Реклама Google Shopping

Реклама у Google Shopping

Ссылка на релевантное фотоСсылка на релевантное фото
Author: Анатолій Ситников

Google Shopping – це сервіс показу рекламних оголошень карток товару у сервісах компанії Google з метою швидкого пошуку релевантного товару.

google shopping тариф m

Тариф Shopping-M

Вартість налаштування:

€299

Бюджет на добу – від 50€

Кліків на добу*:~250

Продаж за добу**: ~5- 15

Отримати пропозицію

google shopping тариф л

Тариф Shopping-L

Вартість налаштування:

€499

Бюджет на добу – від 100€

Кліків на добу*: ~500

Продаж за добу**: ~15- 30

Отримати пропозицію

google shopping тариф xl

Тариф Shopping-XL

Вартість налаштування:

€999

Бюджет на добу – від 300€

Кліків на добу*: ~1500

Продаж за добу**: ~50- 100

Отримати пропозицію

*розрахунок відвідуваності сайту за добу при середній вартості за 1 клік 0,2€ у пошуковій системі Google. Вартість 1 переходу на сайт може відрізнятися для різних ніш бізнесу, Ви можете зателефонувати і в телефонному режимі отримати вартість переходу за 1 клік в Google по Вашій ніші в онлайн режимі.

**за основу розрахунку продажів на добу взято мінімальну середню конверсію в 1% і максимально середню конверсію в 3% на оплату товару в інтернет. Конверсія – це відношення відвідувань сайту до оплачених замовлень. Дані є приблизними та відрізняються в кожній ніші.

Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:

2000 залишилось символів

Особливості реклами Google Shopping

Google Shopping – це рекламний сервіс для продажу товарів через Google: Google пошук, Google картинки, Google Шопінг. 

Найбільш ефективний вид реклами для роздрібної торгівлі типовими товарами у цьому сервісі називається торгова кампанія.

Рекламне оголошення містить крім тексту ще й фотографії, товару, тому реклама є наочнішою і відповідно, ефективнішою.

Сама торгова кампанія налаштовується за допомогою 2 сервісів: Google Merchant Center і Google Ads, а виводиться в результаті в сервісах Google – Покупки, пошук у Google та інших платформах Google.

Вартість реклами в Google Shopping

Ціна на рекламу в Google Shopping залежить від:

  • Регіону показу реклами;
  • Мовної версії сайту;
  • Конкуренції на момент показу реклами;
  • Ставки на 1 клік на товар.

Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує реклама сайту в Google Shopping, то можна відповісти, що ціна на розкрутку сайту в Google Шопінг коливається в межах від 0,1 € до 1 € і залежить від товарної ніші, регіону, мови та конкуренції на момент показу реклами.

Google Merchant Center – це онлайн інструмент (сервіс) компанії Google, який може розповісти про Ваші продукти сотням мільйонів людей.

Як працює реклама Google Shopping

Торгова реклама працює за принципом: шукаєш або шукав – побачиш. Алгоритми самостійно визначають де і коли має бути показ реклами. Якщо порівнювати видачу в пошуку Google, то торгова кампанія не потребує підбору ключових слів.

Алгоритм "дивиться" на дані про товар завантажений користувачем у Google Merchant Center і приймає рішення коли показувати рекламу, щоб отримати максимум результату.

Є 3 види реклами товарних оголошень:

1. Звичайні оголошення продуктів. Вони генеруються на основі даних завантажених товарів. Містять у собі: картинку, назву товару, назву компанії чи бренду, вартість товару та зірковий рейтинг товару, якщо на сайті є мікророзмітка продукту:

2021 03 17 10 00 06

2. Оголошення продуктів – вітрини. Цей тип реклами не генерується самостійно, рекламодавець повинен самостійно об'єднати товари в групи для показу такого виду реклами. Така реклама дозволяє порівняти кілька товарів одного рекламодавця.

3. Локальні оголошення у каталогах. Іншими словами – показ реклами товарів для офлайн-магазинів. Тобто Тортова кампанія Google дозволяє показувати рекламу фізичним магазинам для залучення трафіку до офлайнової точки. Компанія Google пропонує також низку інструментів для відстеження кількості людей, що прийшли в магазин, після перегляду онлайн реклами.

