Просування сайту Opencart
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Просування сайту Opencart – це комплекс дій в інтернет-маркетингу з внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту під ключові слова на CMS Opencart, спрямований на покращення видимості сайту в пошукових системах за ключовими словами для подальшої монетизації трафіку.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості просування сайту Opencart
Розкрутка інтернет-магазину на Opencart – це комплекс заходів для збільшення трафіку з пошукових систем шляхом внутрішньої оптимізації під вимоги пошукових систем з метою зростання кількості відвідувань інтернет-магазину на Opencart для зростання продажу із сайту.
Просування сайту на Opencart можна здійснити за допомогою основних каналів реклами:
- SEO оптимізація та просування магазину;
- Реклама сайту з оплатою за кліки;
- Реклама бренду через соцмережі.
Найвигідніший спосіб отримати велику кількість відвідувань інтернет-магазину на Opencart – оптимізувати інтернет-магазин і почати його зовнішню розкрутку в органічному пошуку.
SEO оптимізація сайту на Opencart
Пошукова оптимізація інтернет-магазину на Opencart здійснюється також, як і оптимізація будь-якого іншого інтернет-магазину.
Створення на сайті правильної SEO структури
Розробка правильної вкладеності сторінок категорій та підкатегорій інтернет-магазину на Opencart здійснюється на підставі попиту в пошуковій системі на товарні групи або загальної кількості пошукових запитів на місяць.
Зміст структурування сторінок – у правильному розподілі, виходячи із частотності пошукових запитів. Наприклад, найпопулярнішій групі запитів потрібно віддати місце на головній сторінці.
Якщо у Вас інтернет-магазин з продажу кросівок, то групі запитів з ВЧ запитами (купити кросівки, кросівки, замовити кросівки і т.д) покладено місце на головній сторінці. А сторінки за видами, типами та брендами займають вже внутрішні сторінки категорій.
Дуже важливо головну сторінку сайту заточити під основну товарну групу, тому що зараз алгоритми будуть ранжувати запити в ніші, під яку заточена головна вище.
Наприклад, якщо ви плануєте продавати через сайт одяг та взуття, то головну сторінку краще "заточити" під брендові запити, щоб не віддавати пріоритет одному з двох напрямків.
Якщо "заточити" головну сторінку з продажу одягу, то за всіма ключовими словами , пов'язаними з одягом, сайт буде показуватися вище, а по взуттю йтиме песимізація, оскільки пошукова система вирішить, що релевантність запитів, пов'язаних із одягом, – вище, ніж із взуттям.
Тобто в такій ситуації отримати перші позиції щодо ВЧ запитів, пов'язаних із продажем взуття, буде вкрай складно. Пам'ятайте, що чим вужче ніша, тим легше буде просунути сайт у пошуку.
Етапи SEO оптимізації сайту на Opencart
Перед просуванням сайту на Opencart необхідно привести всі сторінки сайту до вимог пошукових систем – зробити оптимізацію сайту під ключові слова та зробити технічну оптимізацію.
Етапи SEO оптимізації інтернет-магазину на Opencart:
- Створення SEO структури сайту. Правильна вкладеність категорій формується виходячи з попиту в пошуковій системі на товарні категорії;
- Збір пошукових запитів. Потрібно зібрати всі ключі в ніші сайту: чим більше буде зібрано пошукових запитів, тим більше можна буде створити під них товарних груп;
- Кластеризація пошукових запитів. Кожен ключ присвоїти окремій сторінці або групі запитів, не допускається дублювання одного ключа на різні сторінки;
- Написання SEO текстів. Пишуться унікальні тексти з ключовими словами, мета цього тексту – дати відповіді на усі потенційні питання користувача;
- Написання мета-тегів. На основі ключових слів необхідно сформувати заголовок та опис кожної сторінки сайту;
- SEO аудит сайту. Аудит проводиться з метою подальшого створення документа технічного завдання щодо оптимізації сайту програмістом;
- Впровадження оптимізації в сайт. Складається зі створення на сайті посадкових сторінок категорій, перенесення мета-тегів та текстів, а також впровадження програмістом правок із документа з технічної оптимізації сайту.
