Просування в Facebook
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Реклама в Фейсбуці – це відмінний спосіб таргетованої реклами для продажу послуг і товарів, а також для підвищення впізнаваності брендів.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Що таке реклама в Facebook і кому вона підійде
Реклама в Facebook – це сервіс таргетированной реклами в соціальній мережі Facebook.com за допомогою якого, здійснюється налаштування і показ реклам в соціальній мережі Фейсбук.
Реклама в Фейсбуці підходить для ніш, попиту на які немає в пошуковій системі Google. Також рекламу в соціальних мережах потрібно підключати тоді, коли у Вас вже налаштована реклама за ключовими словами – оплата за кліки в Ads.
Реклама в Facebook добре працює для таких цілей:
- Для збору аудиторії на тренінги, семінари, навчальні курси і близькі ніші;
- Для реклами будь-яких видів концертів – гумор, співаки, театр і інші;
- Для продажу жіночого одягу та взуття, а також в цілому "жіночих" товарів;
- Для збільшення впізнаваності бренду компанії, фірми або торгової марки;
- Для реклами практично будь-яких видів послуг;
- Для збільшення відвідуваності магазинів, салонів краси, автомийок і будь-яких інших офлайн точок.
Як правило, рекламу в соціальних мережах на сайт запускають після того, як йде робота над SEO просуванням сайту, а також коли вже запущена контекстна реклама , так як ці 2 види реклами вважаються найефективнішими.
Для того щоб запустити рекламу в Facebook, Ви повинні визначитися з сумою, яку готові витратити на цю рекламу.
Але також слід враховувати, що фахівці зможуть заздалегідь прорахувати ефективність реклами та надати інформацію, яка саме сума буде результативною.
Можливості реклами на Facebook
Завдяки рекламі на Facebook Ви зможете:
- Охопити необхідну кількість людей за вказаними Вами параметрами.
- Отримати від цих людей максимум результатів, які Вам необхідні (для цього нашими фахівцями визначається тип просування або реклами).
Наші фахівці готові розрахувати вартість реклами за характеристиками, таким як місячний бюджет, ставки ключового слова, таргетинг, результати і потенційний охоплення тощо. Це дозволить Вам швидше вирішити, який з варіантів вибрати, щоб отримати максимум від реклами.
За весь час обслуговування у нас Ви отримаєте повідомлення про результативність, зможете вчасно проконтролювати і побачити результат.
Скільки коштує реклама в Фейсбук
Вартість реклами в Фейсбуці – ціна реклами в Facebook складається з двох типів витрат. Перша стаття витрат – одноразова оплата за настройку кампанії, друга стаття витрат – оплата компанії Facebook за покази рекламного поста.
Загальна сума витрат залежить від вашого бюджету, а ціна за результат – від стратегії призначення ставок. Також можна скористатися автоматичним призначенням ставок. В цьому випадку система буде рівномірно розподіляти Ваш бюджет на весь період показу реклами.
Вартість настройки реклами в Фейсбуці – $499 (одноразово).
Оплата показів реклами в Facebook – при рекламі сайту, вартість 100 000 показів реклами ~ 100$. Мінімальний бюджет на перший місяць показу реклами в соціальній мережі Фейсбук складає $599.
Після першого місяця показу реклами ми зможемо оцінити її ефективність і спрогнозувати бюджет на подальші місяці.
При цьому середня вартість реклами в Фейсбук коливається в межах від 499$ до 2000$ в залежності від числа рекламних кампаній, кількості креативів і досвіду самої компанії. Бюджет на покази рекламних креативів в Facebook оплачується окремо і гроші списуються після показу реклами, без авансових платежів.
Бюджети на рекламу в Instagram
- 399$ – показів реклами в Фейсбуці до 400 тис;
- 599$ – показів реклами в Фейсбуці до 600 тис;
- 799$ – показів реклами в Фейсбуці до 800 тис;
- 999$ – показів реклами в Фейсбуці до 1 млн.
Facebook Ads Manager – це професійний інструмент, який можна ефективно націлити, створювати аудиторію, вибрати мету реклами, створити оголошення або групи оголошень, відстежити результативність і формувати звіти.
Ads Manager має ряд корисних функцій, до них варто віднести:
- Можливість установки графіка показу реклами.
- Створення різних груп аудиторій.
Закупівельні типи в рекламі на Facebook
Залежно від того, що Ви бажаєте отримати, ми можемо використовувати певний тип закупівельної реклами.
Існує 3 закупівельних типи:
- Тип Аукціон дозволяє охопити ЦА за мінімальною або заданою Вами ціною. Цей тип доступний всім сферам діяльності, і в більшості випадків ми рекомендуємо використовувати саме його.
- Тип Охоплення і частота, який дозволяє охопити цільову аудиторію за фіксованою ціною. Такий тип може бути доступний не всім. В даному випадку охоплення аудиторії повинно становити не менше 200 тис. чоловік. До того ж він досить витратний.
- Тип Цільовий рейтинг дозволяє рекламодавцеві, у якого вже є досвід роботи з рекламою на телебаченні, спланувати рекламу на Facebook у вигляді відеокампаніі з підтвердженим цільовим рейтингом (TRP). Такий тип кампанії теж не всім може підходити.