Чому потрібно замовити торгову кампанію в Google Shopping:

1. Продати товару стало простіше. Навіть при запиті за загальними ключовими словами, користувач бачитиме релевантний продукт (товар) з ціною, картинкою. Це дозволить користувачеві відразу перейти в картку товару і прийняти рішення, тому користувач відразу має майже повне надання про товар, оскільки бачить як він виглядає і бачить його вартість.

Наприклад, користувач Геннадій, хоче купити телефон, не знає який точно і ввводить в пошук запит "телефон". І він відразу бачить кілька варіантів, щоб прийняти рішення, який телефон йому підходить більше:

торгівельна кампанія в google

Зверніть увагу, що алгоритм показав як дорогі мобільні телефони, так і бюджетні. Тобто якийсь із цих рекламодавців отримає перехід на сайт, а може навіть одразу і продаж.

2. Просте управління рекламною кампанією.Для того, щоб раніше налаштувати показ реклами товарів, доводилося підбирати сотні тисяч ключових слів, писати руками для них оголошення і постійно стежити за ставками в процесі аукціону реклами.

А зараз алгоритм сам вирішує, коли показувати рекламу товару і робить це дуже якісно. Витрати як у людино-годинах, так і в грошах для підтримки таких рекламних кампаній скоротилися в десятки разів. Ви платите менше за підтримку реклами та відповідно продаєте більше.

3. Велике охоплення аудиторії. Компанія Google інтегрувала показ торгової кампанії в десятки своїх сервісів, таких так: Пошук, Покупки, Картинки, Сайти партнери, КМС та багато інших джерел.

Вимоги Google для запуску торгової кампанії

  • Зміст торгових кампаній має відповідати наступним правилам Google;
  • Оновлювати інформацію про товари не рідше ніж 1 раз на 30 днів;
  • На сайті має бути інформація про доставку, повернення та онлайн оплату карткою;
  • Сайт має бути на https протоколі.

Для наступної вкладки "вартість налаштування" дивіться інформацію про налаштування реклами в торговій кампанії Google Shopping.

 

Вартість налаштування реклами в Google Shopping

Ціни на торгову кампанію в Google

(реклама в Google Shopping через Merchant Center)

M

L

XL

Вартість налаштування реклами

(перший місяць підтримки безкоштовно)

€429 €749 від €1449

Рекомендований бюджет на добу

(що більший бюджет, тим більше продажів)

€50 €100 від €300

Відвідування карток товару за добу

(за середньої вартості переходу €0.2)

250 500 від 1500

Середня кількість продажів на добу

(за середньої конверсії на продаж 1.5%)

5-15 15-30 50-100

Відвідування карток товару за добу

(за середньої вартості переходу €0.1)

500 1000 3000

Середня кількість продажів на добу

(за середньої конверсії на продаж 3%)

15-30 30-60 від 100

Підтримка реклами з другого місяця

(перший місяць включено у вартість)

€299

€349 від €499

Терміни налаштування рекламної кампанії Гугл Шопінг

Зазвичай термін налаштування торгової кампанії, якщо у Вас виконані вимоги до запуску рекламної кампанії вище, становить від 5 робочих днів.

Точний термін налаштування реклами залежить від таких факторів:

– Необхідність доопрацювання сайту для запуску реклами;

– Необхідність інтеграції функціоналу експорту даних про товари;

– Оперативність підтвердження кампанії Google.

Приклади реклами в Google Shopping

Зазвичай торгова кампанія Google виглядає таким чином.

При пошуку Google праворуч від результатів пошуку:

товарна кампанія google приклад 1

При пошуку в Google під рядком пошуку:

товарна кампанія google приклад 2

У сервісі Google Shopping:

товарна кампанія google приклад 4

Налаштування реклами в Google Shopping

Просування товарів у пошуковій системі Google може бути досить непростим. Це пов'язано з величезною кількістю методів та інструментів, які можуть допомогти у цій справі. У такій великій кількості досить легко заплутатися.

Але є один спосіб швидко та ефективно налаштувати показ Ваших пропозицій у пошуковій видачі, позбавляючи користувача переходу на сайт для подальшого пошуку.

Це можна зробити за допомогою Google Shopping. Як працює цей інструмент і як його налаштувати ми й розповімо в цій статті.

