Просування інтернет-магазину
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Просування інтернет-магазину – це комплекс дій в інтернет-маркетингу, спрямований на популяризацію інтернет-магазину в пошукових системах шляхом внутрішньої та зовнішньої оптимізації інтернет-магазину під ключові. слова для збільшення кількості відвідувань магазину з метою подальшої монетизації трафіку.
Для просування інтернет-магазину використовують: SEO просування та оптимізацію, рекламу в соціальних мережах, таргетовану рекламу, контекстну рекламу, медійну рекламу, банерну рекламу та відео рекламу для онлайн-магазину.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
SEO просування інтернет-магазину – це комплекс заходів для збільшення трафіку з пошукових систем за допомогою оптимізації сайту під пошукові запити користувачів, для покращення ранжування сайту в пошукових системах з метою монетизації трафіку. Дивіться відео: "SEO просування інтернет-магазину" Найефективніші способи просування інтернет-магазину (в порядку за важливістю та вартістю за 1 замовлення): Дії при просуванні інтернет-магазину можна розділити на 2 види: Ціна на просування інтернет-магазину залежить від: Якщо необхідно відповісти на питання, скільки коштує оптимізація інтернет-магазину в середньому, то можна сказати, що вартість коливається в межах від 490$ до 2190$ і залежить від мовних версій, обсягу сайту в сторінках та складності ніші. Ціна на просування інтернет-магазину залежить від конкурентності ніші, мовної версії сайту, але ціна на просування інтернет-магазину знаходиться в межах від 390$ до 1990$ у залежності від термінів, за які необхідно просунути магазин у пошуку. Дізнайтеся скільки коштує просування інтернет-магазину у нас – перейдіть на наступну вкладку. Вартість просування інтернет-магазину залежить від кількості рекламних каналів, мови під який сайт просувається, а також від регіону просування. Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування інтернет-магазину, то можна відповісти, що ціна на просування магазину коливається в межах від 399$ до 2990$ на місяць і залежить від обсягу трафіку, що отримується на сайт. Закладайте такі бюджети на просування інтернет-магазину: Вартість просування інтернет-магазину формується з двох видів робіт. Перший етап роботи займає 1 місяць і називається SEO оптимізація інтернет-магазину під ключові слова. Тобто у перший місяць роботи ми проводимо роботу по підготовці інтернет-магазину до просування до пошукових систем. Вартість SEO оптимізації магазину формується індивідуально після відправки заявки на розрахунок з нашого сайту. Ви можете залишити запит на цій сторінці: https://ukr.site-ok.ua/kp-site-ok Середня вартість SEO оптимізації інтернет-магазину – $699 одноразово. Після оптимізації інтернет-магазину ми приступаємо до зовнішнього просування. Важливо! За будь-якого бюджету оплата за нашу роботу – 33%, решта суми інвестується в сайт у вигляді "вічних" статейних посилань. Роботи з просування інтернет-магазину можна розділити на 2 етапи: Результатом першого місяця роботи є повна підготовка сайту до просування в пошукових системах. Тобто за місяць Ви отримаєте повністю підготовлений проект до зовнішнього SEO. Далі з другого місяця роботи над зовнішнім просуванням інтернет-магазину ми будемо оцінювати результат за двома основними метриками: – Число відвідувань сайту з органічного (безкоштовного) пошуку в Google – було цього місяця і було минулого місяця; – Кількості ключових слів у ТОП 3, ТОП 10 Google у минулому та цьому місяці. Кожен місяць ми надсилатимемо звіти про виконану роботу і Ви розумітимете, як рухається проект загалом. Перед початком роботи над сайтом підписується договір, який Ви можете отримати на пошту разом з комерційною пропозицією, після того, як залишите заявку на розрахунок вартості просування інтернет-магазину: https://ukr.site-ok.ua/kp-site-ok За договором на Вас не накладаються зобов'язаня оплачувати наші послуги рік або 6 місяців. Кожен місяць після надання звіту за результатами роботи Ви приймаєте рішення про подальшу співпрацю – тому ми зацікавлені щомісяця показувати результат. Важливо! Перші 3-5 місяців зовнішнього SEO необхідні для "розгойдування" сайту, а після 6-го місяця починається активне зростання. Увага! Трафік з пошукових систем зростатиме щомісяця, якщо у Вас не сезонний бізнес. Ми даємо гарантії на збільшення трафіку з пошукових систем у порівнянні з минулим місяцем, якщо бізнес не сезонний. Прогноз на відсоток зростання трафіку формується через 2 місяці зовнішнього SEO просування – на підставі аналітики результату роботи. Дивіться за посиланням результати роботи, як орієнтир, що можна отримати.Особливості просування інтернет-магазинів
Як формується вартість просування інтернет-магазину
Просування інтернет-магазину – Ціна
Вигляд просування магазину Ціна Терміни налаштування Пошукова оптимізація магазину $429 30 днів Контекстна реклама товарів $429 до 7 днів Медійна реклама магазину $429 до 10 днів Відео реклама магазину $429 до 3 днів Таргетована реклама $499 до 10 днів Якщо інтернет-магазин ще не розроблений і ви тільки збираєтеся робити, то порядок дій буде таким:
Якщо інтернет-магазин розроблений, то порядок SEO оптимізації буде таким:
Як ми просуваємо інтернет-магазини у ТОП 1-3 Google
Скільки коштує просування інтернет-магазину
Скільки коштує SEO просування інтернет-магазину
Ви можете обрати будь-який пакет із наведених нижче:
Список робіт з SEO просування інтернет-магазину
Короткий список робіт в першому місяці:
Короткий список робіт з другого місяця:
Які результати роботи можна отримати в SEO просуванні
Просування інтернет-магазину – Ціна 2023
Вартість розкручування | Ціна на місяць | Двигуємо запити |
Інтернет-магазин M | $399 | до 3000 |
Інтернет-магазин L | $599 | до 5000 |
Інтернет-магазин XL | від $1199 | від 5000 |
Далі велика стаття на тему просування інтернет-магазину
Зміст статті: просування інтернет-магазину:
- 1. Вступ
- 1.1 Результати дослідження
- 1.2 Що не подобається покупцям
- 1.3 Основні способи просування магазину
- 2. Найважливіше рішення
- 2.1 Діяти самостійно
- 2.2 Порядок роботи з просування
- 2.3 Підбір функцій магазину
- 2.4 Організація асортименту
- 2.5 Маркетинговий план
- 2.6 Позиціонування магазину
- 2.7 Дизайн інтернет-магазину
- 3. Самостійне просування магазину
- 3.1 Якщо роблять підрядники
- 4.1 Список основних прайс-агрегаторів
- 4.2 Алгоритм додавання товарів
- 5. Контекстна реклама
- 5.1 Мета першого запуску
- 5.2 Ми не рекомендуємо робити самостійно
- 5.3 Особливості налаштування
- 5.4 Порядок дій
- 5.5 Оцінюємо результат
- 5.6 Висновки
- 6. Ремаркетинг та ретаргетинг
- 7.1 Конкуренти
- 7.2 Семантичне ядро
- 7.3 Структура
- 7.4 Юзабіліті
- 7.5 Мікророзмітка
- 8.1 Самостійне просування магазину
- 8.2 Оптимізація магазину самостійно
- 8.3 Список оптимізації магазину
- 8.4 Висновки щодо самостійної оптимізації
- 9.1 Три варіанти як віддати на аутсорс
- 9.2 Варіант №1 – коротко
- 9.3 Варіант №1 – докладно
- 9.4 Варіант №2 – фріланс
- 9.5 Варіант №3 – до штату співробітника
- 9.6 Висновки
- 10. Зовнішнє просування сайту
- 10.1 Важливе про посилання
- 10.2 Порядок роботи
- 10.3 Приклади посилань
- 10.4 Висновки щодо зовнішнього просування
- 12. SMM
- 12.1 Проста стратегія
- 12.2 Мотивацію для покупців
- 13. Email-розсилка
Просування інтернет-магазину – це процес, спрямований на підвищення відвідуваності комерційного сайту (інтернет-магазину) з метою збільшення прибутку компанії з торгівлі в мережі Інтернет та збільшенн товарів.
