Реклама у Google Shopping
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Реклама в Google Shopping – це тип онлайн-реклами, який дозволяє інтернет-магазинам просувати свої товари в пошуковій видачі Google та в розділі Google Shopping.
Коли користувач шукає конкретний товар або категорію товарів у пошуковій системі Google, він може побачити рекламні оголошення з фотографіями товарів, цінами та назвою магазину, що їх продає. Ці оголошення відображаються у верхній частині пошукової видачі або в Google Shopping (залежно від того, як налаштовано пошук у користувача).
Тариф Shopping-M
Вартість налаштування:
$299
Бюджет на добу – від 50$
Кліків на добу*:~250
Продаж за добу**: ~5- 15
Тариф Shopping-L
Вартість налаштування:
$499
Бюджет на добу – від 100$
Кліків на добу*: ~500
Продаж за добу**: ~15- 30
Тариф Shopping-XL
Вартість налаштування:
$999
Бюджет на добу – від 300$
Кліків на добу*: ~1500
Продаж за добу**: ~50- 100
*розрахунок відвідуваності сайту за добу при середній вартості за 1 клік 0,2$ у пошуковій системі Google. Вартість 1 переходу на сайт може відрізнятися для різних ніш бізнесу, Ви можете зателефонувати і в телефонному режимі отримати вартість переходу за 1 клік в Google по Вашій ніші в онлайн режимі.
**за основу розрахунку продажів на добу взято мінімальну середню конверсію в 1% і максимально середню конверсію в 3% на оплату товару в інтернет. Конверсія – це відношення відвідувань сайту до оплачених замовлень. Дані є приблизними та відрізняються в кожній ніші.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості реклами Google Shopping
Google Shopping – це рекламний сервіс для продажу товарів через Google: Google пошук, Google картинки, Google Шопінг.
Найбільш ефективний вид реклами для роздрібної торгівлі типовими товарами у цьому сервісі називається торгова кампанія.
Рекламне оголошення містить крім тексту ще й фотографії, товару, тому реклама є наочнішою і відповідно, ефективнішою.
Сама торгова кампанія налаштовується за допомогою 2 сервісів: Google Merchant Center і Google Ads, а виводиться в результаті в сервісах Google – Покупки, пошук у Google та інших платформах Google.
Вартість реклами в Google Shopping
Ціна на рекламу в Google Shopping залежить від:
- Регіону показу реклами;
- Мовної версії сайту;
- Конкуренції на момент показу реклами;
- Ставки на 1 клік на товар.
Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує реклама сайту в Google Shopping, то можна відповісти, що ціна на розкрутку сайту в Google Шопінг коливається в межах від 0,1 $ до 1 $ і залежить від товарної ніші, регіону, мови та конкуренції на момент показу реклами.
Google Merchant Center – це онлайн інструмент (сервіс) компанії Google, який може розповісти про Ваші продукти сотням мільйонів людей.
Як працює реклама Google Shopping
Торгова реклама працює за принципом: шукаєш або шукав – побачиш. Алгоритми самостійно визначають де і коли має бути показ реклами. Якщо порівнювати видачу в пошуку Google, то торгова кампанія не потребує підбору ключових слів.
Алгоритм "дивиться" на дані про товар завантажений користувачем у Google Merchant Center і приймає рішення коли показувати рекламу, щоб отримати максимум результату.
Є 3 види реклами товарних оголошень:
1. Звичайні оголошення продуктів. Вони генеруються на основі даних завантажених товарів. Містять у собі: картинку, назву товару, назву компанії чи бренду, вартість товару та зірковий рейтинг товару, якщо на сайті є мікророзмітка продукту:
2. Оголошення продуктів – вітрини. Цей тип реклами не генерується самостійно, рекламодавець повинен самостійно об'єднати товари в групи для показу такого виду реклами. Така реклама дозволяє порівняти кілька товарів одного рекламодавця.