Як працює Google Shopping

Коли користувач вводить запит до пошукової системи з назвою товару, йому відразу пропонують кілька варіантів у вигляді карток. На них є зображення товару, його назва, вартість, а також посилання на сайт продавця.

Ці картки можуть відображатися як над пошуковою видачею, так і збоку. Залежно від запиту в результатах пошуку може бути показаний лише один товар, але це буває нечасто.

Google Shopping дозволяє заощадити багато часу не тільки користувачеві, позбавляючи його від пошуку по тому чи іншому сайту, а й самому продавцю.

Такі оголошення адаптивні, і інформація в них змінюватиметься по мірі її зміни на сайті. Це дозволить не витрачати зайві гроші та час на створення нових рекламних оголошень.

Як налаштувати Google Shopping

Створення та налаштування об'яв у Google Shopping – процес дуже простий і зрозумілий, тому Вам не потрібні будь-які спеціалізовані знання. Однак для цього потрібний Google Ads.

Якщо у Вас все ще немає облікового запису в цій системі – заведіть. Він потрібний для створення будь-якої рекламної кампанії в інтернеті, а також для відстеження статистики Вашого сайту. На решті етапів роботи з Google Shopping ми зупинимося окремо.

Merchant Center

Процес реєстрації в Merchant Center навряд чи стане для Вас проблематичним. Вам потрібно лише авторизуватися в обліковому записі Google та ввести стандартний перелік даних: електронна пошта та інформація про компанію. Однак, перед реєстрацією необхідно дуже уважно вивчити правила майданчика.

За будь-яке порушення умов показ деяких оголошень буде обмежений або система заблокує обліковий запис. Найчастіше зустрічається проблема, коли не всі сторінки зі збором персональних даних користувачів починаються з https://.

Тому перед реєстрацією в першу чергу перевірте це. Крім того, у графі "Як називається Ваш магазин?" необхідно ввести не офіційну назву компанії, а безпосередню назву магазину. Проте після реєстрації облікового запису Ви зможете виправити будь-яку вказану Вами інформацію.

Також необхідно повідомити систему про наявність в асортименті товарів для дорослих, якщо такі є. Після того, як Ви ознайомилися з усіма правилами сервісу та зареєстрували власний обліковий запис, Вам необхідно зв'язати його з Google Ads.

Для цього у верхньому правому кутку відкрийте основне меню і виберіть пункт Зв'язати обліковий запис з іншими сервісами.

Далі натисніть кнопку +, введіть дані Google Ads і зробіть запит. Якщо обидва облікові записи були зареєстровані на ту саму електронну пошту, синхронізація завершена. В іншому випадку потрібно буде окремо підтвердити запит у Google Ads.

Створення фіду даних для рекламних оголошень

Наступний етап – це створення фіда даних, тобто спеціального файлу (це може бути як звичайний текстовий файл, так і формат XML), який містить усю необхідну інформацію про Ваші товари.

Кожен елемент товару вказується з певним атрибутом, серед яких:

  • Title. Це заголовок рекламного оголошення. Тут зазначається назва товару.
  • Description. Цей опис містить докладну інформацію про товар. Тут важливо розповісти про продукт якнайбільше. Вам необхідно розширити кількість запитів, з якими цей опис співпадатиме. Таким чином, Ви зможете збільшити кількість показів об'яви.
  • Google_product_category. Цей атрибут допомагає пошуковій системі краще розуміти, що Ви продаєте та класифікувати фід. Водночас покази стануть більш релевантними. З цією метою використовуються такі атрибути, як Product_type і Custom_label_0–4.

Ви також можете налаштувати фід для оновлення даних про товари в оголошеннях. Він містить (назву, ціну, наявність, знижки та їх термін дії) і дозволяє автоматично оновлювати рекламні оголошення, якщо в одному з атрибутів відбулися зміни.

Це особливо актуально, якщо у Вашому магазині часто відбуваються знижки або сезонні розпродажі.

Після того, як Ви підготували фід, його необхідно завантажити в Merchant Center. Для цього зайдіть у меню Товари у вкладку Фіди.