1. Вступ
Якщо Ви відкрили або плануєте відкривати свій бізнес в мережі Інтернет або просто запитали себе – як розкрутити інтернет-магазин для збільшення його відвідуваності, то Ви потрапили за адресою.
Ця стаття пояснить загальний порядок дій, пріоритетів, помилок, які припускаються найчастіше при запуску інтернет-магазину.
Це керівництво буде корисним для підприємців-початківців, а також досвідчених власників досвідчених інтернет-магазинів, що хочуть реалізувати поставленні цілі і отримати приріст продажів.
1.1 Враховуючи результати дослідження, слід зазначити, що клієнти в інтернет-магазинах зроблять покупки, орієнтуючись за такими критеріями:
- Ціна товару.
- Швидкість та оплата доставки.
- Наявність акцій та знижкових пропозицій, системи лояльності
- Вибір альтернативних товарів, наявних.
- Репутація самого магазину.
- Гнучкість інтернет-магазину щодо повернення товару.
- Репутація бренду, який продається.
- Зручність навігації на сайті.
- Вибір продукції, що продається.
- Поради друзям та сім'ї;
- Позиція ресурсу в SEO, а також трафік з SMM, рекламою.
1.2 Також масові результати показали, що не подобається покупцям при виборі товару:
- Платити за відправку товару.
- Відсутність можливості дізнатися чи продається товар в офлайн або на якомусь презентаційному стенді.
- Можливість виникнення труднощів із поверненням.
- Великі терміни доставки.
- Недостатня конфіденційність.
- Складний пошук та навігація по сайту.
- Необхідність введення власних платіжних даних.
- Велика кількість однакових товарів, що ускладнюює вибір.
- Відсутність інформації про товар.
Кожен інтернет-магазин застосовує різні методи для залучення трафіку. Тому що пропорції використання тих чи інших залежатимуть від ніші товару.
1.3 Ось основні способи просування магазину:
- SEO просування;
- Прайс-агрегатори та маркетплейси.
- Соціальні мережі SMM.
- Email-розсилка.
- Реклама в Google
- Контент-маркетинг.
У цій статті ми розглянемо 3 основні способи розкручування інтернет-магазину та кілька додаткових – SEO просування та рекламу в Google, а також рекламу в соціальних мережах.
Стаття буде корисною як для власника бізнесу, так і для інтернет-маркетолога, якому було поставлено завдання з розкрутки інтернет-магазину.
У цій статті Ви отримаєте кістяк основної інформації, яка сформує для Вас розуміння правильної стратегії дій після створення інтернет-магазину.
Далі ми будемо розглядати 2 варіанти як побудувати роботу – самому і з підрядниками. Поїхали!
2. Найважливіше рішення – робити самим або "зливати" завдання підрядникам
Якщо Ви з самого початку ухвалите правильне рішення, то в результаті заощадите купу нервів і грошей в кінцевому результаті.
2.1 Якщо Ви вирішили діяти самостійно – резюме
Безумовно, не йдеться про те, щоб весь обсяг роботи із забезпечення просування інтернет-магазину взяти на свої плечі і робити тільки самому.
Як мінімум, Вам знадобиться допомога наступних фахівців на аутсорсі:
- Програміста;
- Копірайтера;
- Фахівця з реклами (SEO та контекст для консультацій).
2.2 Порядок виконання роботи з просування інтернет-магазину:
- Прайс-агрегатори;
- Налаштування контекстної реклами;
- SEO оптимізація сайту;
- Зовнішнє SEO просування – нарощування маси посилань;
- SMM – реклама в соціальних мережах.
Це 5 основних моментів, на яких буде триматися 99% Ваших перших замовлень в перший рік роботи, поки Ви не отримаєте лояльність користувачів та прямі заходи на сайт, а також пошук Вашого сайту за брендовими запитами в Google.
Самостійно просувати інтернет-магазин – завдання непросте, оскільки існує величезна кількість факторів, які можуть вплинути на успіх рекламної кампанії.
Нижче ми розберемо кілька дуже важливих нюансів, які необхідно враховувати під час створення та просування інтернет-магазину. Вони можуть здатися очевидними, проте далеко не всі бізнеси сприймають їх серйозно.
2.3 Вибір функцій для інтернет-магазину
Одна з найпоширеніших помилок під час розробки інтернет-магазину – це нагромадження великої кількості функцій, користь яких є сумнівною.
Многим підприємцям хочеться бачити великий і красивий ресурс вже на старті, що передбачає розробку сайту з нуля та створення унікального дизайну.
Таке бажання цілком виправдане, проте його наслідки можуть виявитися згубними для більшості інтернет-магазинів.
- По-перше, створення великого сайту з величезною кількістю можливостей для користувачів безсумнівно спричинить тривалу розробку. Особливо якщо створювати його з нуля. Такий ресурс може вимагати від кількох місяців до року. Для деяких бізнесів такі терміни можуть бути занадто довгими.
- По-друге, чим більше ресурс, тим більше він вимагатиме вкладень. Часто в розробку вкладають практично весь бюджет, забуваючи, що для просування сайту також потрібні ресурси. У результаті виходить розкішний інтернет-магазин із нульовим трафіком.
- По-третє, надлишок функцій може лише заплутати користувача, через що, в першу чергу постраждає конверсія. Крім того, зайві функції зроблять сайт важчим, що впливає на швидкість завантаження. А це, у свою чергу, негативно вплине на ранжування.
