що повторюються;
  • Підключити https сертифікат;
  • Зробити переадресацію з www;
  • Створити сторінку 404.

Це неповний список можливих змін сайту. Повний список робіт можна зробити після SEO аудиту, який дозволить виявити всі SEO помилки.

Розміщення мета-тегів, SEO текстів та створення нових цільових сторінок із семантичного ядра можна зробити самостійно, якщо Ви знаєтеся на адмін панелі сайту.

Якщо у Вас немає знань у SEO оптимізації сайту, то необхідно делегувати роботу зі створення документа технічного завдання з оптимізації сайту фахівцям.

У цьому документі будуть всі моменти оптимізації сайту, які необхідно впровадити в сайт. 

Зовнішнє SEO просування Тільда

Після впровадження пошукової оптимізації в сайт, необхідно переходити до зовнішнього SEO просування в пошукових системах.

Суть роботи в просуванні сайту полягає в нарощуванні посилальної маси. Про це пізніше, а зараз розповімо, що робити після оптимізації і до просування.

Після оптимізації всі пошукові запити потрібно закинути в сервіс з перевірки позицій сайту. Ключові слова із семантичного ядра сайту потрібно вивантажити у будь-який із сервісів для знімання позицій.

Перевірка позицій сайту необхідна для оцінки результатів виконаної оптимізації. Позиції сайту можна знімати раз на тиждень та двічі на тиждень. Знімати їх частіше немає особливого сенсу, оскільки не буде видно прогресу наочно.

Отже, Ви зафіксували позиції всіх ключових слів відразу після оптимізації сайту. Тепер приступаємо до зовнішнього просування сайту в пошуку.

Робота з просування сайту зводиться до таких дій:

  • Аналіз посилальної маси конкурентів для розробки стратегії просування;
  • Копірайтинг унікальних рекламних статей для публікації;
  • Розміщення прес-релізів з посиланням на сайт, що просувається;
  • Розміщення відповідей коментарів на форумах у релевантних тематиці гілках;
  • Публікація коментарів з посиланням на інші сайти під статтями.

При розміщенні посилань на сайт, що просувається, виконуйте наступні рекомендації:

  • Розміщуйте на сайт не менше 50 посилань на місяць з різних доменів;
  • Ставте посилання лише на сторінках, релевантних до вмісту сторінки, куди посилання веде;
  • Максимально урізноманітнюйте анкор-лист;
  • Використовуйте для просування перші 4 місяці тільки брендові посилання;
  • Примішуйте до статейних посилань крауд посилання з релевантних гілок.

Якщо Ви будете виконувати рекомендації вище, то просування сайту на Тільда ​​не складе особливих труднощів, Ви зможете отримати хороші результати в просуванні сайту в будь-якій тематиці, якщо максимально звузите нішу.

Поставте собі за мету публікувати не менше 50 посилань на місяць, щодня додавати в блог хоча б одну статтю, релевантну тематиці сайту, та постійно відстежуйте позиції сайту.

Скільки коштує просування сайту на Тільда

Ціна на просування сайту на Тільда ​​та оптимізацію залежить від ніші сайту, кількості мовних версій та регіону просування сайту.

Бюджет на просування сайту складається з вартості на разову оптимізацію сайту під ключові слова та бюджету на щомісячне просування сайту.

Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування сайту Tilda, то можна відповісти, що ціна на оптимізацію та просування сайту коливається в межах від 490€ до 1500€ і залежить від мови та обсягу сайту в сторінках.

Закладайте такий бюджет на SEO сайту Тільда:

Оптимізація сайту під вимоги пошукових систем – від 490€ одноразово;

SEO копірайтинг текстів на цільові сторінки сайту – від 2,99€ за 1к символів;

Зовнішнє SEO просування на місяць – від 399 € на місяць.

Порядок роботи для хорошого результату просування сайту на Тільда

Для хорошого результату в просуванні сайту на Тільда недостатньо правильного дизайну та оптимізації. Зараз щоб отримати результат у SEO швидко, потрібно обмежити тематику сайту, виконати комплекс робіт з покращення контенту та функціоналу.

Що робити для успішного просування сайту на Тільда:

  • Максимально розширити кількість посадкових сторінок сайту;
  • Вести активно блог, наповнюючи його релевантними статтями;
  • Максимально наблизити функціонал сайту до сайтів конкурентів;
  • Тримати ціни на типові товари на рівні з конкурентами;
  • Доробляти сайт на основі зворотнього зв'язку від клієнтів;
  • Привести сторінки сайту послуг до вигляду, що продає;
  • Оптимізувати сайт під широкий список ключових слів;
  • Просувати сайт зовнішніми посиланнями без зупинок і пауз.

Крім цього списку виконуйте роботу з аналізу конкурентів, дивіться, які фішки вони використовують. Найкраще для цього аналізу підійдуть сайти, які займають перші місця у пошуковій видачі у Вашій ніші.

А краще довірте роботу з просування сайту на Тільді фахівцям своєї справи з Site Ok. Ми працюємо з 2013 року і завжди швидко адаптуємось до нових вимог пошукових систем та алгоритмів.

Дивіться, що говорять про нас замовники:

https://ukr.site-ok.ua/reviews

Дізнайтеся, який результат отримали за SEO:

https://ukr.site-ok.ua/rezultaty

Зв'яжіться з нами та отримайте безкоштовну консультацію сайту на Тільда: 

  • Напишіть нам в онлайн-чат і запитайте;
  • Залиште заявку на сайті через форму;
  • Напишіть питання або завдання у вільній формі на пошту. 

Просування сайту Tilda | Послуги | Site Ok

Просування сайту Tilda – ціна

Вартість просування сайту Tilda
Ціна на місяць Ключових слів рухаємо
Tilda M €599 до 2000
Tilda L €1190 до 3000
Tilda XL €1499 від 5000

399€

Євро

Середня вартість робіт над проектом в один календарний місяць.

20+

Проектів в роботі

40% наших клієнтів не зупиняються в просуванні.

900+

Успішних проектів

Працюємо в SEO просуванні і пошукової оптимізації сайтів з 2013.

700K+

Ключових слів

Просунутих в ТОП 1-10 пошукових систем Google, Яндекс і Bing.

В інтернет маркетингу з 2013

Катерина
КатеринаSEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Дмитро
Дмитро SEO Спеціаліст: 8 років досвіду
Олексій
Олексій SEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Ксенія
Ксенія PPC Спеціаліст: 7 років досвіду

Партнеры Google Ads

Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі

Телефони та адреса

Напишіть у чат:

Телефонуйте нам:

+38 (044) 228 70 11
+38 (097) 355 11 77
+38 (063) 355 11 77
+38 (095) 355 11 77

США:

+16465689880

Польща:

+48226022132

Пишіть листи:

Email: info@site-ok.ua

Працюємо по світу

  • Україна
  • Польща
  • Данія
  • Німеччина
  • Англія
  • Франція
  • Чехія
  • США
  • Іспанія
  • Італія

Засноване в 2013

Просування сайтів від site-ok.ua

google partner RGB search site ok ua 123

facebook partners site ok ua 186

youtube site ok ua channel 123 123 facebook site ok ua group 1234 instagram sketched site ok ua 123