Просування магазину Prestashop

Просування сайту PrestaShop

Ссылка на релевантное фотоСсылка на релевантное фото
Author: Анатолій Ситников

Просування сайту PrestaShop – це комплекс дій в інтернет-маркетингу над внутрішньою частиною сайту з метою підведення його під вимоги пошукової системи і зовнішніх робіт з просування інтернет-магазину PrestaShop в ТОП 1-10 пошукових систем.

Пакет PrestaShop M

Пакет PrestaShop M

$599

Просуваємо до 2000 запитів

Пакет PrestaShop L

Пакет PrestaShop L

$1199

Просуваємо до 3000 запитів

Пакет

Пакет Prestashop XL

$1499

Просуваємо до 5000 запитів

Залиште заявку — отримайте ціну і пропозицію на свій Email:

2000 залишилось символів

Особливості просування сайту на PrestaShop

Розкрутка сайту PrestaShop– це комплекс заходів щодо оптимізації сайту під ключові слова з метою збільшення релевантності сайту для зростання позицій у пошукових системах, які приведуть до зростання відвідуваності та збільшення замовлень із сайту для подальшої монетизації.

Просування інтернет-магазину на PrestaShop виконується за допомогою таких же дій, як і оптимізація та просування сайту на будь-якому іншому движку.

Зрозуміло, що потрібно зробити оптимізацію під ключові слова та почати зовнішнє SEO, але про це буде далі докладно, а для початку позначимо найважливіші моменти по сайту – який він повинен бути.

Для успішного просування сайту потрібно виконати ці умови:

  • Ціна на товари повинна бути на рівні з конкурентами;
  • Сайт повинен бути оптимізований для мобільних пристроїв та швидко працювати;
  • Функціонал сайту повинен бути на рівні з головним конкурентом.

Всі ці показники впливають на поведінку людини на сайті, що враховує пошукова система при ранжируванні сайтів у видачі.

В ідеалі сайт повинен бути в зеленій зоні для мобільного та ПК при перевірці цим інструментом:

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Перевірити адаптацію сайту під мобільні можна тут:

https://search.google.com/test/mobile-friendly

Ще перевірте наявність цього функціоналу на магазині PrestaShop: 

  • Сортування товару за ціною, новизною, рейтингом;
  • Фільтри товарів (чим більше, тим краще);
  • Замовлення товару в 1 клік;
  • Збереження товарів у кинутому кошику;
  • Інформація у картці товару про гарантії, повернення, доставку;
  • Категорії зліва, товари праворуч.

Ці вимоги потрібно виконати для того, щоб робота з оптимізації сайту під ключові слова та зовнішнє SEO просування сайту принесли результат точно.

Сайт на PrestaShop повинен у собі містити той функціонал, який може знадобитися потенційному клієнту, тому немає сенсу "придумувати заново колесо", а потрібно використовувати те, що вже давно працює і до чого звикли люди. 

SEO оптимізація інтернет-магазину на PrestaShop

SEO оптимізацію інтернет-магазину на PrestaShop варто почати з розробки правильної структури сайту – від цього залежатиме правильний розподіл ваги по сайту.

Найперший і найголовніший крок у цій роботі – правильно "заточити" головну сторінку сайту.

З 2021 року в алгоритмах пошукової системи сильно змінилися фактори, що впливають на належність сайту до ніші та її ранжування в пошуку.

Зараз чим вужча ніша Вашого сайту, тим вище він буде показуватися в пошукових системах. Наприклад, якщо у Вас інтернет-магазин з продажу одягу та взуття, пошукова система віддасть пріоритет одному з цих типів товарів.

Якщо головна сторінка сайту буде оптимізована під одяг, то алгоритми будуть показувати вище запити, пов'язані з одягом і отримати топові позиції щодо взуття буде вкрай складно.

У такій ситуації ми рекомендуємо не поєднувати на одному сайті продаж взуття та одягу, якщо у Вас не монобрендовий інтернет-магазин.

Просування сайту з вузькою нішою буде відбуватися в десятки разів швидше, ніж просування сайту під різні ніші.

Поєднувати на сайті різні ніші можна в тому випадку, коли бюджет на SEO просування сайту високий – від 3000 $ на місяць і більше. У такому разі можна буде конкурувати з іншими сайтами нарівні.

Але якщо бюджет обмежений (600-1500 $ на місяць), то потрібно звузити нішу якнайсильніше. Якщо Ви хотіли відкрити інтернет-магазин меблів, то відкрийте інтернет-магазин диванів. Якщо хотіли відкрити інтернет-магазин техніки, то почніть з мобільних телефонів IPhone.