Тому перед початком розробки інтернет-магазину необхідно ретельно спланувати його набір функцій, зосередившись тільки на найнеобхіднішому.
Для цього бажано проконсультуватися з фахівцями. Крім того, після запуску потрібно провести додаткове тестування. На цьому етапі вже можна визначати, які функції можна додати, а які бажано забрати.
2.4 Організація асортименту інтернет-магазину
Асортимент – це ключовий аспект інтернет-магазину. Якщо у користувачів не буде вибору, то ніякого сенсу в просуванні немає. Це стосується як усього магазину загалом, так і окремих категорій.
Просування невеликого асортименту тягне за собою втрату трафіку та конверсії, а також негативний досвід потенційних клієнтів. Щоб цього не допустити, необхідно спочатку запропонувати користувачам вибір, а вже після цього починати просування.
Крім асортименту важливо і правильно подати товар потенційному покупцю.
Для цього у картці товару необхідно звернути увагу на такі елементи:
- Назва. Бажано зробити її максимально повною. Це важливо не так для потенційних клієнтів, як для пошукових систем, яким буде простіше зрозуміти вміст сторінки. Це позитивно вплине на ранжування в органічній видачі, а також зробить показ реклами більш цільовим.
- Фотографія. Якщо користувач не побачить, що йому пропонують, в більшості випадків він відмовиться від покупки. Тому фотографію, а краще відразу кілька, повинен мати абсолютно кожен товар. При цьому бажано, щоб усі вони були в максимально можливій роздільній здатності і мали можливість збільшення.
- Актуальні характеристики. Особливо це стосується товарів, які мають кілька конфігурацій. Це може бути, наприклад, одяг. Якщо дані за розмірами будуть неактуальними, і замовленої користувачем речі не виявиться на складі, це може зашкодити рівню довіри до інтернет-магазину.
- Заклик до дії. Кнопка для оформлення замовлення повинна відразу впадати у вічі. Через бляклу CTA інтернет-магазин може втратити значну частку конверсій.
- Відгуки. Наявність відгуків користувача на товар можуть сильно вплинути на продаж. Для деяких споживачів саме позитивні відгуки є основною причиною покупки.
- Схожі товари. Кожному товару необхідно надавати ряд схожих пропозицій. Якщо потенційному покупцеві не підійде один товар, він завжди зможе вибрати аналог.
- Список бажань. Це дуже корисна функція для ремаркетингу. Знаючи, які товари користувач відклав на потім, можна інформувати його про конкретні знижки, а також формувати більш точний таргетинг.
Кожен з перелічених вище елементів є обов'язковим. Відмова або погане опрацювання будь-якого з них спричинить негативні наслідки.
2.5 Маркетинговий план для інтернет-магазину
Будь-який етап роботи над інтернет-магазином повинен мати чіткий план. Особливо це стосується просування.
Відсутність продуманої стратегії спричинить нераціональну витрату рекламного бюджету та зниження рентабельності бізнесу. Щоб цього уникнути, необхідно опрацювати маркетинговий план.
- По-перше, він включає розуміння особливостей конкретного бізнесу. Необхідно знайти унікальну рису інтернет-магазину, яка відрізнятиме його від конкурентів. Це може бути будь-що: безкоштовна доставка на всі товари, нестандартна система лояльності або постійні знижки. Найголовніше, щоб ця риса була насамперед перевагою потенційного покупця. На цій особливості і потрібно буде наголошувати під час просування.
- По-друге, маркетинговий план включає список цілей. Необхідно спочатку розуміти, яких результатів і за які терміни має досягти інтернет-магазин. При цьому важливо подивитися на це реалістично та не ставити нездійсненних цілей.
- По-третє, необхідно продумати способи досягнення поставлених цілей. Це стосується каналів реклами, тобто на яких майданчиках Ви збираєтеся просувати той чи інший товар. Тут важливо враховувати можливості бізнесу: його рекламний бюджет та людські ресурси.
Якщо кожен з цих параметрів був добре продумані і вони не суперечать один одному, то маркетинговий план можна вважати готовим. Він допоможе краще зрозуміти, як і за допомогою чого просувати інтернет-магазин.
2.6 Позиціювання магазину
У просуванні інтернет-магазину важливо не тільки виділити унікальну особливість бізнесу, а й згодом її дотримуватися. Якщо обіцянки, які Ви дали своїм клієнтам, не дотримуватимуться, це сильно зашкодить рівню довіри та репутації сайту.
Щоб цього не допустити, необхідно правильно оцінювати можливості бізнесу. Не варто акцентувати увагу на конкретних особливостях інтернет-магазину, якщо немає впевненості, що на це вистачить бюджету та персоналу.
2.7 Дизайн інтернет-магазину
Візуальне оформлення інтернет-магазину – це справді важливий аспект, який може стимулювати продаж. Саме тому займатися ним самостійно без досвіду та знань у жодному разі не варто.
Дизайн – це не тільки форма та колір елементів сайту, але й ряд важливих правил, які необхідно знати та розуміти.
Крім того, в дизайні важливий не тільки зовнішній вигляд, але й зручність використання. Не варто нехтувати юзабіліті сайту заради гарного оформлення. Важливо розуміти, що потенційні клієнти не завжди звертають увагу на оформлення, а на зручність використання – в першу чергу.
Також важливо пам'ятати, що унікальний дизайн, створений фахівцями, буде коштувати відчутних грошей. Якщо бюджет не дозволяє, краще відмовитися від дорогого оформлення на користь дешевих або безкоштовних шаблонів, які пропонують CMS.
А зекономлений бюджет краще пустити на більш ефективні методи просування, які приносять реальний трафік та конверсії.
3. Самостійне просування інтернет-магазину
Підсумовуючи особливості самостійного просування інтернет-магазину, відзначимо кілька підводних каменів. Важливо розуміти, що кожен аспект розкрутки сайту потребує часу.
Враховуючи обсяг роботи та кількість її етапів, одна людина не здатна робити все і одразу. Не варто сприймати наймання співробітників як витрати. Це, насамперед, інвестиції, які згодом принесуть дохід.
Крім того, необхідно пам'ятати, що досвід і знання в кожному з перерахованих вище аспектів грає ключову роль. Їх недолік може призвести до нераціональної витрати бюджету, що коштуватиме набагато дорожче, ніж найм кількох фахівців.
3.1 Якщо Ви вирішили залучити підрядників
Далі у статті ми розкриємо всі тонкощі роботи з підрядниками – компаніями, фрілансерами чи найманим співробітником.
Працювати зі сторонніми агентствами з просування значно простіше. Окремі фахівці займуться всіма вищепереліченими аспектами просування інтернет-магазину, заощадивши Вам багато часу.
