Просування сайту PrestaShop
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Просування сайту PrestaShop – це комплекс дій в інтернет-маркетингу над внутрішньою частиною сайту з метою підведення його під вимоги пошукової системи і зовнішніх робіт з просування інтернет-магазину PrestaShop в ТОП 1-10 пошукових систем.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості просування сайту на PrestaShop
Розкрутка сайту PrestaShop– це комплекс заходів щодо оптимізації сайту під ключові слова з метою збільшення релевантності сайту для зростання позицій у пошукових системах, які приведуть до зростання відвідуваності та збільшення замовлень із сайту для подальшої монетизації.
Просування інтернет-магазину на PrestaShop виконується за допомогою таких же дій, як і оптимізація та просування сайту на будь-якому іншому движку.
Зрозуміло, що потрібно зробити оптимізацію під ключові слова та почати зовнішнє SEO, але про це буде далі докладно, а для початку позначимо найважливіші моменти по сайту – який він повинен бути.
Для успішного просування сайту потрібно виконати ці умови:
- Ціна на товари повинна бути на рівні з конкурентами;
- Сайт повинен бути оптимізований для мобільних пристроїв та швидко працювати;
- Функціонал сайту повинен бути на рівні з головним конкурентом.
Всі ці показники впливають на поведінку людини на сайті, що враховує пошукова система при ранжируванні сайтів у видачі.
В ідеалі сайт повинен бути в зеленій зоні для мобільного та ПК при перевірці цим інструментом:
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
Перевірити адаптацію сайту під мобільні можна тут:
https://search.google.com/test/mobile-friendly
Ще перевірте наявність цього функціоналу на магазині PrestaShop:
- Сортування товару за ціною, новизною, рейтингом;
- Фільтри товарів (чим більше, тим краще);
- Замовлення товару в 1 клік;
- Збереження товарів у кинутому кошику;
- Інформація у картці товару про гарантії, повернення, доставку;
- Категорії зліва, товари праворуч.
Ці вимоги потрібно виконати для того, щоб робота з оптимізації сайту під ключові слова та зовнішнє SEO просування принесли результат точно.
Сайт на PrestaShop повинен у собі містити той функціонал, який може знадобитися потенційному клієнту, тому немає сенсу "придумувати заново колесо", а потрібно використовувати те, що вже давно працює і до чого звикли люди.
SEO оптимізація інтернет-магазину на PrestaShop
пошукову оптимізацію інтернет-магазину на PrestaShop варто почати з розробки правильної структури сайту – від цього залежатиме правильний розподіл ваги по сайту.
Найперший і найголовніший крок у цій роботі – правильно "заточити" головну сторінку сайту.
З 2021 року в алгоритмах пошукової системи сильно змінилися фактори, що впливають на належність сайту до ніші та її ранжування в пошуку.
Зараз чим вужча ніша Вашого сайту, тим вище він буде показуватися в пошукових системах. Наприклад, якщо у Вас інтернет-магазин з продажу одягу та взуття, пошукова система віддасть пріоритет одному з цих типів товарів.
Якщо головна сторінка сайту буде оптимізована під одяг, то алгоритми будуть показувати вище запити, пов'язані з одягом і отримати топові позиції щодо взуття буде вкрай складно.
У такій ситуації ми рекомендуємо не поєднувати на одному сайті продаж взуття та одягу, якщо у Вас не монобрендовий інтернет-магазин.
Просування сайту з вузькою нішою буде відбуватися в десятки разів швидше, ніж просування сайту під різні ніші.
Поєднувати на сайті різні ніші можна в тому випадку, коли бюджет на SEO просування високий – від 3000 $ на місяць і більше. У такому разі можна буде конкурувати з іншими сайтами нарівні.
Але якщо бюджет обмежений (600-1500 $ на місяць), то потрібно звузити нішу якнайсильніше. Якщо Ви хотіли відкрити інтернет-магазин меблів, то відкрийте інтернет-магазин диванів. Якщо хотіли відкрити інтернет-магазин техніки, то почніть з мобільних телефонів IPhone.