3. Локальні оголошення у каталогах. Іншими словами – показ реклами товарів для офлайн-магазинів. Тобто Тортова кампанія Google дозволяє показувати рекламу фізичним магазинам для залучення трафіку до офлайнової точки. Компанія Google пропонує також низку інструментів для відстеження кількості людей, що прийшли в магазин, після перегляду онлайн реклами.
Чому потрібно замовити торгову кампанію в Google Shopping:
1. Продати товару стало простіше. Навіть при запиті за загальними ключовими словами, користувач бачитиме релевантний продукт (товар) з ціною, картинкою. Це дозволить користувачеві відразу перейти в картку товару і прийняти рішення, тому користувач відразу має майже повне надання про товар, оскільки бачить як він виглядає і бачить його вартість.
Наприклад, користувач Геннадій, хоче купити телефон, не знає який точно і ввводить в пошук запит "телефон". І він відразу бачить кілька варіантів, щоб прийняти рішення, який телефон йому підходить більше:
Зверніть увагу, що алгоритм показав як дорогі мобільні телефони, так і бюджетні. Тобто якийсь із цих рекламодавців отримає перехід на сайт, а може навіть одразу і продаж.
2. Просте управління рекламною кампанією.Для того, щоб раніше налаштувати показ реклами товарів, доводилося підбирати сотні тисяч ключових слів, писати руками для них оголошення і постійно стежити за ставками в процесі аукціону реклами.
А зараз алгоритм сам вирішує, коли показувати рекламу товару і робить це дуже якісно. Витрати як у людино-годинах, так і в грошах для підтримки таких рекламних кампаній скоротилися в десятки разів. Ви платите менше за підтримку реклами та відповідно продаєте більше.
3. Велике охоплення аудиторії. Компанія Google інтегрувала показ торгової кампанії в десятки своїх сервісів, таких так: Пошук, Покупки, Картинки, Сайти партнери, КМС та багато інших джерел.
Вимоги Google для запуску торгової кампанії
- Зміст торгових кампаній має відповідати наступним правилам Google;
- Оновлювати інформацію про товари не рідше ніж 1 раз на 30 днів;
- На сайті має бути інформація про доставку, повернення та онлайн оплату карткою;
- Сайт має бути на https протоколі.
Для наступної вкладки "вартість налаштування" дивіться інформацію про налаштування реклами в торговій кампанії Google Shopping.
Вартість налаштування реклами в Google Shopping
Ціни на торгову кампанію в Google | M | L | XL |
---|---|---|---|
Вартість налаштування реклами (перший місяць підтримки безкоштовно) | $429 | $749 | від $1449 |
Рекомендований бюджет на добу (що більший бюджет, тим більше продажів) | $50 | $100 | від $300 |
Відвідування карток товару за добу (за середньої вартості переходу $0.2) | 250 | 500 | від 1500 |
Середня кількість продажів на добу (за середньої конверсії на продаж 1.5%) | 5-15 | 15-30 | 50-100 |
Відвідування карток товару за добу (за середньої вартості переходу $0.1) | 500 | 1000 | 3000 |
Середня кількість продажів на добу (за середньої конверсії на продаж 3%) | 15-30 | 30-60 | від 100 |
Підтримка реклами з другого місяця (перший місяць включено у вартість) | $299 | $349 | від $499 |
Терміни налаштування рекламної кампанії Гугл Шопінг
Зазвичай термін налаштування торгової кампанії, якщо у Вас виконані вимоги до запуску рекламної кампанії вище, становить від 5 робочих днів.
Точний термін налаштування реклами залежить від таких факторів:
– Необхідність доопрацювання сайту для запуску реклами;
– Необхідність інтеграції функціоналу експорту даних про товари;
– Оперативність підтвердження кампанії Google.
Приклади реклами в Google Shopping
Зазвичай торгова кампанія Google виглядає таким чином.
При пошуку Google праворуч від результатів пошуку:
При пошуку в Google під рядком пошуку:
У сервісі Google Shopping:
Налаштування реклами в Google Shopping
Просування товарів у пошуковій системі Google може бути досить непростим. Це пов'язано з величезною кількістю методів та інструментів, які можуть допомогти у цій справі. У такій великій кількості досить легко заплутатися.