Безумовно, це коштуватиме грошей. Цінник залежить від масштабу майбутнього інтернет-магазину, специфіки бізнесу та обсягу роботи. Однак важливо розуміти, що вкладені у просування гроші будуть ефективно розподілені по всій рекламній кампанії і в результаті принесуть прибуток.
Крім того, це позбавить Вас нераціональної витрати бюджету, що часто зустрічається під час самостійного просування.
Нерідко підприємці після власних спроб розкрутити інтернет-магазин зрештою звертаються до агентства, якому доводиться виправляти численні помилки. Тому щоб не витрачати зайвий час та гроші, краще одразу звернутися до фахівців.
4. Додавання сайту в прайс-агрегатори одразу після створення інтернет-магазину
Прайс-агрегатори – це сайти-каталоги, що побудовані за принципом онлайн-супермаркету. Вони мають багаторівневу систему в навігації, пошук за запропонованим каталогом, можливість порівнювати вартість, визначати наявність, а також показ репутації продавців за окремими певними позиціями.
Іноді як прайс-агрегатор може бути дошка оголошень.
Як і будь-який сайт, агрегатори працюють за схемою перепродажу трафіку. Ви реєструєтеся у них, передаєте свій каталог асортименту, після чого система каталогу вивчає прайс-лист на сумісність і розподіляє, яких позицій немає в каталозі, а які з'єдналися з якоюсь категорією.
Вам необхідно перевірити все і дати згоду на редагування або твердження про співпрацю за встановлену агрегатором вартість розміщення.
Перш за все необхідно розміститися і налагодити контакт з усіма основними прайс-агрегаторами, тому що після додавання до них Ви відразу буде отримувати замовлення.
На такі ресурси зазвичай заходять користувачі, які вже визначилися з вибором і готові зробити покупку. За умови невеликої ціни за клік прайс-агрегатори – це ідеальне рішення.
Однак важливо пам'ятати, що на таких ресурсах величезну роль відіграють два фактори: ціна та рейтинг. Користувач скоріше вибере магазин, в якому потрібний йому товар продається за найнижчою ціною.
В той же час низький рейтинг та негативні відгуки можуть відбити бажання потенційного клієнта зв'язуватися з інтернет-магазином, навіть якщо вартість товару його влаштовує.
Також необхідно враховувати популярні на таких ресурсах категорії. До прайс-агрегаторів користувачі часто звертаються за побутовою технікою, товарами для дому та пристроями. А ось такі категорії, як, наприклад, меблі, мають меншу популярність.
Але, оскільки це не конкуренти, а сайти каталогів, різні дошки оголошень, то грати доведеться за їхніми правилами, тому що конкурувати з ними буде неможливим з певних причин :
- Вони можуть не бути вашими головними конкурентами.
- Такі агрегатори можуть бути на ринку досить давно.
Органічний трафік у таких монстрів може перевищувати Ваш власний у сотні разів.
Проте агрегатори потрібні в будь-якому випадку. Особливо на старті. Вони приноситимуть цільових клієнтів, з якими на початку роботи можуть виникнути труднощі. При цьому важливо правильно організувати роботу з такими ресурсами, щоб вичавити з такого просування максимум.
По-перше, необхідно постійно аналізувати ефективність роботи з агрегаторами по кожному окремому товару та категорії. Якщо той чи інший товар погано продається, розумно відключити його показ на агрегаторі.
Те ж саме варто зробити, якщо ціна сильно перевищує аналогічну пропозицію на іншому ресурсі.
По-друге, не зайвим буде поекспериментувати з різними прайс-агрегаторами та категоріями. Таким чином, під кожен такий ресурс можна сформувати окремий список товарів з найбільшим показником продажів.
4.1 Ось перелік основних прайс-агрегаторів України:
- ava.ua
- e-katalog.com.ua
- freemarket.ua
- hotline.ua
- hotprice.ua
- i-m.com.ua
- market.tut.ua
- metamarket.ua
- nadavi.com.ua
- pokupaj.com.ua
- pricesale.com.ua
- pricescan.com.ua
- price.ua
- qp.ua
- sravni.ua
- technoportal.ua
- ukrshops.com.ua
- vcene.ua
- vidopro.ua
Додаватися в усі немає сенсу, але потрібно додатися до найпопулярніших і відвідуваних.
4.2 Алгоритм додавання товарів до цих агрегаторів той самий:
- Пройти реєстрацію на сайті;
- Укласти договір про співпрацю;
- Завантажити свій прайс-лист на сервіс.
4.3 Щоб відстежувати весь трафік просування, можна скористатися такими порадами:
- Налаштувати якісну електронну торгівлю в системі аналітики Google.
- Зібрати список можливих прайс-агрегаторів для власного ринку та зареєструватися в них.
- Вирішити всі питання з можливістю інтеграції бази товарів.
- Перевірити протягом кількох місяців, які з них працюють і вибрати для себе пріоритет.
4.4 Що таке дошки оголошень
Дошки оголошень – це спеціальні сайти, аналогічні прайс-агрегаторам, що застосовуються приватними особами та дуже популярні серед країн СНД. Недоліком таких дошок є погані умови демпінгу та поширене шахрайство.
4.5 Для кого підходять дошки оголошень:
- Дрібний бізнес.
- Монобренд.
- Локальний бізнес по певному регіону.
- Продаж неліквідного товару.
- Агентство нерухомості.
Щоб правильно рухатися по дошках, необхідно вибирати певну рубрику, приділяти увагу фотографіям, створити якісний опис, оновлювати ціни, своєчасно відповідати на запитання та повідомлення, при необхідності купувати бізнес-аккаунт.
4.6 Але є деякі нюанси додавання товарів у прайс-агрегатори
Додавати в прайс-агрегатор краще товар, на який є конкуренція – небажано додавати унікальний товар, який є тільки у Вас.
Тобто. прайс-агрегатори ідеально підходять для товарів масового споживання.
5. Просування інтернет-магазину за допомогою контекстної реклами
Контекстна реклама сайту в найкоротші терміни зможе дати відповідь на найголовніше питання – сайт взагалі продає? Якщо так, то як добре продає?
5.1 Мета першого запуску контексту в Google Adwords – зібрати дані
Контекстна реклама – це платне просування, яке здійснюється для інтернет-магазину в системах пошуків Google та Яндекс.
Завдяки йому можна:
- Швидко знайти лідів на сайт або привернути увагу.
- Зачепити користувачів, що шукають у пошуку певне.
Стратегій контекстної реклами досить багато, а її вибір залежить від специфіки бізнесу, ніші, бюджету, ситуації на ринку, конкуренції та інших аспектів.
Наприклад, просування за обмеженого бюджету в сегменті з високою конкуренцією необхідно зосередити на низькочастотних запитах.
До таких користувачів звертаються рідше, проте покази в даному випадку будуть більш цільовими, що позитивно вплине на рівень конверсії.
