Просування в Tik Tok
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Реклама в Tik Tok – це сервіс відео реклами у додатку для перегляду та створення коротких відео переважно у вертикальній орієнтації по ширині та висоті кадру з можливістю накладання звукових доріжок, ефектів на відео ряд.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості реклами в Tik Tok
Реклама в Тік Ток – це показ рекламних відео в додатку коротких відео роликів з можливістю націлення аудиторії за місцем розташування, статтю, віком та інтересами.
Реклама в Tik Tok підходить для вирішення наступних цілей та завдань:
- Реклама бренду та продуктів/послуг масового споживання;
- Реклама товарів та послуг для жінок та дівчат;
- Реклама особистого бренду професійних спеціальностей;
- Хайпові товари з низьким чеком;
- Реклама заходів, концертів та вечірок.
Відмінною особливістю реклами у Тіk Tok є робота алгоритмів показу відео, тобто іноді є сенс у запуску вірусного відео для реклами без використання інструментів реклами самого сервісу.
Середня конверсія на перехід на сайт з реклами Тік Ток складає 2-4%, а середня конверсія на замовлення з Тік Ток тримається на рівні 0,1-0,4%. Тобто з 640 000 показів буде близько 20 000 кліків та приблизно 40 продажів.
Тік Ток ідеально підходить для візуальної реклами без необхідності переходу на сайт, програму або Інстаграм. Але у функціоналі є можливість налаштувати цілі реклами для реклами програми, отримання конверсій, охоплення та інших метрик.
Деякі факти про Тік Ток (цифри відрізняються незначно по країнах):
- Більше 40% неповнолітньої аудиторії;
- До 60% жіночої аудиторії та 50% від 13 до 24 років;
- До 7 мільйонів української аудиторії щомісяця.
Налаштування реклами в Тік Ток
Налаштування рекламної кампанії в Тік Ток виконується в рекламному інструменті Tik Tok Ads. Ми рекомендуємо тестувати для ніші 2 види реклами: у Facebook/Instagram та в Тік Ток для порівняння отриманих результатів з метою вибору найбільш ефективного способу для Вашого продажу.
Вартість налаштування реклами в Tik Tok
Вартість реклами в Тік Ток | M | L | XL |
---|---|---|---|
Реклама в Tik tok (ціна налаштування реклами) | $429 | $749 | від $1490 |
Час налаштування (зазначені робочі дні) | до 3 | до 5 | до 10 |
Терміни підтримки рекламної кампанії (оптимізація рекламної кампанії) | 5 днів | 10 днів | 15 днів |
Кількість відео-креативів (включено у вартість створення реклами) | 1 | 2 | від 5-ти |
Мінімальний бюджет на кампанію (більше бюджет – більше продажів) | 50$ | 250$ | від 500$ |
Реклама у Tik Tok Ads – ціна
Назва послуги | Ціна | Терміни налаштування |
Тариф Тік Ток M | $429 | до 3 днів |
Тариф Тік Ток L | $749 | до 5 днів |
Тариф Тік Ток XL | від $1490 | від 10 днів |
Далі релевантна стаття про сервіс коротких відео Тік Ток
Зміст сторінки: "Tik Tok Ads: все, що потрібно знати про рекламу"
- Використання аудіо
- Челленджі
- Танцювальні челенджі
- З чого почати
- Створення рекламної кампанії
- Висновки
Особливості програми Тік Ток
Tik Tok – це соціальна мережа, яка дозволяє своїм користувачам викладати короткі відео з музикою. Створення самого відео не вимагає будь-якого спеціального обладнання або глибоких знань у галузі відеовиробництва.
Функціонал програми неймовірно простий, тому з ним може впоратися навіть маленька дитина. Тим не менш, вам не обов'язково бути постачальником контенту. Користувач може в пасивному режимі проглядати відео, не роблячи своїх.
У додатки входять люди молодші 30 років. І це саме та аудиторія, яка має платоспроможність, що постійно зростає. Порівняно з іншими соціальними мережами аудиторія Tik Tok дуже молода, тому дуже важливо максимально відповідально підійти до питань реклами.
Тим не менш, не варто забувати, що Tik Tok – це дуже молода соціальна мережа. І хоч зараз вік переважної більшості користувачів не досяг і 30, це не означає, що так буде завжди.