Тут потрібно вказати додаткову інформацію для пошукової системи, а саме: країну збуту та мову оголошень, а також джерело даних фіда. Також необхідно призначити час оновлення фіда. Потрібно зробити так, щоб він оновлювався одночасно із сайтом. Далі Вам залишається лише натиснути кнопку "Продовжити".

Обробка фіда зазвичай займає не більше 15 хвилин, залежно від кількості товарів. Якщо після обробки вкладки Діагностика з'явилися помилки, Вам необхідно виправити знайдені системою проблеми і знову зберегти дані.

Створення шопінг-кампанії

Після виконання всіх вищеописаних операцій, Ви можете приступати до створення безпосередньо рекламної кампанії. Це робиться у Google Ads. Зайшовши до свого облікового запису, натисніть на кнопку + та Нова кампанія.

Далі потрібно вибрати мету кампанії із запропонованого списку. Це необхідно, щоб пошукова система краще розуміла, чого саме Ви чекаєте від рекламної кампанії, і могла скоригувати покази об'яв відповідним чином. У вкладці Тип рекламної кампанії Вам потрібна Торгівля.

Потім вибрати створений раніше фід даних продуктів, які братимуть участь у рекламній кампанії. Тут же вибираємо країну збуту. Потім слід визначитися з підтипом кампанії, а саме: Smart або звичайна.

Тепер ми можемо визначити бюджет кампанії. Для Google Shopping найчастіше використовується стратегія призначення ставок з урахуванням цінності конверсії. Це робиться з урахуванням рентабельності інвестицій у рекламу (ROAS).

У перші кілька тижнів рекламної кампанії бажано встановити 100-200% ROAS. Якщо ваша реклама виявиться ефективною, цей показник можна буде поступово підвищувати. На цьому налаштування Google Shopping закінчується.

Підбиваємо підсумки

Google Shopping – це дуже зручний та ефективний інструмент для показів об'яв у Google. Його легко налаштовувати та редагувати, тому Ви впораєтеся з цим, навіть якщо Ви ніколи не займалися рекламними кампаніями в інтернеті.

Вам потрібно лише зареєструвати облікові записи в Merchant Center, скласти фід даних і налаштувати показ об'яв у пошуковій видачі. Google Shopping дозволить Вам створити ефективну рекламну кампанію без зайвих витрат часу та грошей.

Що таке товарні оголошення

Google Shopping – це спеціальний сервіс, що дозволяє розміщувати комерційні оголошення, що демонструються користувачеві в пошуковій видачі за конкретним запитом. Це особлива група публікацій, які відображаються у вигляді банерів у Google.

В них містяться основні важливі відомості, які хоче бачити людина, яка цікавиться покупкою тут і зараз. Рекламні блоки відображаються у бічній або верхній частині вікна під час видачі пошукової системи та в контекстно-медійній мережі на веб-ресурсах партнерів.

Пошук показує ці оголошення під конкретні цільові запити користувачів вище звичайної контекстної веб-реклами та інших елементів сторінки.

На банері відображається назва, вартість, зображення, а також посилання на інтернет-магазин, де можна придбати представлену позицію.

Також можна налаштувати відображення та інших корисних відомостей, таких як сповіщення про стан комерційної позиції, акції та знижки.

Цей новий формат веб-реклами з'явився в Україні порівняно недавно, але його популярність невпинно зростає через його високу ефективність.

Переваги просування з Google Shopping

  1. Увага ЦА одразу акцентується на яскравому фото. Тут кожен елемент банера діє в сукупності – поєднання картинки, ціни та інших відомостей у комплексі має здатність у рази підвищити ймовірність того, що користувач зробить замовлення. Це дуже дієвий інструмент залучення на веб-сайт покупців, які вже до переходу цікавляться придбанням цієї позиції;
  2. Ефект та результативність такого методу просування можна оцінити практично миттєво;
  3. Такий різновид веб-реклами привабливий для будь-якого бізнесу. Вартість залучення замовлення зараз у 2-3 рази дешевше, ніж для тієї ж контекстної реклами;
  4. Завдяки простоті управління налаштуваннями веб-оголошень Вам не доведеться витрачати багато часу, щоб створити його. Система Google Shoping самостійно виявляє цільові ключові запити, які підходять для рекламування Вашого продукту. Для цього використовуються відомості, внесені до фіду Merchant Center (Торгового Центру), про який ми поговоримо далі;
  5. Інформація про продукт, що відображається в комерційному блоці, змінюється автоматично, коли Ви змінюєте асортимент,наявність та ціни.