Ставки за низькочастотними запитами значно нижчі, а конкуренції в них менші.
Сама ж контекстна реклама має масу переваг для будь-якого інтернет-магазину. Вона не потребує багато часу.
Перші результати можна отримати вже на початку рекламної кампанії, на відміну від SEO-оптимізації, яка почне приносити відчутний прибуток лише через кілька місяців.
Крім того, у контекстної реклами безліч можливостей для націлення: за віком, типом пристрою, регіоном проживання тощо.
Проте контекстна реклама вимагає постійного контролю та коригування ставок. Якщо цього не робити, рекламний бюджет витрачатиметься неефективно, що призводить до зниження рентабельності рекламної кампанії.
Важливо! Перш ніж інвестувати в інші види реклами, Вам необхідно зробити перший тест на здатність Вашого інтернет-магазину продавати – запустити контекстну рекламу на сайт, оплату за переходи.
Якщо Ви хочете самостійно налаштувати рекламу Google Adwords на свій інтернет-магазин, але у Вас немає досвіду, то я відразу рекомендую відмовитися від цієї ідеї.
5.2 Чому ми рекомендуємо не налаштовувати контекстну рекламу самостійно:
– Дуже висока ймовірність "злити бюджет у трубу" (дуже часто з такою проблемою до нас приходять замовники, які думали, що вони розібралися у всьому і вирішили робити все самі) ;
– Витрачений час не коштує "свічок", оскільки одноразова вартість налаштування реклами не настільки велика – 200-500$. Але щоб розібратися з усіма нюансами Ви точно витратите в 5 разів більше грошей на курси, а якщо оцінювати в часі, то це мінімум місяця 2-3 самостійного вивчення Google Adwords.
Перед тим, як налаштовувати рекламні кампанії в Google Ads або Яндекс.Директ необхідно налаштувати на сайті аналітику.
Для цього слід завести облікові записи в Google Analytics або Яндекс.Метрика, а також підключити до них свій сайт. Внаслідок чого акаунти для реклами та аналітики потрібно буде зв'язати між собою.
5.3 Особливості налаштування Google Ads та Яндекс.Директ для інтернет-магазинів?
- Кліки в контексті слід вибудовувати по-різному. Варто врахувати можливість, що ціна за переходи може змінюватися протягом доби, оскільки в силу налаштувань деякі точні словоформи коштують дорожче за загальні.
- Розширювати, а також працювати над семантикою ресурсу слід постійно. Необхідно враховувати, що в залежності від порядку слів, один запит може бути заданий по-різному.
- Не слід генерувати кампанію бездумно. Не потрібно накидати по 1 ключу в одну групу. Це пов'язано з тим, що вам потім з нею буде важко впоратися. Розділіть кампанії з брендів, категорій, товарних груп або товарів.
- Необхідно налаштовувати торгові кампанії на певні товари, а пошукові запити – на рубрики. При цьому буде плюсом, якщо в товарних кампаніях є можливість вести на певний товар, що є в наявності, а ось у пошуку необхідно буде вручну вимикати товари.
- Сегментувати кампанії з певної геолокації. Враховувати можливість вивезення по окремих містах, коли, наприклад, є самовивіз або оффлайн. У такому випадку необхідно налаштувати відображення адреси.
5.4 Порядок дій для тестування сайту контекстною рекламою
- Знайти студію в органічному пошуку Google, тому що вартість їхніх послуг буде швидше меншою;
- Поставити завдання налаштувати контекстну рекламу за гарячими ключовими словами (пошукові запити зі словами "замовити", "купити", "ціна") на ті сторінки категорій товарів, де у Вас максимальний асортимент та найкраща ціна (порівняно з конкурентами);
- Після налаштування реклами поставити завдання запустити рекламу та отримати за 2 тижні 3000-6000 переходів на сайт.
5.5 Цієї кількості відвідувань буде достатньо, щоб порахувати такі дуже важливі дані:
- Середню вартість за 1 перехід (вартість відвідувача) на сайт;
- Середню конверсію на замовлення у відсотковому співвідношенні до відвідувань (якщо конверсія менше 1.5% на оплату товару, це не дуже добре, якщо більше 1.5% – нормально, але потрібно прагнути до 2-3%, оскільки трафік йде на сайт за гарячими ключовими словами);
- Вартість за 1 оплачене замовлення (ви будете розуміти, скільки потрібно витратити на контекст, щоб отримати 1 або 1000 замовлень).
Дуже важливо! Перед тим, як замовляти послуги з налаштування контекстної реклами, уточніть у підрядника, чи зможе він Вас забезпечити цими даними аналітики:
- Ціна за 1 перехід;
- Вартість 1 замовлення;
- Середній відсоток конверсії на замовлення.
5.6 Висновки щодо налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину
- Довірте перший запуск рекламної кампанії фахівцям;
- Зберіть дані про вартість та відсоток конверсії сайту на оплату товару;
- Якщо перший запуск успішний, конверсія на оплату в районі 1,5% – продовжуйте активний показ сайту в Google Adwords.
- Якщо перший запуск провалений, і Ви навіть не відбили витрачених грошей на кліки та налаштування, шукайте проблему у двох місцях – "кривих руках" співробітників компанії підрядника або у Вашому сайті (дивіться на дизайн, юзабіліті та ціни).
6. Просування через ремаркетинг та ретаргетинг
Ці варіанти дозволяють показати рекламу певним людям, що відвідували ваш онлайн-магазин. Вони відрізняються від контекстної реклами, але можуть налаштовуватися у тих же рекламних системах.
По суті, два цих терміни означають один і той же процес, з однією лише відмінністю, що ремаркетинг виконується в Google, а ретаргетинг – в Яндекс.
Для ремаркетингу або ретаргетингу основне – створення аудиторії, для якої показуватиметься медійна реклама та відстеження відвідувачів сайту. Для цього вбудовується на ваш сайт спеціальний певний тег.
Цей шматочок коду здатний присвоювати кожному користувачеві унікальний ідентифікатор, а також зберігати всю історію дій в рекламному кабінеті або системі аналітики.
Одночасно такий ідентифікатор може записуватися у файли cookies, що дозволить через деякий час знайти людину і згодом показати їй необхідну рекламу.
Після збору аудиторії рекламні оголошення налаштовуються, як завжди – і для пошуку, і для рекламної мережі. Як ЦА вказуються відстежені відвідувачі сайту.
Поради для ефективної роботи з контекстною рекламою:
- Необхідно систематизувати оголошення.
- Стежити за показниками.
- Тестувати нові підходи.
7. SEO оптимізація інтернет-магазину
Це один з найкращих варіантів, який дозволяє власнику сайту отримати лідів з органічної системи пошуку. Складність полягає в тому, що такий спосіб не має результату відразу, але й не зникне після того, як закінчаться кошти на закупівлю маси посилань.