Але є один спосіб швидко та ефективно налаштувати показ Ваших пропозицій у пошуковій видачі, позбавляючи користувача переходу на сайт для подальшого пошуку.
Це можна зробити за допомогою Google Shopping. Як працює цей інструмент і як його налаштувати ми й розповімо в цій статті.
Як працює Google Shopping
Коли користувач вводить запит до пошукової системи з назвою товару, йому відразу пропонують кілька варіантів у вигляді карток. На них є зображення товару, його назва, вартість, а також посилання на сайт продавця.
Ці картки можуть відображатися як над пошуковою видачею, так і збоку. Залежно від запиту в результатах пошуку може бути показаний лише один товар, але це буває нечасто.
Google Shopping дозволяє заощадити багато часу не тільки користувачеві, позбавляючи його від пошуку по тому чи іншому сайту, а й самому продавцю.
Такі оголошення адаптивні, і інформація в них змінюватиметься по мірі її зміни на сайті. Це дозволить не витрачати зайві гроші та час на створення нових рекламних оголошень.
Як налаштувати Google Shopping
Створення та налаштування об'яв у Google Shopping – процес дуже простий і зрозумілий, тому Вам не потрібні будь-які спеціалізовані знання. Однак для цього потрібний Google Ads.
Якщо у Вас все ще немає облікового запису в цій системі – заведіть. Він потрібний для створення будь-якої рекламної кампанії в інтернеті, а також для відстеження статистики Вашого сайту. На решті етапів роботи з Google Shopping ми зупинимося окремо.
Merchant Center
Процес реєстрації в Merchant Center навряд чи стане для Вас проблематичним. Вам потрібно лише авторизуватися в обліковому записі Google та ввести стандартний перелік даних: електронна пошта та інформація про компанію. Однак, перед реєстрацією необхідно дуже уважно вивчити правила майданчика.
За будь-яке порушення умов показ деяких оголошень буде обмежений або система заблокує обліковий запис. Найчастіше зустрічається проблема, коли не всі сторінки зі збором персональних даних користувачів починаються з https://.
Тому перед реєстрацією в першу чергу перевірте це. Крім того, у графі "Як називається Ваш магазин?" необхідно ввести не офіційну назву компанії, а безпосередню назву магазину. Проте після реєстрації облікового запису Ви зможете виправити будь-яку вказану Вами інформацію.
Також необхідно повідомити систему про наявність в асортименті товарів для дорослих, якщо такі є. Після того, як Ви ознайомилися з усіма правилами сервісу та зареєстрували власний обліковий запис, Вам необхідно зв'язати його з Google Ads.
Для цього у верхньому правому кутку відкрийте основне меню і виберіть пункт Зв'язати обліковий запис з іншими сервісами.
Далі натисніть кнопку +, введіть дані Google Ads і зробіть запит. Якщо обидва облікові записи були зареєстровані на ту саму електронну пошту, синхронізація завершена. В іншому випадку потрібно буде окремо підтвердити запит у Google Ads.
Створення фіду даних для рекламних оголошень
Наступний етап – це створення фіда даних, тобто спеціального файлу (це може бути як звичайний текстовий файл, так і формат XML), який містить усю необхідну інформацію про Ваші товари.
Кожен елемент товару вказується з певним атрибутом, серед яких:
- Title. Це заголовок рекламного оголошення. Тут зазначається назва товару.
- Description. Цей опис містить докладну інформацію про товар. Тут важливо розповісти про продукт якнайбільше. Вам необхідно розширити кількість запитів, з якими цей опис співпадатиме. Таким чином, Ви зможете збільшити кількість показів об'яви.
- Google_product_category. Цей атрибут допомагає пошуковій системі краще розуміти, що Ви продаєте та класифікувати фід. Водночас покази стануть більш релевантними. З цією метою використовуються такі атрибути, як Product_type і Custom_label_0–4.