Якщо запускається реклама зі Сторінки, то використовувати закупівельний тип неможливо. За замовчуванням буде використовуватися закупівельний тип "Аукціон".
Переваги використання реклами Facebook
Якщо Ви вирішили звернутися в наше агентство, то слід знати, які переваги від реклами в Фейсбук отримаєте:
- Вартість. Реклама на Facebook дешевше на відміну від середньої ціни кліка в Яндекс.Директ і Google AdWords.
- Менша конкуренція. Оскільки через Фейсбук Ви отримаєте конкуренції менше, ймовірність появи у Вас клієнта зростає багаторазово.
- Різні варіанти оплати реклами в залежності від цілей.
- Точне налашнування оголошень. Рекламний кабінет Facebook дозволяє налаштувати видачу на тих користувачів, які є Вашими потенційними клієнтами. При цьому буде враховуватися: географія, стать і вік, аж до рівня доходів і переваг в їжі. Ще одна фішка Facebook – таргетування з поведінки.
- Мультиформатність. Реклама в Facebook може бути постом в стрічці з одним або декількома фото, відео, посиланнями, опитуванням. Формат оголошення в правій колонці також є ефективним інструментом таргетованої реклами.
Ціна на настройку рекламу в Фейсбук
Вартість реклами в Facebook | Face-M | Face-L | Face-XL |
---|---|---|---|
Реклама в Facebook (Вартість одноразової настройки) | $499 | $749 | від $1499 |
Терміни настройки (Вказані тільки робочі дні) | до 10 днів | до 15 днів | до 20 днів |
Терміни підтримки рекламної кампанії (перші 30 днів безкоштовно) | 30 днів | ||
Кількість продуктів (Декілька аудиторій для кожного продукту) | до 3-ох | до 5-ти | від 10-ти |
А/Б тестування (Експрес-тестінг різних оголошень) | - | - | + |
Рекомендований бюджет на добу (Більше бюджет – більше продажів) | 10-50 $ | 50-100 $ | від 100 $ |
Вартість ведення сторінок у Facebook
Вартість ведення сторінок | Start | Medium | Pro |
---|---|---|---|
Ведення Facebook (Вартість пакетів просування і ведення) | $499 | $1499 | $1999 |
Кількість публікацій в 30 днів (Кросспостінг) | 12 | 22 | 45 |
Фотозйомка (Фотозйомка професійним фотографом) | - | + | + |
Запуск платної реклами (запуск рекламы та оптимизация) | - | 15 днів | 30 днів |
Аналіз ніші і конкурентів (Щоб відрізнятися і виділятися в стрічці) | + | ||
Візуальне оформлення профілю (Стрічка, іконки для Хайлайтс, аватар) | + | ||
Опис профілю, що продає (Шапка профілю) | + | ||
Підбір хештегів (Регулярний постинг) | + |
Скільки часу потрібно на настройку реклами
Налаштування реклами в FaceBook за часом займає до 10-ми робочих днів, після внесення передоплати.
За цей час ми виконаємо наступні роботи:
- Зберемо дані про Вашу цільову аудиторію;
- Опрацюємо стратегію показу реклами;
- Протестуємо сайт в разі запуску реклами для нього;
- Підготуємо графічні банери для показу;
- Напишемо текст, що продає, заклики до дії;
- Зв'яжемо Ваші облікові записи з нашим партнерським акаунтом у Фейсбук.
Після запуску реклами в Фейсбук вже через тиждень ми можемо оцінити її ефективність:
- За кількістю відвідувань сайту;
- За кількістю реакцій на публікацію;
- За кількістю реальних заявок і звернень.
На підставі аналізу цих даних, ми приймаємо рішення про внесення коригувань в стратегію реклами, якщо результати нас не влаштовують. Після чого вносимо оперативно правки і запускаємо рекламу повторно, якщо це необхідно.
Який результат можна отримати в рекламі Facebook
Результат реклами в Фейсбуці безпосередньо залежить від поставлених цілей. Наприклад, ефективність реклами по збільшенню впізнаваності бренду можна перевірити за кількістю пошуків Ваших брендових запитів у пошуковій системі – порівнюючи числа до і після.
Результат по іншим видам реклами перевіряється за кількістю реальних замовлень і відношенню чистого прибутку до витрат на рекламну кампанію.
Які цілі можуть бути для реклами в Facebook:
- Продати 400 жіночих футболок за 1 місяць реклами;
- Продати 2000 квитків на концерт за 3 місяці;
- Збільшити впізнаваність бренду компанії в 2 рази;
- Продати послуги з ремонту квартири 25 клієнтам за 30 днів;
- Привести в салон краси 200 нових клієнтів за 60 днів;
- Отримати 100 000 завантажень додатку за 4 місяці.
Ви повинні конкретно розуміти, що Ви хочете отримати після запуску реклами в соціальній мережі Facebook.com.
Важливо! Тільки після запуску рекламної кампанії ми зможемо спрогнозувати орієнтовну кількість лідів – дзвінків, заявок або замовлень.
Конверсія на заявку або замовлення визначається тільки після запуску реклами.
Реклама в Фейсбуці – ціна
Назва тарифу | Ціна реклама в Facebook | Терміни настройки |
Фейс M | 499$ | до 10 днів |
Фейс L | 749$ | до 15 днів |
Фейс XL | від 1499$ | до 20 днів |