Таким чином можна за 1 рік просунути сайт за найскладнішими запитами у вузькій тематиці. Звужуйте нішу та приступайте до роботи з внутрішньої пошукової оптимізації.

Етапи роботи з внутрішньої SEO оптимізації магазину PrestaShop:

  • Розробка SEO структури сторінок категорій та підкатегорій;
  • "Заточення" головної сторінки під тематику сайту;
  • Збір усіх ключових слів, релевантних ніші сайту;
  • Кластеризація пошукових запитів на семантичні групи;
  • Написання мета-тегів тайтл та дескрипшн на підставі запитів;
  • SEO копірайтинг текстів на всі групи запитів із семантичного ядра;
  • SEO аудит сайту та розробка специфікації змін сайту;
  • Впровадження специфікації сайту з оптимізації програмістом.

Головне завдання оптимізації сайту під ключові слова – якнайбільше розширити кількість посадкових сторінок категорій та підкатегорій сайту.

По суті, одні й ті ж товари можна розмістити в десятках різних категорій, які будуть показуватися в пошуку за різними ключовими словами.

Наприклад, у нас є інтернет-магазин самокатів, всього у нас 200 товарів (200 самокатів). Але із цих 200 товарів – частина для дорослих, частина для дітей.

Частина для дорослих ділиться на чоловічі та жіночі самокати. Чоловічі діляться на міські, трюкові та електричні.

Крім цього ті ж чоловічі самокати можна розділити за видами коліс: триколісні, з великими колесами і так далі.

А дитячі самокати можна розділити в семантичному ядрі за роками: від року, від двох, трьох і так далі.

Маючи невелику кількість товарів, можна охопити величезну кількість пошукових запитів: за видами, типами, приналежністю, статтю та іншими ознаками.

Навіть найвужчу нішу за тематикою завжди можна розбити на кілька десяткою цільових категорій, чим більше таких сторінок, тим більше ключових слів показуватиметься сайт у пошуку.

А чим більше буде запитів брати участь у ранжируванні, тим легше буде зібрати хороший трафік із пошукової системи. 

Як впровадити SEO оптимізацію в магазин на PrestaShop

По суті, оптимізація сайту складається з розробки 3-х документів: 

  • Файл з ключовими словами, структурою та мета-тегами;
  • Файл із SEO текстами для всіх цільових сторінок;
  • Файл із технічним завданням з оптимізації сайту.

Перший документ розробляє семантик, він також пише мета-теги та присвоює належність головній сторінці до певної групи запитів.

Другий документ готує SEO копірайтер, попередньо отримавши технічне завдання від копірайтера експерта в ніші.

Третій документ готує SEO оптимізатор, він виконує аудит сайту і на підставі знайдених помилок розробляє технічне завдання для програміста з оптимізації сайту та вимоги пошукових систем. 

Першу частину роботи зі створення структури, перенесення мета-тегів та розміщення на сторінках сайту SEO текстів можна зробити самостійно. Для цього потрібно розуміти як працює адмін панель PrestaShop і які модулі та плагіни потрібно використовувати.

А для впровадження SEO специфікації з оптимізації сайту потрібно володіти знаннями програмування, оскільки знань адмін панелі ПрестаШоп буде недостатньо.

Вам потрібно буде знайти програміста або делегувати цю роботу нашій студії. 

SEO просування інтернет-магазину PrestaShop

Після того, як ми зробили правильну структуру сторінок категорій, правильно вибрали групу запитів для головної сторінки, повністю оптимізували сайт для пошукових систем та виправили всі SEO помилки на сайті – можна переходити до зовнішнього просування сайту.

Але перед цим потрібно зафіксувати позиції ключових слів – за допомогою сервісу знімання позицій сайту.

Перевірити позиції ключових слів потрібно відразу після створення семантичного ядра або відразу після закінчення SEO оптимізації.

Позиції ключових слів потрібно зафіксувати до просування сайту, щоб через місяць порівняти результати роботи, щоб переконатися, що все працює і ключові слова рухаються вгору.

Також знімання позицій потрібно проводити якнайчастіше, щоб розуміти які ключові слова не рухаються. Якщо часу пройшло достатньо після закупівлі посилань на категорію, що просувається, а запити стоять на місці, то причину потрібно шукати в оптимізації сторінки категорії.

Повернемося до питання зовнішнього просування інтернет-магазину PrestaShop.

Просування інтернет-магазину на PrestaShop складається з таких робіт:

  • Аналізу посилань конкурентів у ніші для побудови стратегії;
  • Написання текстів для прес-релізів для подальшої публікації;
  • Розміщення рекламних статей на інших сайтах з посиланням;
  • Написання публікації відповідей коментарів з посиланням на форуми;
  • Написання коментарів із посиланнями під релевантними статтями.