Проте не можна не відзначити деякі недоліки цього виду веб-реклами:

  • У системи вкрай жорсткі вимоги щодо розміщення. Якщо онлайн-магазин не відповідає всім правилам, доведеться доопрацьовувати та переналаштовувати PR-компанію або взагалі відмовитися від такого способу розкручування;
  • Модерацію здатний пройти не кожен товар – деякі категорії знаходяться під забороною самого веб-сервісу.

Якому бізнесу вигідно впроваджувати товарні оголошення?

Цей сегмент рекламної компанії найкраще підходить для:

  • Веб-сайтів, на яких регулярно запускаються розпродажі та акції (так більша кількість людей зможуть побачити знижки, що діють);
  • Магазинів з широким асортиментом;
  • Магазинів, які продають сезонні, актуальні або гарячі пропозиції.

Працювати з інструментами Google Shopping вигідно всім, хто прагне підняття продажів та прибутку від них.

З чого розпочати роботу з Гугл Шопінг?

Щоб почати налаштування веб-реклами, Вам знадобиться:

  • Google обліковий запис;
  • Профіль GoogleAds;
  • Профіль в Merchant Center.
  • Фід даних, де буде прописана вся необхідна інформація про торгову пропозицію.

Етапи налаштування Google Shopping

  1. Підготовка веб-сайту для реклами торгових компаній;
  2. Створення фіда даних;
  3. Реєстрація облікового запису в Merchant Center;
  4. Створення та налаштування рекламної компанії.

Підготовка веб-сайту для реклами торгових компаній

Як згадувалося вище, Google Шопінг висуває жорсткі умови для презентації у видачі за запитами, серед яких:

  • До трансляції допускаються лише ті позиції, які є в наявності і не належать до групи заборонених.
  • На ресурсі повинні чітко вказуватися правила повернення покупки чи коштів.
  • Умови оплати повинні бути вказані не лише на окремій сторінці в категоріях веб-сайту, а й у самому кошику в момент оформлення покупки.
  • Для трансляції користувачеві веб-оголошень, які переглядалися ним на ресурсі, потрібно виконати налаштування надсилання даних з товарних карток.

Створення фіда даних

Фід (data feed) є таблицею з точною і докладною інформацією про продукцію. Ці відомості необхідно надавати у форматі обов'язкових, а також додаткових атрибутів, серед яких:

  • Назва (найменування);
  • Опис;
  • Наявність;
  • Категорія або група товарів;
  • Для якої вікової групи та статі;
  • Код виробника;
  • Бренд та ін.

Гугл працює з двома форматами data feed:

  1. TXT-формат – при ручному методі завантаження фідів;
  2. XML-формат – при автоматизованому методі завантаження фідів.

Data feed має відповідати існуючим правилам оформлення. Веб-оголошення не відображається, якщо інформація неправильна. Атрибути бувають обов'язковими та додатковими. До обов'язкових відносять:

  • Id – ідентифікація товару (до 50 символів, які можуть містити літери та цифри);
  • Title – назва, яку розміщують на цільовій веб-сторінці без будь-яких комерційних фраз (до 150 символів);
  • Description – опис позиції без включення комерційних конструкцій та URL сайту (до 5 тис. символів);
  • Link – URL сторінки, на якій розміщено товар;
  • Image link – посилання на фото продукту;
  • Availability – інформація про наявність (доступні позначення: у наявності – in stock, попереднє замовлення – preorder, немає у наявності – out of stock);
  • Price – вартість (може вказуватися з урахуванням знижок);
  • Brand – марка або бренд;
  • GTN – міжнародне маркування у форматі коду;
  • MPN – код виробника (його варто вказувати у разі відсутності міжнародного маркування);
  • Condition – актуальний стан (доступні позначення: новий – new, відновлений – refurbished, вживаний – used).

Реєстрація облікового запису в Merchant Center

Щоб створювати торгові веб-оголошення, необхідний обліковий запис у Торговому Центрі Гугла.