7.1 Конкуренти
Насамперед необхідно проаналізувати нішу, в якій працює інтернет-магазин, на предмет конкуренції. Це допоможе зрозуміти, чи варто взагалі вкладатися у SEO-оптимізацію.
Проблема полягає в тому, що в середовищі з вкрай високою конкуренцією пробратися на перші позиції у видачі все одно не вийде.
Тому є ризик даремно витратити гроші і час. Якщо ж конкуренція справді висока, варто наголосити на інших методах просування.
7.2 Семантичне ядро
Цей етап роботи включає підбір слів і фраз, за якими користувачі будуть шукати інтернет-магазин в пошуковій системі. Всі ці слова об'єднуються в групи і розповсюджуються по всьому сайту як ключові слова.
Це стосується текстового контенту, метатегів, описів у картках товарів і т.д.
Шукати ключові слова в першу чергу необхідно на сайтах конкурентів. Також можна скористатися спеціальними інструментами, такими як UberSuggest. Однак, не варто сприймати запропонований список як повністю готовий.
У нього можуть увійти стоп-слова, тобто фрази, які не належать до Вашого бізнесу. Такі слова потрібно видаляти.
Те ж саме стосується і запитів, які не приносять конверсії. Щоб відстежувати такі ключові слова, необхідно постійно контролювати їх ефективність у Google Ads.
7.3 Структура
Після складання семантичного ядра необхідно опрацювати структуру ресурсу, розмістивши необхідні ключові слова на відповідних сторінках.
Для цієї мети також можна скористатися спеціальними інструментами та сервісами. Серед найпопулярніших можна виділити Draw.io, Wireflow та Lucidchart.
7.4 Юзабіліті
Зручність використання сайту, як уже говорилося раніше, вкрай важливий аспект для багатьох користувачів. Однак, це ще й дуже важливий параметр для SEO-оптимізації.
Пошукові системи вміють оцінювати цей фактор, тому незручні сайти будуть ранжуватися значно гірше або можуть випасти з органічної видачі.
7.5 Мікророзмітка
Мікророзмітка – це спеціальні теги, які прописуються безпосередньо в код сайту і допомагають пошуковим системам краще розуміти, де і яка інформація розташована на сторінці.
7.6 Щоб використовувати безкоштовний пошуковий трафік, необхідно:
- Провести аудит сайту та виявити всі помилки в коді та інших складових, які можуть вплинути на просування.
- Створити семантичне ядро сайту.
- Реалізувати структуру сайту.
- Гарно прописати мета-теги та заголовки.
- Написати текст із ключовими запитами, які будуть впроваджуватися з семантичного ядра.
- Налаштувати мікророзмітку та мета-тег.
- Розробити перелінкування між сторінками.
- Просувати власний контент.
- Здійснювати посилальне нарощування за всіма правилами пошукової системи.
Не слід при пошуковому просуванні виконувати певні дії:
- Використовувати пошуковий запит як бренд.
- Канібалізацію дублями сторінок.
- Активно нарощувати масу посилань, що може призвести до неякісного просування.
8. SEO оптимізація інтернет-магазину самостійно
Далі ми розглянемо 2 варіанти впровадження SEO оптимізації в інтернет-магазин – самотужки та за допомогою залучення сторонніх осіб.
8.1 Самостійне просування інтернет-магазину через SEO
Автор статті свого часу працював над просуванням інтернет-магазину одягу своїми силами, без залучення сторонніх фахівців та з нульовими знаннями в галузі SEO та маркетингу в цілому.
Висновки зробив такі:
- Спочатку потрібно було прочитати книгу з SEO просування сайтів;
- Потрібно було відразу записатися на курси з SEO оптимізації сайтів для того, щоб застосувати прочитану книгу на практиці, а потім у бізнесі.
Так-так! Не вийде якісно робити або контролювати те, чого ти до кінця не розумієш.
Для контролю майбутніх підрядників або свого найманого робітника Вам необхідно, як мінімум, прочитати книгу і відвідати SEO курси, щоб тримати руку на пульсі.
8.2 SEO оптимізація інтернет-магазину самостійно
Після прочитання книги за посиланням вище або SEO курсів Ви на всі 100% розумітимете важливість цього етапу роботи – SEO оптимізації інтернет-магазину під ключові слова.
Якщо простими словами пояснювати, що таке SEO оптимізація – дати сигнал пошуковій системі Google, за якими словами необхідно показувати Ваш сайт у видачі.
8.3 Ось короткий, але важливий список оптимізації сайту:
1. Збір ключових слів, під які буде оптимізовано сайт або створення семантичного ядра сайту;
2. Правильна структура категорій сайту формується на основі семантичного ядра;
3. Написання SEO текстів для кожної категорії та підкатегорії сайту (потрібний копірайтер);
4. Технічна частина оптимізації сайту – написання мета-тегів, виправлення SEO помилок движка сайту, додавання сайту в Google Webmaster Tools і так далі (потрібний буде програміст).
8.4 Висновки щодо самостійної оптимізації інтернет-магазину:
Вам доведеться ознайомитися з масивом статей або відео уроків, піде дуже багато часу (від 2-ох до 4-ох місяців на теорію при нульових вихідних знаннях в SEO), але без цього – ні як, перевірено особисто.
Варіант самостійної оптимізації краще розглядати, якщо у Вас вже є досвід у цій сфері, інакше існують ризики, що Ви через півроку вирішите, що це – "не моє", а час буде втрачено.
Якщо Ви все-таки вирішили зайнятися цим самостійно, необхідно звернути увагу на кожен аспект роботи з SEO-оптимізації сайту. Зупинимося на кожному окремо.
9. SEO оптимізація інтернет-магазину за допомогою підрядника, фрілансера чи найманого робітника
Найоптимальнішим варіантом SEO оптимізації інтернет-магазину є делегувати всю або частину роботи фахівцям.
9.1 Є 3 варіанти як правильно віддати оптимізацію магазину на аутсорс
Давайте детально розглянемо позитивні та негативні сторони кожної з трьох.
9.2 Варіант №1 коротко – віддаємо оптимізацію сайту студії:
- Замовити пошукову оптимізацію інтернет-магазину у студії;
- Після завершення роботи віддати на перевірку сайт на SEO аудит іншій студії.
9.3 Не стисло варіант №1
Поставити завдання з оптимізації інтернет-магазину студії з SEO просування.
Після виконання ними всіх робіт з оптимізації сайту, замовити у SEO фахівця аудит виконаної роботи у студії над оптимізацією.
Пояснення
Якщо Ви не прочитали книгу, посилання на яку ми давали вище у статті, а також не відвідали SEO курси, то перевірити виконану роботу ніяк не зможете.
У такому разі Ви можете дати завдання сторонньому фахівцю для аудиту. Мета цього аудиту – знайти грубі помилки та вказати на них.