Ви також можете налаштувати фід для оновлення даних про товари в оголошеннях. Він містить (назву, ціну, наявність, знижки та їх термін дії) і дозволяє автоматично оновлювати рекламні оголошення, якщо в одному з атрибутів відбулися зміни.
Це особливо актуально, якщо у Вашому магазині часто відбуваються знижки або сезонні розпродажі.
Після того, як Ви підготували фід, його необхідно завантажити в Merchant Center. Для цього зайдіть у меню Товари у вкладку Фіди.
Тут потрібно вказати додаткову інформацію для пошукової системи, а саме: країну збуту та мову оголошень, а також джерело даних фіда. Також необхідно призначити час оновлення фіда. Потрібно зробити так, щоб він оновлювався одночасно із сайтом. Далі Вам залишається лише натиснути кнопку "Продовжити".
Обробка фіда зазвичай займає не більше 15 хвилин, залежно від кількості товарів. Якщо після обробки вкладки Діагностика з'явилися помилки, Вам необхідно виправити знайдені системою проблеми і знову зберегти дані.
Створення шопінг-кампанії
Після виконання всіх вищеописаних операцій, Ви можете приступати до створення безпосередньо рекламної кампанії. Це робиться у Google Ads. Зайшовши до свого облікового запису, натисніть на кнопку + та Нова кампанія.
Далі потрібно вибрати мету кампанії із запропонованого списку. Це необхідно, щоб пошукова система краще розуміла, чого саме Ви чекаєте від рекламної кампанії, і могла скоригувати покази об'яв відповідним чином. У вкладці Тип рекламної кампанії Вам потрібна Торгівля.
Потім вибрати створений раніше фід даних продуктів, які братимуть участь у рекламній кампанії. Тут же вибираємо країну збуту. Потім слід визначитися з підтипом кампанії, а саме: Smart або звичайна.
Тепер ми можемо визначити бюджет кампанії. Для Google Shopping найчастіше використовується стратегія призначення ставок з урахуванням цінності конверсії. Це робиться з урахуванням рентабельності інвестицій у рекламу (ROAS).
У перші кілька тижнів рекламної кампанії бажано встановити 100-200% ROAS. Якщо ваша реклама виявиться ефективною, цей показник можна буде поступово підвищувати. На цьому налаштування Google Shopping закінчується.
Підбиваємо підсумки
Google Shopping – це дуже зручний та ефективний інструмент для показів об'яв у Google. Його легко налаштовувати та редагувати, тому Ви впораєтеся з цим, навіть якщо Ви ніколи не займалися рекламними кампаніями в інтернеті.
Вам потрібно лише зареєструвати облікові записи в Merchant Center, скласти фід даних і налаштувати показ об'яв у пошуковій видачі. Google Shopping дозволить Вам створити ефективну рекламну кампанію без зайвих витрат часу та грошей.
Що таке товарні оголошення
Google Shopping – це спеціальний сервіс, що дозволяє розміщувати комерційні оголошення, що демонструються користувачеві в пошуковій видачі за конкретним запитом. Це особлива група публікацій, які відображаються у вигляді банерів у Google.
В них містяться основні важливі відомості, які хоче бачити людина, яка цікавиться покупкою тут і зараз. Рекламні блоки відображаються у бічній або верхній частині вікна під час видачі пошукової системи та в контекстно-медійній мережі на веб-ресурсах партнерів.
Пошук показує ці оголошення під конкретні цільові запити користувачів вище звичайної контекстної веб-реклами та інших елементів сторінки.
На банері відображається назва, вартість, зображення, а також посилання на інтернет-магазин, де можна придбати представлену позицію.
Також можна налаштувати відображення та інших корисних відомостей, таких як сповіщення про стан комерційної позиції, акції та знижки.
Цей новий формат веб-реклами з'явився в Україні порівняно недавно, але його популярність невпинно зростає через його високу ефективність.