Таким чином можна за 1 рік просунути сайт за найскладнішими запитами у вузькій тематиці. Звужуйте нішу та приступайте до роботи з внутрішньої пошукової оптимізації.
Етапи роботи з внутрішньої SEO оптимізації магазину PrestaShop:
- Розробка SEO структури сторінок категорій та підкатегорій;
- "Заточення" головної сторінки під тематику сайту;
- Збір усіх ключових слів, релевантних ніші сайту;
- Кластеризація пошукових запитів на семантичні групи;
- Написання мета-тегів тайтл та дескрипшн на підставі запитів;
- SEO копірайтинг текстів на всі групи запитів із семантичного ядра;
- SEO аудит сайту та розробка специфікації змін сайту;
- Впровадження специфікації сайту з оптимізації програмістом.
Головне завдання оптимізації сайту під ключові слова – якнайбільше розширити кількість посадкових сторінок категорій та підкатегорій сайту.
По суті, одні й ті ж товари можна розмістити в десятках різних категорій, які будуть показуватися в пошуку за різними ключовими словами.
Наприклад, у нас є інтернет-магазин самокатів, всього у нас 200 товарів (200 самокатів). Але із цих 200 товарів – частина для дорослих, частина для дітей.
Частина для дорослих ділиться на чоловічі та жіночі самокати. Чоловічі діляться на міські, трюкові та електричні.
Крім цього ті ж чоловічі самокати можна розділити за видами коліс: триколісні, з великими колесами і так далі.
А дитячі самокати можна розділити в семантичному ядрі за роками: від року, від двох, трьох і так далі.
Маючи невелику кількість товарів, можна охопити величезну кількість пошукових запитів: за видами, типами, приналежністю, статтю та іншими ознаками.
Навіть найвужчу нішу за тематикою завжди можна розбити на кілька десяткою цільових категорій, чим більше таких сторінок, тим більше ключових слів показуватиметься сайт у пошуку.
А чим більше буде запитів брати участь у ранжируванні, тим легше буде зібрати хороший трафік із пошукової системи.
Як впровадити пошукову оптимізацію в магазин на PrestaShop
По суті, оптимізація сайту складається з розробки 3-х документів:
- Файл з ключовими словами, структурою та мета-тегами;
- Файл із SEO текстами для всіх цільових сторінок;
- Файл із технічним завданням з оптимізації сайту.
Перший документ розробляє семантик, він також пише мета-теги та присвоює належність головній сторінці до певної групи запитів.
Другий документ готує SEO копірайтер, попередньо отримавши технічне завдання від копірайтера експерта в ніші.
Третій документ готує SEO оптимізатор, він виконує аудит сайту і на підставі знайдених помилок розробляє технічне завдання для програміста з оптимізації сайту та вимоги пошукових систем.
Першу частину роботи зі створення структури, перенесення мета-тегів та розміщення на сторінках сайту SEO текстів можна зробити самостійно. Для цього потрібно розуміти як працює адмін панель PrestaShop і які модулі та плагіни потрібно використовувати.
А для впровадження SEO специфікації з оптимізації сайту потрібно володіти знаннями програмування, оскільки знань адмін панелі ПрестаШоп буде недостатньо.
Вам потрібно буде знайти програміста або делегувати цю роботу нашій студії.
SEO просування інтернет-магазину PrestaShop
Після того, як ми зробили правильну структуру сторінок категорій, правильно вибрали групу запитів для головної сторінки, повністю оптимізували сайт для пошукових систем та виправили всі SEO помилки на сайті – можна переходити до зовнішнього просування сайту.
Але перед цим потрібно зафіксувати позиції ключових слів – за допомогою сервісу знімання позицій сайту.
Перевірити позиції ключових слів потрібно відразу після створення семантичного ядра або відразу після закінчення SEO оптимізації.