Список цих помилок Вам необхідно передати до студії, яка робила пошукову оптимізацію сайту.
Увага! Аудит потрібен не для претензій, а для максимально ефективної роботи під час оптимізації та виправлення всіх можливих моментів.
Ви повинні отримати розгорнуті коментарі від студії-оптимізатора, як відповідь на зауваження із SEO стороннього SEO аудиту сайту.
Важливо! Будь-яка студія або будь-який СЕОшник може знайти помилки один у одного, і це нормально, тому що у всіх різні робочі методики, і помилка для одного може бути зовсім не помилкою для іншого.
Всі спірні моменти в такому випадку можна легко прогуглити або запитати на SEO форумі і отримати відповідь.
Увага! Найкраще вибирати компанію з оптимізації інтернет-магазину за рекомендаціями Ваших знайомих або друзів. Але дуже важливо не просто взяти контакти студії, а дізнатися які конкретно результати показала ця компанія:
- На стільки і за який період зріс органічний трафік з Google;
- Скільки слів і за який період вдалося просунути до ТОП 10 Google;
- Найголовніше, дізнайтеся через який проміжок часу повернулися інвестовані в SEO гроші Вашому знайомому.
9.4 Варіант №2 – віддаємо сайт фрілансеру
Ваш покірний слуга фрілансив СЕОшником 2 роки, і може сказати наступне:
- Звертайтеся до фрілансера, якщо Ви дуже сильно обмежені в бюджеті, оскільки він робить майже все сам і може затягнути терміни;
- Постарайтеся укласти з фрілансером договір або використовувати безпечну угоду (щоб повернути гроші, якщо помилилися з вибором);
- Ознайомтеся з результатом роботи фрілансера по вже просунутих та оптимізованих сайтах;
- Зателефонуйте кільком клієнтам цього фрілансера і поцікавтеся, як з ним працювалося.
У цьому варіанті Ви повинні мати середні знання в SEO для перевірки роботи фрілансера, так як цей варіант найекономніший і грошей на SEO аудит цієї роботи за допомогою сторонньої студії у нас немає .
Але, знову ж таки, можна звернутися до фрілансера за рекомендаціями.
9.5 Варіант №3 – взяти до штату співробітника СЕОшника на ставку
Відразу скажу – хороший досвідчений СЕОшник не піде до Вас на роботу менше, ніж за 750-1000$ на місяць.
Якщо бюджет дозволяє, розміщуємо вакансію та підбираємо хорошого спеціаліста в рамках бюджету вище.
Якщо бюджет менший за 750$ на місяць на ЗП сеошнику, то можна розглянути наступний варіант.
Ви можете знайти хорошого спеціаліста з ЗП до 750 $, якщо дозволите йому "лівувати" в робочий час. Тобто дати можливість коли основна робота зроблена, взяти замовлення з фрілансу та спокійно робити додаткову роботу за іншими проектами.
Важливо! З ймовірністю до 90% ситуація з "лівими" замовленнями буде і в першому варіанті – з дорогим СЕОшником, але про це Ви навряд чи дізнаєтесь, якщо не щільно контролюватимете його обсяг роботи.
Тому пропоную розглядати інший варіант, коли Ви йому дозволите пару годин на день приділяти час своїм проектам, але при цьому давати докладний звіт про виконану роботу над Вашим проектом – усі будуть у виграші.
9.6 Висновки з оптимізації інтернет-магазину чужими руками
- Найдорожчий, але відмінний варіант – SEO студія з договором;
- Найдешевший, але ризиковий варіант – фрілансер;
- Найскладніший, але вигідний і не ризиковий – СЕОшник у штат.
З вибором визначитися можна просто – якщо у Вас є знання в SEO, то Ваш варіант 2 або 3, якщо знань у SEO немає і Ви не плануєте їх отримувати, то варіант номер 1 – шукайте SEO студію з договором та бажано з гарантіями.
10. Зовнішнє просування сайту – нарощування маси посилань
Припустимо, що оптимізація інтернет-магазину зроблена правильно і Ваш магазин оптимізований під усі ключові слова у Вашій ніші.
Наступним кроком буде зовнішня оптимізація сайта чи нарощування зовнішніх посилань з інших сайтів на Ваш.
Зараз невелике введення про те, які посилання потрібно розміщувати для просування інтернет-магазину, а далі про те, як правильно побудувати роботу про набір маси посилань на сайт.
Наша Студія входить до ТОП 3 SEO компаній України із знаходження найвищих конкурентних ключових слів у пошуковій системі Google (при чому почали ми на 6 років пізніше, ніж наші "старі конкуренти").
До чого цей самопіар – запитаєте Ви? Зараз ми розповімо. Дамо список основних рекомендацій щодо розміщення зовнішніх посилань на Ваш сайт.
За такою схемою просувається і наш сайт, а також сайти наших замовників, і як Ви можете переконатися самі, це добре працює.
10.1 Забудьте все про якість зовнішніх посилань, крім цих важливих моментів:
- Посилання на Ваш сайт з іншого сайту має бути розміщене виключно в унікальній (!) статті;
- Стаття, де розміщено посилання на Ваш інтернет-магазин, повинна бути релевантна по відношенню до Вашого сайту;
- Стаття з посиланням повинна бути написана від імені Вашого сайту, тобто це рекламна оглядова стаття Вашого інтернет-магазину;
- Відсоткове співвідношення анкорних і безанкорних посилань – 20% на 80%;
- 90% посилань повинні вести тільки на головну сторінку – домен сайту.
10.2 Як побудувати роботу з нарощування посилань на інтернет-магазин
Вам необхідно розіслати в основні SEO студії лист із таким текстовим змістом (вибір студій з просування залишимо Вам):
"Доброго дня! Прохання розрахувати вартість розміщення посилань в унікальних статтях на сайтах у доменній зоні *.ua.
Статті та розміщення Ваші – всі посилання тільки на головну сторінку.
80% безанкорних (URL мого сайту) та 20% анкорних – входження в назву магазину.
Вимоги до сайтів – PR Google 1 і вище, сайти повинні бути не під фільтрами. Платити буду наперед щомісяця, але за статті, які не потрапили до індексу Google буде перерахунок щомісяця (статті не в індексі не оплачую).
План на перші 6 місяців роботи (крок на місяць +10 посилань):
Перший місяць – 40 посилань;
Другий – 50 посилань;
Третій – 60 посилань;
Четвертий – 70 посилань;
П'ятий – 80 посилань;
Шостий – 90 посилань.
Наприкінці кожного місяця потрібен звіт зі списком розміщених посилань.
Прохання надіслати вартість за 1 посилання при мінімальному замовленні в 30 штук. Дякую!"
Також Ви можете поставити таке завдання фрілансеру або Вашому штатному СЕОшнику.