Переваги просування з Google Shopping
- Увага ЦА одразу акцентується на яскравому фото. Тут кожен елемент банера діє в сукупності – поєднання картинки, ціни та інших відомостей у комплексі має здатність у рази підвищити ймовірність того, що користувач зробить замовлення. Це дуже дієвий інструмент залучення на веб-сайт покупців, які вже до переходу цікавляться придбанням цієї позиції;
- Ефект та результативність такого методу просування можна оцінити практично миттєво;
- Такий різновид веб-реклами привабливий для будь-якого бізнесу. Вартість залучення замовлення зараз у 2-3 рази дешевше, ніж для тієї ж контекстної реклами;
- Завдяки простоті управління налаштуваннями веб-оголошень Вам не доведеться витрачати багато часу, щоб створити його. Система Google Shoping самостійно виявляє цільові ключові запити, які підходять для рекламування Вашого продукту. Для цього використовуються відомості, внесені до фіду Merchant Center (Торгового Центру), про який ми поговоримо далі;
- Інформація про продукт, що відображається в комерційному блоці, змінюється автоматично, коли Ви змінюєте асортимент,наявність та ціни.
Проте не можна не відзначити деякі недоліки цього виду веб-реклами:
- У системи вкрай жорсткі вимоги щодо розміщення. Якщо онлайн-магазин не відповідає всім правилам, доведеться доопрацьовувати та переналаштовувати PR-компанію або взагалі відмовитися від такого способу розкручування;
- Модерацію здатний пройти не кожен товар – деякі категорії знаходяться під забороною самого веб-сервісу.
Якому бізнесу вигідно впроваджувати товарні оголошення?
Цей сегмент рекламної компанії найкраще підходить для:
- Веб-сайтів, на яких регулярно запускаються розпродажі та акції (так більша кількість людей зможуть побачити знижки, що діють);
- Магазинів з широким асортиментом;
- Магазинів, які продають сезонні, актуальні або гарячі пропозиції.
Працювати з інструментами Google Shopping вигідно всім, хто прагне підняття продажів та прибутку від них.
З чого розпочати роботу з Гугл Шопінг?
Щоб почати налаштування веб-реклами, Вам знадобиться:
- Google обліковий запис;
- Профіль GoogleAds;
- Профіль в Merchant Center.
- Фід даних, де буде прописана вся необхідна інформація про торгову пропозицію.
Етапи налаштування Google Shopping
- Підготовка веб-сайту для реклами торгових компаній;
- Створення фіда даних;
- Реєстрація облікового запису в Merchant Center;
- Створення та налаштування рекламної компанії.
Підготовка веб-сайту для реклами торгових компаній
Як згадувалося вище, Google Шопінг висуває жорсткі умови для презентації у видачі за запитами, серед яких:
- До трансляції допускаються лише ті позиції, які є в наявності і не належать до групи заборонених.
- На ресурсі повинні чітко вказуватися правила повернення покупки чи коштів.
- Умови оплати повинні бути вказані не лише на окремій сторінці в категоріях веб-сайту, а й у самому кошику в момент оформлення покупки.
- Для трансляції користувачеві веб-оголошень, які переглядалися ним на ресурсі, потрібно виконати налаштування надсилання даних з товарних карток.
Створення фіда даних
Фід (data feed) є таблицею з точною і докладною інформацією про продукцію. Ці відомості необхідно надавати у форматі обов'язкових, а також додаткових атрибутів, серед яких:
- Назва (найменування);
- Опис;
- Наявність;
- Категорія або група товарів;
- Для якої вікової групи та статі;
- Код виробника;
- Бренд та ін.
Гугл працює з двома форматами data feed:
- TXT-формат – при ручному методі завантаження фідів;
- XML-формат – при автоматизованому методі завантаження фідів.
