Просування інтернет аптеки
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Просування інтернет аптеки - це комплекс дій спрямований на збільшення трафіку на сайт онлайн-аптеки за допомогою пошукової оптимізації сайту, контекстної реклами сайту, банерної та медійної реклами з метою подальшої монетизації сайту та зростання продажу з сайту.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості просування сайту інтернет аптеки
Просування сайту аптеки в інтернеті – це комплекс заходів, спрямованих на підвищення відвідуваності сайту за допомогою реклами, просування та оптимізації сайту аптеки в інтернеті.
Отримати трафік з інтернету на сайт аптеки можна з інших сайтів та трьох основних джерел:
- З пошукових систем;
- Соціальних мереж;
- Відео хостингу.
Для просування та розкрутки сайту інтернет аптеки використовують кілька основних каналів із залучення трафіку:
- SEO просування сайту аптеки;
- Контекстна реклама аптеки.
Крім цього, для розкручування аптеки використовують рекламу бренду і для цього реклама показується за допомогою цих рекламних каналів:
- Медійна реклама аптеки;
- Банерна реклама аптеки;
- Відео реклама аптеки.
Якщо запускати всі перераховані варіанти, то можна швидко розповісти цільовій аудиторії про Вашу аптеку і якщо у Вас простий зручний сайт, хороші ціни, то Ваш сайт швидко скласти конкуренцію іншим інтернет аптекам.
Попит на нішу аптеки в інтернеті та потенціал
Якщо розглядати цю нішу з погляду попиту, то можна сказати, що інтернет користувачі з кожним роком все охочіше купують ліки онлайн.
В Україні ніша стабільно зростає з 2012 року:
З 2010 року зростає в Росії:
І безперервно зростає у Сполучених Штатах Америки:
Просування інтернет-аптеки контекстною рекламою
Для просування сайту інтернет аптеки за допомогою контекстної реклами необхідно виконати деякі вимоги пошукових систем і в кожній з країн можуть бути різні рівні вимог до контенту.
Докладну інформацію щодо умов запуску реклами для лікарських препаратів дивіться за посиланням:
https://support.google.com/adspolicy/answer/176031
Якщо дуже коротко, то через контекстну рекламу можна рекламувати ліки в певних країнах, але при цьому ліки, що відпускаються без рецепта, можна рекламувати тільки в США, Канаді та Новій Зеландії.
На жаль, в Україні не можна рекламувати ліки (на 2023 рік) у пошуковій системі Google, у той час як у Росії можна.
Ось що пише Google з цього приводу:
Тобто ситуація щодо контекстної реклами для інтернет аптек така:
Україна = реклама ліків заборонена повністю;
Росія = дозволено для препаратів, що відпускаються без рецепта;
США, Канада, Нова Зеландія = дозволено для препаратів за рецептом і без нього.
Для країн, де дозволена реклама ліків, потрібно пройти сертифікацію в Google:
https://support.google.com/google-ads/troubleshooter/2897541
Ще можна зробити висновок, що можна рекламувати те, що не є лікарським засобом. Тобто БАДи можна рекламувати.
Але варто зробити застереження, є список заборонених до реклами в Google добавок та препаратів, повний список ось тут:
https://support.google.com/adspolicy/answer/2423645
На сайті та в оголошенні потрібно обов'язково писати інформацію про те, що БАД не є лікарським засобом.
Незважаючи на всі обмеження реклами інтернет аптек в Україні, все ж таки є способи для показу сайту аптеки в пошуку Google.
Перший спосіб — уточнити сайт та рекламну кампанію під доставку ліків, а не продаж. Тобто на самому сайті не має бути можливості сплатити товар, а лише має бути платна послуга доставки ліків. При такому варіанті буде пропускати покази реклами за ключами, що не містять назву лікарських препаратів, але обліковий запис може бути заблокований.
Другий спосіб — настроїти клоаку для заміни контенту для роботів та модераторів. Тобто для пошукового робота показуватиметься біла ніша, а для реальних користувачів показуватиметься сіра. Але й у цьому випадку рекламний обліковий запис має шанси бути заблокованим.
Якщо обидва способи не підходять, завжди можна просунути сайт інтернет аптеки за допомогою пошукової оптимізації.
SEO оптимізація сайту інтернет аптеки
Сутність пошукової оптимізація сайту полягає в розширенні списку ключових слів під які оптимізується сайт для пошукових систем. В результаті виконаної роботи буде розширено кількість пошукових фраз, за якими сайт далі просуватиметься в ТОП пошукових систем.
Ось неповний список роботи з оптимізації сайту інтернет-аптеки:
- Збір пошукових запитів релевантних ніші сайту;
- Кластеризація ключових слів за цільовими сторінками;
- Написання мета тегів для категорій та підкатегорій;
- Написання правил для створення мета-тегів товарів;
- Технічний пошуковий аудит сайту;
- Написання документа технічної специфікації;
- Написання завдання для копірайтерів із SEO текстів;
- Написання релевантних текстів на сторінки категорій;
- Впровадження технічного завдання у сайт;
- Перевірка впровадження завдання програмістом.