Google Merchant Center – це сервіс, що дозволяє вивантажувати дані про інтернет-магазин, бренди та продукцію та транслювати їх у Гугл Шопінг, а також в інших сервісах пошукової системи.

Після реєстрації профілю у Вас з'являється можливість створювати публікації про інтернет-магазин, його асортимент у товарних оголошеннях у контекстній веб-рекламі сервісів пошуковика.

Цей метод просування дозволяє:

  • Залучити цільову аудиторію, готову відразу здійснювати замовлення позицій, що цікавлять, за якими було виконано перехід з видачі;
  • Повністю контролювати покази своєї продукції у видачі пошуковика;
  • Оперативно оновлювати інформацію про товарні пропозиції.

Для реєстрації облікового запису в Торговому Центрі Ви повинні вказати:

  1. Найменування організації або інтернет-магазину, що відображатиметься у банерних блоках;
  2. Адреса проекту.

Після цього здійснюється підтвердження прав на вказаний веб-ресурс. Наступний крок – це зв'язок профілю Merchant Center із GoogleAds. Це слід виконати для відображення продукції в маркетплейсі та подальшого налаштування маркетингових компаній.

В інтерфейсі сервісу покупок знаходимо пункт із запитом доступу, після чого підтверджуємо його в AdWords. Після цього можна вивантажувати заздалегідь підготовлений data feed.

Створення та налаштування рекламної компанії

Один фід є однією рекламною компанією. Якщо є потреба у проведенні кількох PR-компаній – підготуйте окремі data feed під кожну з них. Є кілька вдалих рішень PR-компаній для маркетплейсів:

  • Особливі за обраними категоріями (наприклад, Ви продаєте косметику: для помад – одна компанія, для рум'ян – інша тощо);
  • Окремі регіони;
  • Відокремлені для показу на різних гаджетах – планшетах, смартфонах, ПК.

Після створення можна налаштувати. Щоб їх виконати, переходимо до GoogleAds і дотримуємося таких дій:

  1. Переходимо у вкладку Компанії – тут вказується тип компанії, мета просування продукту, профіль у Торговому Центрі, а також країна, де здійснюватиметься продаж;
  2. У вкладці Ставка за замовчуванням потрібно виставити максимальну вартість одного кліка;
  3. У вкладці Місця відзначаємо ті регіони та міста, за якими здійснюватиметься продаж;
  4. У додаткових параметрах також слід позначити розклад трансляцій, їхню пріоритетність, фільтри тощо.

Обмеження Google Shopping

Не кожен товар можна продавати за допомогою сервісу покупок від Google. До заборонених категорій належать:

  • квитки на будь-які види транспортних засобів;
  • квитки на розважальні заходи – концерти, шоу, фестивалі, виставки тощо;
  • будь-які транспортні засоби з вітрильною або моторною тягою;
  • будь-які різновиди послуг;
  • фінансові та валютні веб-продукти;
  • всі види нерухомості;
  • цифрові продукти, для яких потрібне додаткове програмне забезпечення;
  • підписки на товарні позиції та ін.

Google Shopping | Ціна та замовити налаштування реклами Гугл Шопінг | Послуги | Site Ok

Вартість реклами Google Shopping – Ціна 2022

Назва тарифу на рекламу Ціна за налаштування Терміни налаштування
Google Shopping-M 299€ до 5 днів
Google Shopping-L 499€ до 7 днів
Google Shopping-XL від 999€ до 14 днів

399€

Євро

Середня вартість робіт над проектом в один календарний місяць.

20+

Проектів в роботі

40% наших клієнтів не зупиняються в просуванні.

900+

Успішних проектів

Працюємо в SEO просуванні і пошукової оптимізації сайтів з 2013.

700K+

Ключових слів

Просунутих в ТОП 1-10 пошукових систем Google, Яндекс і Bing.

В інтернет маркетингу з 2013

Катерина
КатеринаSEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Дмитро
Дмитро SEO Спеціаліст: 8 років досвіду
Олексій
Олексій SEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Ксенія
Ксенія PPC Спеціаліст: 7 років досвіду

Партнеры Google Ads

Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі

Відповіді на популярні питання

Чому я повинен вибрати Вас?

Перш ніж замовити контекстну рекламу, необхідно правильно вибрати виконавця, для мінімізації витрат та збільшення доходів. Фахівці Site Ok мають усі сертифікати з контекстної реклами у Google. Тому ми гарантуємо правильне настроювання реклами.