Data feed має відповідати існуючим правилам оформлення. Веб-оголошення не відображається, якщо інформація неправильна. Атрибути бувають обов'язковими та додатковими. До обов'язкових відносять:
- Id – ідентифікація товару (до 50 символів, які можуть містити літери та цифри);
- Title – назва, яку розміщують на цільовій веб-сторінці без будь-яких комерційних фраз (до 150 символів);
- Description – опис позиції без включення комерційних конструкцій та URL сайту (до 5 тис. символів);
- Link – URL сторінки, на якій розміщено товар;
- Image link – посилання на фото продукту;
- Availability – інформація про наявність (доступні позначення: у наявності – in stock, попереднє замовлення – preorder, немає у наявності – out of stock);
- Price – вартість (може вказуватися з урахуванням знижок);
- Brand – марка або бренд;
- GTN – міжнародне маркування у форматі коду;
- MPN – код виробника (його варто вказувати у разі відсутності міжнародного маркування);
- Condition – актуальний стан (доступні позначення: новий – new, відновлений – refurbished, вживаний – used).
Реєстрація облікового запису в Merchant Center
Щоб створювати торгові веб-оголошення, необхідний обліковий запис у Торговому Центрі Гугла.
Google Merchant Center – це сервіс, що дозволяє вивантажувати дані про інтернет-магазин, бренди та продукцію та транслювати їх у Гугл Шопінг, а також в інших сервісах пошукової системи.
Після реєстрації профілю у Вас з'являється можливість створювати публікації про інтернет-магазин, його асортимент у товарних оголошеннях у контекстній веб-рекламі сервісів пошуковика.
Цей метод просування дозволяє:
- Залучити цільову аудиторію, готову відразу здійснювати замовлення позицій, що цікавлять, за якими було виконано перехід з видачі;
- Повністю контролювати покази своєї продукції у видачі пошуковика;
- Оперативно оновлювати інформацію про товарні пропозиції.
Для реєстрації облікового запису в Торговому Центрі Ви повинні вказати:
- Найменування організації або інтернет-магазину, що відображатиметься у банерних блоках;
- Адреса проекту.
Після цього здійснюється підтвердження прав на вказаний веб-ресурс. Наступний крок – це зв'язок профілю Merchant Center із GoogleAds. Це слід виконати для відображення продукції в маркетплейсі та подальшого налаштування маркетингових компаній.
В інтерфейсі сервісу покупок знаходимо пункт із запитом доступу, після чого підтверджуємо його в AdWords. Після цього можна вивантажувати заздалегідь підготовлений data feed.
Створення та налаштування рекламної компанії
Один фід є однією рекламною компанією. Якщо є потреба у проведенні кількох PR-компаній – підготуйте окремі data feed під кожну з них. Є кілька вдалих рішень PR-компаній для маркетплейсів:
- Особливі за обраними категоріями (наприклад, Ви продаєте косметику: для помад – одна компанія, для рум'ян – інша тощо);
- Окремі регіони;
- Відокремлені для показу на різних гаджетах – планшетах, смартфонах, ПК.
Після створення можна налаштувати. Щоб їх виконати, переходимо до GoogleAds і дотримуємося таких дій:
- Переходимо у вкладку Компанії – тут вказується тип компанії, мета просування продукту, профіль у Торговому Центрі, а також країна, де здійснюватиметься продаж;
- У вкладці Ставка за замовчуванням потрібно виставити максимальну вартість одного кліка;
- У вкладці Місця відзначаємо ті регіони та міста, за якими здійснюватиметься продаж;
- У додаткових параметрах також слід позначити розклад трансляцій, їхню пріоритетність, фільтри тощо.
Обмеження Google Shopping
Не кожен товар можна продавати за допомогою сервісу покупок від Google. До заборонених категорій належать:
- квитки на будь-які види транспортних засобів;
- квитки на розважальні заходи – концерти, шоу, фестивалі, виставки тощо;
- будь-які транспортні засоби з вітрильною або моторною тягою;
- будь-які різновиди послуг;
- фінансові та валютні веб-продукти;
- всі види нерухомості;
- цифрові продукти, для яких потрібне додаткове програмне забезпечення;
- підписки на товарні позиції та ін.
Вартість реклами Google Shopping – Ціна 2023
Назва тарифу на рекламу | Ціна за налаштування | Терміни налаштування |
Google Shopping-M | 299$ | до 5 днів |
Google Shopping-L | 499$ | до 7 днів |
Google Shopping-XL | від 999$ | до 14 днів |