Схожа історія була і з Instagram, проте зараз цільова аудиторія цієї соціальної мережі більш різношерста. Якщо ваш бренд націлений на більш дорослу аудиторію, вам все одно варто придивитися до Tik Tok, тому що за кілька років молодь у Tik Tok подорослішає і буде рада побачити ваш бренд.
На відміну від інших соціальних мереж, Tik Tok дуже щільно пов'язаний із трендами та мемами. Тому вкрай важливо постійно відслідковувати актуальні напрямки, адже про те, що популярно сьогодні, завтра вже ніхто не згадає.
І хоч оригінальний контент завжди цінується трохи більше, дотримання трендів теж має свою ефективність.
1. Використання аудіо
Можливо, головна фішка Tik Tok – це аудіосупровід роликів. Це не обов'язково якісь музичні композиції. Під відео вставляють фрагменти з фільмів чи концертів, чиїсь коментарі чи висловлювання. Мемом може стати практично все, що завгодно.
Це ще спрощується тим, що якщо один користувач використовував конкретну композицію, вона стає доступною для всіх інших. Тому своєчасно використання трендових аудіодоріжок може бути дуже доречним.
2. Челенджі
Ще одна відмінна риса Tik Tok. І хоча такий контент присутній і в інших соціальних мережах, саме в Tik Tok він зведений в абсолют. Челлендж може придумати будь-який користувач, забезпечивши відповідний ролик спеціальним хештегом.
Але далеко не завжди вони стають популярними. Іноді самі бренди запускають свої челенджі. За плату Tik Tok буде просувати ваш хештег кілька днів, забезпечивши його окремим сайтом. Через нього користувачі зможуть потрапити на сайт вашого бренду та придбати товар.
3. Танцювальні челенджі
Серед усіх челенджів у Tik Tok саме танцювальні мають найбільшу популярність. Багато в чому завдяки музиці, яка є дуже важливою складовою цієї соціальної мережі.
Створення власного танцю разом із просуванням хештегу може значно збільшити впізнаваність вашого бренду та підняти продажі.
Це, звичайно, далеко не все, що може стати вам у нагоді в просуванні свого бренду в Tik Tok. Однак ніхто не заборонить вам вигадати свій підхід або унікальний стиль. Ця соціальна мережа дає величезний простір для творчості та креативу.
Tik Tok молода мережа і ніхто поки що точно не знає найефективніших способів просування. Тому це найвдаліше місце для експериментів.
З чого почати
Є кілька способів використовувати Tik Tok для просування свого бренду. Найпростіший і головне безкоштовний – створення облікового запису вашого бренду. Пройшовши нескладну реєстрацію, ви можете починати викладати свій контент.
Відео в Tik Tok не можна назвати дуже якісним або добре поставленим. Зазвичай, це досить примітивні з технічного погляду ролики. Тому шукати професійне обладнання не доведеться.
Що ж стосується вмісту роликів, то тут ви можете дати абсолютну свободу своїй фантазії. Далі вам необхідно нарощувати свою аудиторію і згодом рекламувати свій бренд. Цей метод реклами активно використовується на інших платформах.
Однак важливо розуміти, що ваші підписки дивляться вас не заради реклами, тому контент, що надається вами – навіть якщо він рекламний – має бути цікавим вашій цільовій аудиторії. Реклама повинна відповідати формату програми.
Замовити послуги розкручування в соціальних мережах
Також важливо розуміти, чи відповідає ваш бренд додатку. Рекламувати серед молоді страхування, фондові біржі чи інвестиції в нерухомість – не найкраща стратегія.
Проте ви точно знайдете свою цільову аудиторію, якщо ваш бренд наступних тематик:
- Ігри та інші мобільні програми;
- Бари, ресторани, кінотеатри та інше;
- Різного роду інтернет-курси та онлайн-школи;
- Одяг, косметика та аксесуари.
До речі, саме остання тематика має найбільшу популярність серед користувачів, оскільки основу аудиторії Tik Tok складають молоді дівчата. Крім роботи безпосередньо через свій канал можна скористатися Tik Tok Ads – рекламною системою самого додатка.