Які терміни налаштування контекстної реклами?

У середньому для налаштування рекламної компанії потрібно 10 робочих днів. Для оптимізації компанії та визначення точного бюджету на місяць необхідно 1-2 тижні, залежно від обсягу ключових слів.

Скільки Ви займаєтесь контекстною рекламою?

Компанія Site Ok працює у сфері маркетингу з 2013 року. Сумарний досвід роботи в рекламі наших співробітників 50 років — ні ми не старі, нас багато. Тому можемо гарантувати якість роботи на 100%.

Як формується бюджет на контекстну рекламу?

Бюджет на запуск компанії складається тільки з оплати за кліки - переходи на сайт (PPC). Всю необхідну інформацію з орієнтовним бюджетом та ставкою за 1 клік Ви отримаєте у комерційній пропозиції.

У Вас дорожче, ніж у інших - чому?

Кожен спеціаліст оцінює свої навички виходячи зі свого досвіду. До кожного проекту виділяється персональний сертифікований спеціаліст. Ми оцінюємо вартість нашої роботи, виходячи з можливостей наших фахівців та статусу нашої компанії.

Безготівковий розрахунок та ПДВ?

Так, ми маємо можливість проводити операції з ПДВ. У комерційному реченні ми показуємо ціну за наші послуги. У разі роботи з ПДВ вартість необхідно узгоджувати в індивідуальному порядку.

Які гарантії на контекстну рекламу?

Нашакомпанія надає гарантії на конверсії з рекламного трафіку - заявки, дзвінки, покупки через кошик та інші. Але результат індивідуальний кожної ніші і від сотні чинників. Уточнюйте всі деталі гарантій по телефону.

Що робити, якщо не буде результату?

Тут важливо розуміти, що ви маєте на увазі під результатом. Якщо Ви поставите конкретну мету, ми можемо порахувати, скільки необхідно вкласти у рекламу, щоб її досягти. У контекстній рекламі результат безпосередньо пропорційний бюджету у 90% випадків.

Що я отримаю після замовлення реклами?

Ви отримаєте якісний релевантний трафік на сайт. Перш ніж запускати його на сайт, ми максимально даємо рекомендації щодо покращення конверсії та юзабіліті сайту. Ми зробимо все можливе, щоб ви отримали максимум результату і рекомендували нас друзям.

Як розпочати співпрацю?

Все починається із заявки залишеної Вами на нашому сайті. Після надсилання заявки на контекстну рекламу з Вами зв'яжеться спеціаліст та уточнить усі деталі. Далі договір, оплата та початок роботи з налаштування реклами в Google.

Чи є у вас досвід роботи з інтернет-магазинами

Так, ми успішно налаштовуємо контекстну рекламу для інтернет-магазинів з 2013 року.

Скільки коштує налаштування реклами?

Вартість налаштування рекламної кампанії в Google або Яндекс Директ починається від 249$ і змінюється в залежності від складності. Якщо ваш бюджет вищий за 2000$, ми налаштуємо рекламу за 25% від бюджету.

Скільки ключових фраз ми збираємо?

Насправді, у різних випадках кількість ключових фраз різна… Десь необхідно зібрати кілька тисяч слів, десь достатньо пари сотень.

Як замовити контекстну рекламу?

Для замовлення контекстної реклами необхіднодимо зв'язатися з нами по телефону, за допомогою чату або просто залишивши заявку на сайті через форму.

Телефони та адреса

Напишіть у чат:

Телефонуйте нам:

+38 (044) 228 70 11
+38 (097) 355 11 77
+38 (063) 355 11 77
+38 (095) 355 11 77

США:

+16465689880

Польща:

+48226022132

Пишіть листи:

Email: info@site-ok.ua

Працюємо по світу

  • Україна
  • Польща
  • Данія
  • Німеччина
  • Англія
  • Франція
  • Чехія
  • США
  • Іспанія
  • Італія

Засноване в 2013

Просування сайтів від site-ok.ua

google partner RGB search site ok ua 123

facebook partners site ok ua 186

youtube site ok ua channel 123 123 facebook site ok ua group 1234 instagram sketched site ok ua 123