Структура сторінок категорій інтернет аптеки складається зі сторінок категорій, підкатегорій та карток товару. При правильно зробленій оптимізації сайту аптеки структуру сторінок категорій можна розширити до 500 посадочних сторінок категорій та при подальшому просуванні отримувати до 15 млн відвідувань на місяць з органічного пошуку.
Далі, ми зробимо невеликий аудит сайтів у ТОПі пошукової системи Google Україні та подивимося яка відвідуваність у них, і які дії для цього вчинили власники цих інтернет аптек. Аналіз у другій вкладціе на цій сторінці сайту.
Пошукове просування сайту інтернет аптеки
Просування сайту аптеки в органічному пошуку пошукових систем досягається шляхом оптимізації сайт під пошукові запити користувачів, а також за рахунок нарощування посилальної маси на сайт, що просувається. У ТОПі видачі пошукової системи Ви не побачите жодного сайту, який не просувався б посиланнями.
Сутність цієї роботи зводиться до отримання посилань з інших сайтів — плавно та стабільно без ривків та зайвих рухів.
Якщо говорити графіками, то плавний приріст посилань на сайт аптеки має виглядати так:
Це графік посилальної маси сайту клієнта за 12 місяців у медичній ніші з бюджетом 4000$ на місяць. За рік сайт отримав понад 10 000 посилань з 700+ різних доменів.
Графіки маси посилань можуть бути не такими плавними і при цьому сайт матиме хороші результати:
Для хорошого результату в трафіку на домен аптеки потрібно наростити близько 1000 унікальних посилань з такого ж числа доменів. Чим більше буде отримано посилань, тим більший обсяг трафіку вдасться охопити.
Скільки коштує просування інтернет-аптеки
Якщо потрібно відповісти скільки коштує просування сайту інтернет аптеки, то можна відповісти що ціна на просування та пошукову оптимізацію інтернет аптеки коливається від 3000$ до 30 000$ та залежить від обсягу цільових сторінок, які потрібно оптимізувати, кількості мовних версій та часу за яке потрібно просунути сайт у пошукових системах.
Закладайте такі бюджети на просування та пошукову оптимізацію інтернет аптеки:
- Пошукова оптимізація інтернет аптеки: від 5000$ за 1 мовну версію;
- SEO копірайтинг на всі сторінки категорій та підкатегорій: від 6$ за 1к тексту;
- Копірайтинг на сторінки товарів: від 3$ за 1к тексту;
- Зовнішнє просування сайту: від 2500$ на місяць.
Який трафік можна отримати на інтернет-аптеку
В результаті просування інтернет аптеки в пошуковій системі можна отримати трафік, що обчислюється в мільйонних відвідувань на місяць. Наприклад, сайт інтернет аптеки "Таблетки" входить до ТОП 25 найбільш відвідуваних сайтів в Україні. Давайте розглянемо трафік, який отримують найрозкручені інтернет аптеки.
Сайт Пігулки – агрегатор інтернет аптек
Вік домену: реєстрація 2010.01.19 (більше 12 років);
Посилань на сайт: 668 000 посилань;
Доменов: 10 700 штук;
Трафік: 8 600 000 відвідувань на місяць.
Сайт Аптека 24 – інтернет аптека
Вік домену: реєстрація 2009.11.13 (більше 13 років);
Посилань на сайт: 26 600 посилань;
Доменов: 1 180 штук;
Трафік: 2 200 000 відвідувань на місяць.
Сайт Аптека 911 – інтернет аптека
Вік домену: реєстрація 2015.06.25 (більше 7 років);
Посилань на сайт: 1 410 000 посилань;
Доменов: 1 150 штук;
Трафік: 1 700 000 відвідувань на місяць.
Сайт Аптека Доброго Дня – інтернет аптека
Вік домену: реєстрація 2007.10.23 (більше 15 років);
Посилань на сайт: 20 500 посилань;
Доменов: 759 штук;
Трафік: 1 600 000 відвідувань на місяць.
Висновок з просування інтернет-аптеки онлайн
Сумарний обсяг одержуваного трафіку на сайту аптеки залежить від віку сайту, кількості посиланих доменів і посилань з цих доменів на сайт, що просувається. Більший обсяг трафіку отримуватиме сайт агрегатор інтернет аптек. Звичайній інтернет аптеці обігнати по трафіку сайт агрегатор не вийде за звичайного функціоналу онлайн аптеки.
Просування сайту інтернет аптеки – Ціна 2023
Вартість просування інтернет-аптеки | Ціна на місяць | Ключових слів рухаємо |
Аптека M | $2499 | до 2500 |
Аптека L | $4999 | до 5000 |
Аптека XL | від $7499 | від 7000 |