Для розуміння цінника, в середньому, вартість 1 посилання з унікальним текстом, розміщенням та інтересом компанії – 12-15$.
10.3 Можете ставити такі посилання і самі:
- Пройдіть реєстрацію на сайті https://www.miralinks.ru/
- Розберіться в цьому сервісі для публікацій статей з посиланням;
- Знайдіть копірайтера, який буде писати для Вас статті для посилань;
- Розміщуйте статті самостійно і нікому не переплачуйте.
10.4 Висновки щодо зовнішнього просування інтернет-магазину
- Простіше делегувати завдання студії – заощадите час;
- Якщо будете робити самі, заощадите від 25% до 50% грошей;
- Обов'язково виконуйте вимоги щодо розміщення посилань, описані вище.
11. Медійна реклама та банерна реклама
Медійна реклама – це різні варіанти форматів оголошень, що відображаються на звичних для користувача сайтах, а також входять до рекламної мережі Яндекс або контекстно-медійну мережу Google.
Такою рекламою можуть бути звичайні банери або банери з текстом, що є статичними та анімованими, відео та подібні, які переростають під конкретний майданчик.
12. SMM – реклама інтернет-магазину в соціальних мережах
Даний вид реклами потрібно підключити тоді, коли запущена контекстна реклама і сайт оптимізований і просувається зовнішніми посиланнями – це основне джерело отримання цільового трафіку на сайт.
Важливо! Так як інструмент реклами від Фейсбук постійно допрацьовується, деякі елементи функціоналу сервісу можуть відрізнятися від описаних у статті за посиланням вище (хоча на момент написання цієї статті матеріал повністю актуальний).
Справді, дуже важко знайти актуальну інструкцію з налаштування реклами в соціальних мережах. Якщо Вам не пощастило і функціонал реклами від Фейсбук оновився в черговий раз, простіше буде сплатити одноразове налаштування реклами всього за 200$.
Якщо коротко, то 1 000 000 показів реклами Вам обійдуться в середньому у 200$. За ці гроші можна отримати до 50 заявок.
Важливо! Якщо Ваш інтернет-магазин – це магазин одягу, то обов'язково заводьте обліковий запис в Інстаграм і продавайте через нього – публікуйте фото товару, що продає, опис без ціни, і результат Вас приємно здивує.
Також необхідно звернути увагу на оформлення сторінок у соціальних мережах. Це стосується обкладинки, назви, опису, а також контенту. При цьому зовнішній вигляд облікових записів повинен бути схожим на дизайн самого інтернет-магазину. Сюди входять кольори, іконки, логотипи, форми, шрифти та інші графічні елементи.
І, звичайно ж, не варто забувати, що SMM – це, в першу чергу, спілкування з аудиторією. Важливо налаштувати хороший контакт із користувачами, щоб формувати приємні асоціації з інтернет-магазином та підвищувати рівень довіри. Для цього необхідно максимально оперативно відповідати на повідомлення користувачів. Якщо персонал не справляється з обсягом, можна задіяти спеціальні інструменти і чат-ботів, які можуть відповідати на запитання, що часто ставляться, а також давати швидше довідки.
12.1 Для просування інтернет-магазину в соціальних мережах слід вибирати просту стратегію щодо просування:
- Вивчати поведінку Ваших конкурентів у соцмережах. Слідкувати за пабликами та акціями.
- Подивитися в SimilarWeb джерела соціального трафіку конкурентів. Визначити частку присутності всіх конкурентів та їх пріоритетну соціальну мережу.
- Вгадувати умови націлення в соцмережах ваших конкурентів. Це може здійснюватися при спостереженні за відвідувачами сайту, місцевими жителями або масовим націленням на інтереси.
- Сформувати ціннісні пропозиції та спробувати просуватися тими ж каналами.
- Спілкуватися постійно в соціальних мережах зі своєю ЦА. Завжди відповідати на коментарі та особисті повідомлення.
12.2 Як настроїти мотивацію для покупців:
- Реєстрація/Згадати пароль/Згадати пошту/Пароль за SMS.
- Оформлення замовлення.
- Бонуси/Промокоди/Ваучери.
- Дні народження.
- Святкові розпродажі.
- Брошений товар у кошику.
- Нагадування про передплату.
- Нові записи в блозі та вихід нових відео. Запитати про покупку.
12.3 Висновки з реклами інтернет-магазину в соціальних мережах:
- Делегуйте налаштування реклами фахівцям – це разова оплата, яка не сильно б'є по кишені;
- Інвестуйте в рекламу в соціальних мережах не менше 100-500$ на місяць для відчутного результату;
- Якщо у Вас інтернет-магазин одягу, то обов'язково почніть продавати через Інстаграм.
13. Email-розсилка
Email-маркетинг іноді недооцінюється деякими підприємцями. Тим не менш, цей спосіб просування є вкрай ефективним і має найвищий рівень рентабельності. Згідно з дослідженнями, кожен вкладений в Email-розсилку долар може принести в 44 рази більше прибутку. Проте ці цифри мають місце лише за умови правильної організації цього виду просування.
Найефективнішим методом використання Email-розсилки є ремаркетинг. У цьому випадку потенційний клієнт отримує лист на основі дій на сайті. Наприклад, якщо користувач поклав товар у кошик, але не поспішає з оформленням замовлення, через Email-розсилку можна надіслати йому персональну знижку.
Перед початком роботи з Email-маркетингом необхідно переконатися, що інтернет-магазину вистачає ресурсів на це. Для цього потрібна окрема пошта на домені інтернет-магазину, а також спеціальний сервіс для налаштування розсилки. Далі потрібно почати збирати базу клієнтів. Зробити це можна за допомогою спеціальної форми на сайті. Також необхідно опрацювати стратегію Email-маркетингу. Важливо заздалегідь знати, з яких приводів будуть надсилатися листи, чи будуть використовуватися серії листів, які кнопки закликів до дії використовувати і т.д. Початкова стратегія може виявитися не цілком ефективною. Тому потрібно постійно аналізувати ефективність кожного листа та вносити відповідні коригування.
14. Підбиваємо підсумки
Просування інтернет-магазину – це вкрай непростий процес, який включає безліч аспектів і факторів. При цьому методів реклами також досить багато, а використання кожного залежить від специфіки бізнесу, ніші, конкуренції та інших аспектів.
Тому за відсутності спеціальної підготовки та досвіду найкраще довірити цю роботу фахівцям, які розподілятимуть рекламний бюджет таким чином, що він почне приносити реальний дохід у найкоротші терміни.
Послуги агентств з просування можуть коштувати чимало. Однак, якщо кошти були вкладені ефективно, вони обов'язково окупляться в майбутньому.
Будь-які витрати на рекламу – це, в першу чергу, інвестиції, які мають приносити дохід, а не спливати без жодного результату.