Просування інтернет-магазину зоотоварів/зоомагазину
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Просування сайту зоомагазину – це комплекс дій в інтернет-маркетингу, спрямований на популяризацію сайту зоомагазину в мережі інтернет за допомогою SEO просування, реклами сайту в пошукових системах та просування бренду в соціальних мережах.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості просування сайту зоомагазину
Розкрутка сайту зоомагазину – це робота, спрямована на підняття позицій ключових слів у пошуковій системі за допомогою SEO просування пошукових запитів та реклами в пошуку за допомогою сервісу Google Ads.
Яка реклама в мережі інтернет працює для зоомагазину
При будь-якій рекламі в мережі інтернет для зоомагазину потрібно досягти 1000 відвідувань сайту на добу з пошукових систем. У такому разі в середньому буде від 15 до 50 продажів за одну добу.
Для просування зоомагазинів в мережі інтернет використовують такі канали реклами:
- Контекстна реклама;
- Google Шопінг;
- SEO просування;
- Медійна реклама;
- Банерна реклама;
- Відео реклама в Ютуб.
Одразу після створення сайту потрібно використовувати рекламу в Google і пошукове SEO просування. Контекстна реклама дозволить у перший день показу реклами швидко отримати замовлення, а SEO просування з часом принесе велику кількість дешевих лідів: замовлень, дзвінків та заявок.
SEO просування зоомагазину в пошукових системах
Для успішного просування зоомагазину необхідно зробити ряд підготовчих робіт над сайтом. В першу чергу необхідно зробити оптимізацію сайту під ключові слова.
SEO оптимізація складається з таких етапів роботи:
- Розробка правильної структури сторінок сайту;
- Збір ключових слів;
- Кластеризація пошукових запитів;
- Створення семантичного ядра сайту;
- Написання унікальних мета-тегів;
- Копірайтинг унікальних SEO текстів;
- SEO аудит на помилки сайту;
- Технічна оптимізація сайту;
- Виправлення помилок у Page Speed Insight.
SEO оптимізація допоможе пошуковій системі визначити, за якими ключовими словами необхідно показувати сайт у пошуку. Це найважливіший етап роботи, від якого залежить успішність робіт із зовнішнього SEO просування.
SEO просування зоотоварів
Другим етапом роботи в пошуковому просуванні сайту після оптимізації є зовнішнє SEO просування посиланнями. Чим більше посилається сайтів на Ваш сайт, тим він вище буде в пошуку.
Але це не означає, що можна проставити кілька тисяч посилань і сайт відразу отримає ТОП пошукової системи. Алгоритми підніматимуть сайт вгору поступово, оскільки це особливість роботи Google, Яндекс та інших пошукових систем.
Для стабільного зростання сайту зоомагазину потрібно отримати в середньому від 50 до 100 посилань на місяць. Цієї кількості вистачить, щоб за 1 рік отримати хороші результати та зайняти ТОП 1-3 за сотнями пошукових запитів.
Скільки коштує просування зоомагазину і як формується ціна
Вартість просування зоомагазину залежить від багатьох факторів, тому ціна для кожного сайту формується індивідуально.
Ціна просування зоомагазину залежить від:
- Регіону, під який просувається сайт;
- Числа мовних версій на сайті;
- Числа ключових слів, за якими потрібен ТОП.
Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування сайту зоомагазину, то можна відповісти, що ціна коливається в межах від 600$ до 3000$ на місяць і залежить від мови та країни, під які просувається такий інтернет-магазин.
Реклама зоомагазину за допомогою контекстної реклами
Контекстна реклама зоотоварів у пошукових системах вирішує головне питання – допомогти швидко отримати клієнтів та замовлення.
Такий вид реклами – найефективніший, але, в той же час, і найдорожчий. Перший запуск такої реклами допоможе визначити її окупність.
Для деяких ніш така реклама може бути просто невигідна, в такому разі необхідно змінювати бізнес модель і використовувати SEO просування.
Тому перед запуском такої реклами потрібно обов'язково зробити наступне:
- Проаналізувати ціни конкурентів і зробити свої ціни;
- Перевірити правильність телефонів на сайті та працездатність номерів;
- Встановити онлайн-консультант на сайт для швидкої консультації клієнтів;
- Перевірити працездатність оформлення замовлення через мобільний телефон та ПК.
Скільки коштує контекстна реклама для зоомагазину
Середня вартість за 1 перехід у ніші зоомагазину коливається в межах від 0,10$ до 0,35$. Тобто, щоб отримати 1000 кліків потрібно буде інвестувати в рекламу на добу від 100$.
Такої відвідуваності за добу вистачить, щоб реалізувати від 15-ти до 50-ти продажів на добу. Кінцева кількість продажів залежить від вартості: нижча ціна товару – вища конверсія.
Тому дуже важливо при запуску реклами в пошуку Google тримати ціну на рівні з конкурентами, інакше Ви просто "злиєте" бюджет на рекламу і вона не окупиться.
Результат у просуванні сайту зоомагазину
Швидкий результат у просуванні зоотоварів досягається шляхом запуску контекстної реклами в пошуковій мережі Google. Така реклама дозволяє з першого дня швидко отримати замовлення.
SEO просування використовують для стабільного зростання трафіку з місяця на місяць. Для розвитку бізнесу в інтернеті, SEO – найважливіший спосіб розкручування магазину товарів для тварин.
Для хорошого результату в просуванні сайту зоомагазину потрібно інвестувати відразу в 3 види реклами:
- SEO просування зоомагазину;
- Реклама з оплатою за кліки в Google;
- Реклама бренду в соціальних мережах.
Ви отримаєте максимальний результат на рекламу зоомагазину, якщо рекламуватимете його щодня і не зупинятимете SEO.
Дивіться, який результат отримали наші постійні клієнти з SEO просування:
https://ukr.site-ok.ua/rezultaty
Отримайте безкоштовну консультацію щодо правильного просування сайту зоомагазину (зв'яжіться з нами будь-яким способом):
- Залиште заявку через форму на сайті;
- Напишіть в онлайн-консультант;
- Зателефонуйте на будь-який з телефонів у розділі "Контакти".
Просування інтернет-магазину зоотоварів – ціна
Вартість розкрутки сайту зоомагазину | Ціна на місяць | Ключових слів рухаємо |
Зоомагазин M | $599 | до 2000 |
Зоомагазин L | $1190 | до 3000 |
Зоомагазин XL | $1999 | від 5000 |