Позиції ключових слів потрібно зафіксувати до просування сайту, щоб через місяць порівняти результати роботи, щоб переконатися, що все працює і ключові слова рухаються вгору.
Також знімання позицій потрібно проводити якнайчастіше, щоб розуміти які ключові слова не рухаються. Якщо часу пройшло достатньо після закупівлі посилань на категорію, що просувається, а запити стоять на місці, то причину потрібно шукати в оптимізації сторінки категорії.
Повернемося до питання зовнішнього просування інтернет-магазину PrestaShop.
Просування інтернет-магазину на PrestaShop складається з таких робіт:
- Аналізу посилань конкурентів у ніші для побудови стратегії;
- Написання текстів для прес-релізів для подальшої публікації;
- Розміщення рекламних статей на інших сайтах з посиланням;
- Написання публікації відповідей коментарів з посиланням на форуми;
- Написання коментарів із посиланнями під релевантними статтями.
Якщо глобально, то вся робота з просування сайту на PrestaShop зводиться до отримання посилань з інших сайтів, що просуваються. Чим більше буде отримано посилань з унікальних доменів щомісяця, тим швидше будуть йти вгору ключові слова, що просуваються.
Поставте собі за мету отримувати не менше 60 посилань з різних релевантних ніші доменів і Ви за 12 місяців зможете отримати ТОПи за найскладнішими запитами, якщо попередньо звузили максимально нішу сайту.
Скільки коштує просування та оптимізація сайту PrestaShop
Ціна на просування інтернет-магазину на Prestashop залежить від мовних версій сайту, ніші (чим ширша ніша, тим більше робота зі збору семантики) та від регіону просування сайту.
Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування та оптимізація сайту на PrestaShop, то можна відповісти, що ціна в середньому коливається від 500$ до 2000$ і залежить від обсягу сайту, мовних версій, регіону просування та обсягу трафіку, що отримується на сайт.
Закладайте такі бюджети на просування та оптимізацію сайту PrestaShop:
- Розробка ТЗ з оптимізації сайту – від 490$ одноразово;
- Написання SEO текстів на категорії – від 3.99$ за 1к символів;
- Впровадження SEO специфікації до сайту – від 199$ за невелике завдання;
- Зовнішнє SEO просування сайт – від 399 $ на місяць.
Висновки з оптимізації та просування сайту на PrestaShop
Внутрішня оптимізація сайту на Престашоп виконується як і на інших сайтах:
- Спочатку робимо структуру та розробляємо ядро;
- Далі пишемо мета-теги та замовляємо SEO тексти;
- Розробляємо та впроваджуємо технічне завдання з оптимізації.
Для успішного просування сайту в пошукових системах функціонал сайту повинен містити всі функції, які є у конкурентів і крім цього:
- Ціна на типові товари повинна бути не вищою, ніж у конкурентів;
- Сайт повинен бути в зеленій зоні під час перевірки швидкості на мобільних пристроїв;
- Сайт повинен бути адаптивним для всіх мобільних пристроїв.
Зовнішнє SEO просування має виконуватися виключно "вічними" посиланнями в рекламних статтях, розміщених на релевантних ніші сайтах або на виданнях новин.
Делегуйте роботу з просування сайту на PrestaShop фахівцям своєї справи з Site Ok.
Дивіться, який результат отримали наші клієнти в SEO:
https://ukr.site-ok.ua/rezultaty
Дивіться відео про нашу роботу:
https://ukr.site-ok.ua/reviews
Залиште заявку та отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз:
- Задайте своє питання в онлайн-чат;
- Залиште заявку на сайті через форму;
- Напишіть лист із завданням наш email.
Просування сайту PrestaShop – ціна
Вартість просування магазину ПрестаШоп | Ціна на місяць | Ключових слів рухаємо |
PrestaShop M | $599 | до 2000 |
PrestaShop L | $1190 | до 3000 |
PrestaShop XL | $1499 | від 5000 |