Якщо глобально, то вся робота з просування сайту на PrestaShop зводиться до отримання посилань з інших сайтів, що просуваються. Чим більше буде отримано посилань з унікальних доменів щомісяця, тим швидше будуть йти вгору ключові слова, що просуваються.

Поставте собі за мету отримувати не менше 60 посилань з різних релевантних ніші доменів і Ви за 12 місяців зможете отримати ТОПи за найскладнішими запитами, якщо попередньо звузили максимально нішу сайту.

Скільки коштує просування та оптимізація сайту PrestaShop

Ціна на просування інтернет-магазину на Prestashop залежить від мовних версій сайту, ніші (чим ширша ніша, тим більше робота зі збору семантики) та від регіону просування сайту.

Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування та оптимізація сайту на PrestaShop, то можна відповісти, що ціна в середньому коливається від 500$ до 2000$ і залежить від обсягу сайту, мовних версій, регіону просування та обсягу трафіку, що отримується на сайт.

Закладайте такі бюджети на просування та оптимізацію сайту PrestaShop:

  • Розробка ТЗ з оптимізації сайту – від 490$ одноразово;
  • Написання SEO текстів на категорії – від 3.99$ за 1к символів;
  • Впровадження SEO специфікації до сайту – від 199$ за невелике завдання;
  • Зовнішнє SEO просування сайт – від 399 $ на місяць.

Висновки з оптимізації та просування сайту на PrestaShop

Внутрішня оптимізація сайту на Престашоп виконується як і на інших сайтах: 

  • Спочатку робимо структуру та розробляємо ядро;
  • Далі пишемо мета-теги та замовляємо SEO тексти;
  • Розробляємо та впроваджуємо технічне завдання з оптимізації.

Для успішного просування сайту в пошукових системах функціонал сайту повинен містити всі функції, які є у конкурентів і крім цього:

  • Ціна на типові товари повинна бути не вищою, ніж у конкурентів;
  • Сайт повинен бути в зеленій зоні під час перевірки швидкості на мобільних пристроїв;
  • Сайт повинен бути адаптивним для всіх мобільних пристроїв.

Зовнішнє SEO просування сайту має виконуватися виключно "вічними" посиланнями в рекламних статтях, розміщених на релевантних ніші сайтах або на виданнях новин. 

Делегуйте роботу з просування сайту на PrestaShop фахівцям своєї справи з Site Ok.

Дивіться, який результат отримали наші клієнти в SEO:

https://ukr.site-ok.ua/rezultaty

Дивіться відео про нашу роботу:

https://ukr.site-ok.ua/reviews

Залиште заявку та отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз: 

  • Задайте своє питання в онлайн-чат;
  • Залиште заявку на сайті через форму;
  • Напишіть лист із завданням наш email.

Просування сайту PrestaShop | Послуги | Site Ok

Просування сайту PrestaShop – ціна

Вартість просування магазину ПрестаШоп
Ціна на місяць Ключових слів рухаємо
PrestaShop M $599 до 2000
PrestaShop L $1190 до 3000
PrestaShop XL $1499 від 5000

Залиште заявку — отримайте ціну і пропозицію на свій Email:

2000 залишилось символів

399$

Доларів

Середня вартість робіт над проектом в один календарний місяць.

70+

Проектів в роботі

40% наших клієнтів не зупиняються в просуванні.

800+

Успішних проектів

Працюємо в SEO просуванні і пошукової оптимізації сайтів з 2013.

650K+

Ключових слів

Просунутих в ТОП 1-10 пошукових систем Google, Яндекс і Bing.

В інтернет маркетингу з 2013

Катерина
КатеринаSEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Дмитро
Дмитро SEO Спеціаліст: 8 років досвіду
Олексій
Олексій SEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Ксенія
Ксенія PPC Спеціаліст: 7 років досвіду

Партнеры Google Ads

Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі

Відповіді на популярні запитання

Скільки у вас досвіду в SEO просуванні сайтів?

Розкруткою сайтів ми займаємося з 2013 року, і наш ресурс складає пряму конкуренцію провідним SEO компаніям з мільйонними оборотами в Україні.

Це і доводить те, що не обов'язково мати багато грошових коштів, для успішного просування сайтів.

Який порядок дій для початку роботи по SEO?

Порядок дій для початку роботи наступний:

1) Підписання договору;

2) Оплата за 1 перший етап роботи;

3) Надання доступів до сайту — FTP і адмін панель сайту.