Ця система надає кілька видів реклами:
- Реклама перед відео;
- Рекламні ролики у стрічці;
- Хештег-челенджі;
- Фільтри брендів.
Крім того, Tik Tok Ads надає можливість націлювання реклами. Таким чином, ви можете налаштувати цільову аудиторію за статтю, віком, геолокацією, типом підключення та ін.
На жаль, рекламна система Tik Tok поки що не відшліфована належним чином, тому поки що вона доступна не в усіх країнах і має ліміт бюджету на компанію.
Мінімальний денний бюджет не може бути нижчим за 500 доларів, а місячний – 15 тисяч. Це досить велика сума, особливо, якщо ваш бренд не є великим.
Виходом із цієї непростої дилеми може стати робота з інфлюєнсерами. Просуваючи свій бренд через авторитетних блогерів, ви заощадите гроші на рекламній кампанії та час на створення та просування власного каналу.
Однак підводне каміння є і тут. У Tik Tok не передбачено такого виду реклами, тому в опис до відео не можна додати посилання, щоб проаналізувати отриманий трафік. А розміщення посилання в коментарях може зашкодити конверсії вашого сайту.
Зараз Tik Tok продовжує тестувати нову систему Shoppable Video. Схожий формат є в Instagram, що дозволяє вставляти посилання в сам контент, що в свою чергу дозволяє користувачам переходити на сайт продавця одним дотиком.
На жаль, зараз ця функція доступна лише кільком блогерам у тестовому режимі. Коли ця функція стане доступною всім, поки невідомо.
Створення рекламної кампанії
Щоб розпочати створення рекламної кампанії свого бренду, необхідно пройти реєстрацію на Tik Tok Ads. Після заповнення анкети та надання всіх необхідних даних з вами зв'яжеться представник компанії для підтвердження.
Потім йде перевірка, яка займає дві доби. Після цього потрібно провести всі необхідні налаштування, що не складе особливих труднощів.
Виберіть мету компанії з трьох варіантів:
- Трафік. Якщо ваша мета – це кліки, реклама буде оптимізована належним чином. При цьому плата стягуватиметься за кожен окремий клік.
- Покази. У цьому випадку платити потрібно буде вже за тисячу показів, тобто за системою CPM.
- Конверсія. При виборі цієї мети система буде показувати рекламу тим користувачам, які з більшою ймовірністю здійснюють цільову дію на вашому сайті. Плата буде стягуватися за системою oCPC.
Незалежно від обраної мети ви можете активно відстежувати статистику ефективності реклами. У випадку конверсії, ви можете налаштувати відстеження з конкретними елементами лендингу.
У цьому випадку вам необхідно встановити на свою посадкову сторінку іконку Tik Tok Ads. Можна також встановити опцію розумної оптимізації. Однак вона буде ефективно працювати тільки в тому випадку, якщо ваша мета – конверсія. Якщо ви вибрали іншу мету, то це налаштування краще відключити.
Далі задаємо бюджет. Як уже говорилося раніше, він має бути більше 500 доларів на день. Після всього цього ви можете вибрати майданчики, на яких хочете рекламувати свій бренд. Крім Tik Tok у вашому розпорядженні ще кілька програм, таких як BuzzVideo, Vigo Video та інші.
Налаштовуємо націлювання за такими параметрами:
- Геолокація;
- Мова;
- Платформа;
- Інтереси;
- Пол;
- Вік.
Якщо ви вже маєте повний аналіз своєї цільової аудиторії, ви можете не морочитися з налаштуваннями, а просто завантажити дані у вигляді файлу.
Ось і все. Ваша рекламна компанія створена та готова до роботи. Вам залишається лише відслідковувати статистику та вносити певні зміни, якщо щось працює не так.
Підбиваємо підсумки
І хоч Tik Tok комусь здається абсолютно марною програмою, для маркетолога це величезна кількість можливостей. Ця соціальна мережа цілком може стати на один рівень із такими гігантами, як Facebook, Twitter та Instagram.
У Tik Tok зосереджено молоде покоління, яке прагне всього нового та модного, тому саме ця соціальна мережа може стати чудовою можливістю для вашого бренду заробити світову популярність. Не варто нехтувати таким шансом!