Як впроваджувати пошукову оптимізацію на сайт Opencart
Впровадження оптимізації сайту складається з двох етапів роботи: перенесення контенту, створення категорій, перенесення мета-тегів та другого етапу з технічної оптимізації.
Першу частину оптимізації виконати нескладно. Можна самостійно створити всі сторінки категорій і підкатегорій сайту відповідно до структури з семантичного ядра сайту.
Також можна самостійно перенести на сайт усі мета-теги і написані SEO тексти. Що стосується роботи з технічної SEO оптимізації сайту, то необхідно мати знання програмування для її впровадження.
Ми рекомендуємо довірити цю роботу досвідченим фахівцям, оскільки для вивчення програмування буде потрібно достатньо часу.
Відразу після впровадження SEO оптимізації в сайт потрібно переходити до наступного етапу в просуванні – зовнішніх робіт.
SEO просування на Opencart
Пошукове просування інтернет-магазину на Opencart виконується за рахунок зовнішнього нарощування маси посилань на сайт.
По суті, робота з просування сайту на Opencart складається з:
- Аналізу посилальної маси головних конкурентів для побудови стратегії;
- Копірайтингу унікальних рекламних текстів для публікації на інших сайтах;
- Розміщення прес-релізів на інших сайтах з посиланням на сайт, що просувається;
- Розміщення посилань з відповідями на пости на форумах у релевантних гілках;
- Публікації посилань з відповідями під релевантними статтями інших сайтів.
При просуванні сайту на Opencart потрібно домогтися щомісячного отримання посилань від 50 штук на місяць. Причому це – число доменів, тобто один сайт = 1 посилання.
Графік приросту маси посилань повинен бути плавним, посилання варто публікувати щомісяця приблизно з рівною кількістю. Чим більше публікуватиметься кожен місяць посилань з релевантних Вашій ніші сайтів, тим швидше буде досягнення позицій за ключовими словами.
Скільки коштує просування сайту на Opencart
Вартість просування сайту на Opencart складається з двох видів інвестицій у сайт: разової SEO оптимізації сайту під ключові слова та подальшого щомісячного просування сайту в ТОП.
Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування сайту на Opencart, то можна відповісти, що ціна в середньому коливається в межах від 500$ до 2000$ на внутрішню оптимізацію та від 399$ на місяць на зовнішні роботи з просування та залежить від регіону просування та мовних версій сайту.
Закладайте такі бюджети на просування сайту на Opencart:
- Внутрішня пошукова оптимізація сайту – від 590$ одноразовий платіж;
- SEO копірайтинг на сторінки категорій – від 6$ за 1к тексту;
- Впровадження оптимізації програмістом – від 250$ одноразово;
- Зовнішнє просування сайту – від 390$ на місяць.
Порядок роботи для результату в просуванні сайту Opencart
Для того, щоб робота з просування сайту на Opencart була успішною, необхідно виконати ці дії:
- Правильно підібрати флагманські запити для головної сторінки;
- Оптимізувати сайт під широкий перелік пошукових запитів;
- Максимально розширити кількість категорій та підкатегорій товарів;
- Виконати SEO аудит сайту та усунути всі технічні SEO помилки;
- Загнати сайт за швидкістю в зелену зону для мобільних пристроїв та ПК;
- Постійно вдосконалювати функціонал сайту;
- Плавно і щомісяця нарощувати масу посилань;
- Не припиняти зовнішнє SEO просування.
Дивіться, який результат отримали наші клієнти з SEO просування сайтів:
https://ukr.site-ok.ua/rezultaty
Дивіться відгуки про нашу роботу з SEO розкрутки сайтів:
https://ukr.site-ok.ua/reviews
Отримайте зараз безкоштовну консультацію щодо просування сайту:
- Залиште заявку на сайті і ми Вам передзвонимо;
- Зателефонуйте нам за будь-яким номером з розділу "Контакти";
- Задайте своє питання в онлайн-чат на сайті.
Просування сайту Opencart – Ціна 2023
Вартість просування сайту Opencart | Ціна на місяць | Ключових слів рухаємо |
Opencart M | $599 | до 2000 |
Opencart L | $1190 | до 3000 |
Opencart XL | $1999 | від 5000 |