Як розподіляється бюджет на SEO розкрутку сайту?

Ми розподіляємо бюджет в правильному процентному співвідношенні - нам 33%, на посилання 67%. Більше 90% SEO компаній в Україні розподіляють 50 на 50. Ми вигідніше.

Для чого SEO оптимізація сайту і SEO аудит?

SEO оптимізація сайту допомагає пошуковій системі зрозуміти за якими ключовими словами можна ранжувати сайт, а потім на підставі багатьох факторів алгоритму, він знаходить оптимальне місце в пошуковій видачі.

Наша компанія не займається просуванням не оптимізованих сайтів. Перед початком роботи по зовнішньому SEO просуванню, Ми оптимізуємо всі сторінки вашого проекту.

Але, оптимізація проекту не є SEO розкруткою, а тільки підготовкою до подальших зовнішніх робіт.

У мене новий сайт - що вибрати SEO або контекст?

Для нових проектів для початку необхідно запустити контекстну рекламу, для тестування сайту на предмет його здатності продати Ваш товар або послуги.

Якщо перша рекламна компанія пройшла успішно-сайт продає, то можна відразу приступати до SEO просування в пошукових системах.

З реклами з оплатою за 1 клік — Google Ads) - отримуєте дзвінки і замовлення відразу.

SEO дає ті ж замовлення, але через час. Використовуйте 2 види реклами одночасно для максимального результату.

Скільки коштує SEO просування сайту і його розкрутка?

Ціна SEO просування сайту і контекстну рекламу в Google формується індивідуально і залежить від регіону сайту, числа мовних версій і обсягу одержуваного трафіку з пошукових систем.

Сайт просували тимчасовими посиланнями. Що робити?

Якщо вас не влаштовує результат і ви хочете "перейти" на вічне статейно-посилальне просування, то після аналізу проекту дамо детальну схему наших дій для зняття орендованих посилань і переходу на вічні.

Варіанти оплати за SEO розкрутку?

Варіанти оплати: Web Money, Яндекс Гроші, Qiwi, Приват24. Увага! Безготівковий розрахунок передбачений тільки для платежів в Україні.

Просування сайту з оплатою за результат є?

Ми можемо розрахувати просування сайту з оплатою за виведені ключові слова. Повна інформація на цій сторінці.

Якщо в двох словах, то:

- договір підписується на термін від 6-ти до 12-ти місяців;

- за невиведені ключові слова, по закінченню терміну договору Ви отримуєте повернення в сумі 100% від витрачених коштів.

Які звіти по SEO я буду отримувати?

Ви будете володіти інформацією в повному обсязі. Ми працюємо за системою прозорого бюджету і відкрито показуємо куди йдуть гроші.

Щомісяця ви будете отримувати наступну інформацію:

1) Порівняльний звіт по трафіку з пошукових систем — до і після;

2) Порівняльний звіт за ключовими словами-ТОП 3, ТОП 10, ТОП 30 (було, стало);

3) Список сторінок інших сайтів де була опублікована посилання на ваш проект.

Договір, безготівкова оплата і ПДВ?

У разі, якщо необхідна юридична безпека, тобто всі можливості для укладення договору та оплати за безготівковим розрахунком з ПДВ.

Юридичні зобов'язання та договір є?

Так, ми підписуємо договір, в якому вказані всі моменти для якісного надання послуг з нашого боку.

У випадку, якщо ви перебуваєте не в Києві, ми відправляємо договір на просування сайту на зручний для Вас склад Нової Пошти.

Якщо ви перебуваєте не в Україні, ми підписуємо міжнародних контракт із зовнішньоекономічної діяльності.

Навіщо потрібні SEO тексти?

Основним і початковим фактором при ранжируванні проектів в Гугл, є зворотні (зовнішні) посилання з інших ресурсів.

Але це не означає, що можна отримати таку кількість посилань як у основного конкурента і залетіти в пошук.

Для лояльного ставлення пошукових систем до сайту, необхідно працювати над контентом — написати SEO оптимізовані Тексти, підготувати посадочні сторінки.

При сортування веб-ресурсів пошукова система враховує величезну кількість даних і тільки комплексна робота над всім проектом дає в результаті позитивний результат.

Який метод SEO просування використовуєте?

Ми займаємося виключно білим — з 2013 року не було жодного випадку потрапляння сайту під фільтр пошукових систем.

На Ваш сайт будуть проставлені посилання-виключно релевантні по відношенню до сторінки де вони будуть опубліковані.

Краще використовувати SEO або контексну рекламу?

Ми рекомендуємо використовувати обидва види залучення цільового трафіку на Ваш сайт.

Зазвичай, на нові сайти відразу запускають контекстну рекламу, що дозволяє у відносно найкоротші терміни, протестувати сайт на предмет конвертації цільового трафіку в замовлення або дзвінки.

Якщо сайт "продає" і трафік конвертується, то можна підключити всі можливі види залучення цільової аудиторії, в тому числі і SEO просування сайтів.

Мій сайт оптимізований, можемо відразу рухатися?

Перед початком роботи над просуванням сайту необхідно сайт підготувати-оптимізувати під ключові слова.

Якщо ваш проект був оптимізований в іншій SEO студії, то нами буде проведено аудит.

Далі, якщо все ок, можемо відразу приступити до нарощування посилальної маси на сайт, пропустимо перший етап оптимізації сайту.

Як можна отримати прогноз?

Процес руху вгору інертний і хороші результати в перші місяці роботи бувають вкрай рідко, так як Google і Яндекс не миттєво ранжують (сортують) проекти в пошуковій видачі.

Орієнтовні дані ми отримаємо на третій місяць роботи, аналізуючи два попередніх.

На підставі даних про тенденцію руху запитів можна спрогнозувати приблизний термін.

Кожні 30 днів роботи над проектом, ми відправляємо дуже докладні і зрозумілі звіти про виконану роботу. У них ми порівнюємо 2 види метрик:

- органічний трафік;

- місц ключових слів в Google.

На підставі цих даних Ви зможете прийняти об'єктивне рішення про результати.

Що буде зроблено в перший місяць роботи?

Першим етапом роботи є оптимізація сайту під пошукові фрази — Підготовка до SEO розкрутки.

У перший місяць ми проводимо наступні види робіт:

1) Збір семантичного ядра;

2) Написання SEO текстів;

3) Виправлення всіх SEO помилок сайту.

По закінченню першого етапу ви отримаєте проект повністю підготовлений до зовнішнього просування.

У мене немає сайту, але я хочу КП, як бути?

Для розрахунку вартості просування нам необхідно бачити сайт, для того, що б на підставі аналізу сайту сформувати необхідний бюджет на розкрутку.

Якщо сайт не доступний з інтернет або ще на стадії розробки, то ви можете в поле "Введіть адресу сайту" вбити посилання на сайт Вашого основного конкурента в ніші.

Після чого, ми зробимо SEO аналіз сайту конкурента і на його підставі сформуємо Комерційне для орієнтиру за ціною.

Сайт не потрапить під фільтри пошукової системи?

СЕО розкрутка сайту в Пошуку Google може здійснюватися декількома методами-білим, сірим, чорним.

При розкрутці веб-майданчика в інтернет дуже важливо виконувати всі рекомендації для веб-майстрів від Google, тому що останні алгоритми системи відстежують всі ці спроби і припиняють їх.

Ми розробили свою методику, яка не суперечить основним рекомендаціям для веб майстрів щодо забезпечення якості.

Які знижки і як ви можете робити?

Передбачено кілька варіантів отримання знижок на наші послуги.

Варіанти отримання знижок:

1) При оплаті за перший етап роботи в тиждень отримання комерційної пропозиції знижка 5% для кожного замовника;

2) При оплаті першого і другого етапу одним платежем — оптимізації і першого місяця просування знижка 10% від суми;

3) Приведіть до нас сайт свого друга і отримуйте 10% з кожного платежу.

Які посилання ви використовуєте при просуванні?

Проект буде рухатися тільки за допомогою рекламних статей з посиланням на релевантну сторінку сайту.

Зовнішнє посилання проставлена в статті буде корисна користувачеві, а також не суперечить рекомендаціям Google щодо забезпечення якості.

Людина, яка читає статтю (з проставленою посиланням) не буде відчувати дискомфорт. Стаття буде цікава, релевантна, А Посилання як мінімум корисною і необхідною.

Телефони та адреса

  • Україна
  • Київ
  • Металістів, 7

Україна:

+38 (044) 228 70 11
+38 (097) 355 11 77
+38 (063) 355 11 77
+38 (095) 355 11 77

Інші країни:

+16465689880
+48226022132
+74991130513
+77273505919

 

Працюємо по світу

  • Україна
  • Білорусь
  • Росія
  • Польща
  • Данія
  • Німеччина
  • Англія
  • Франція
  • Чехія
  • США
  • Іспанія
  • Італія

Засноване в 2013

Просування сайтів від site-ok.ua

google partner RGB search site ok ua 123

facebook partners site ok ua 186

youtube site ok ua channel 123 123 facebook site ok ua group 1234 instagram sketched site ok ua 123