Просування сайту візитки
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Просування сайту візитки – це комплекс заходів в інтернеті-маркетингу щодо збільшення відвідуваності невеликого сайту візитки з метою підвищення кількості замовлень та заявок шляхом залучення трафіку з пошукових систем, контекстної реклами та соціальних мереж.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості просування сайту візитки
Просування сайту візитки – це робота спрямована на популяризацію сайту візитки за допомогою основних інструментів реклами: просування сайту в органічному пошуку за ключовими словами, які досягаються після внутрішньої оптимізації та зовнішніх робіт з просування, а також за допомогою контекстної реклами у пошуковій системі.
Просування сайту візитки здійснюється так само, як і інших сайтів послуг. Як правило, сайти візитки містять невелику кількість сторінок, що погано для SEO просування, але несильно впливає на просування сайту за допомогою контекстної реклами (при малій кількості сторінок Ви будете обмежені в ключових словах релевантних сайту).
Тому, якщо Ви хочете отримати хороший результат у SEO просуванні сайту візитки за ключовими словами в ТОП 1-3, потрібно розширити кількість посадкових сторінок послуг. Про це розповімо докладно далі.
Для сайту візитки підійдуть такі види реклами:
- SEO просування;
- Контекстна реклама в пошуку Google;
- Медійна реклама;
- Банерна реклама;
- Відео реклама в Ютуб;
- Реклама в соціальних мережах.
Контент на сайті візитки для успішного просування
Що стосується контенту на сайті візитці, кожна сторінка послуги сайту має бути підготовлена для користувача (потенційного клієнта).
Для збільшення конверсії на замовлення на сайті візитівці повинні бути:
- Детальний опис сторінки або послуги;
- Детальні ціни з описом та термінами;
- Сертифікати або документи, що підтверджують експертність;
- Форма зворотнього зв'язку для швидкої заявки;
- Телефони повинні бути клікабельні з мобільних пристроїв;
- Фотографії команди або менеджера для збільшення довіри;
- Відео відгуки клієнтів про Вашу роботу;
- Портфоліо та виконані кейси.
Всі ці моменти збільшать довіру та спростять роботу з сайтом, що прямо вплине на конверсію сайту. Поставте себе на місце Вашого клієнта та подумайте, що б Ви хотіли побачити на сайті візитівці, щоб зробити замовлення?
Ваша мета – підготувати сторінки сайту таким чином, щоб у потенційного клієнта не залишилося питань чи сумнівів. Покажіть усі свої переваги та замовчіть недоліки.
SEO оптимізація сайту візитки під ключові слова
Просування сайту візитки буде успішним у тому випадку, якщо на сайті буде не менше 50 цільових сторінок з послугами. Тобто перед просуванням сайту потрібно буде зробити правильну структуру сторінок і додати їх на сайт.
Розширити список сторінок необхідно для того, щоб сайт можна було оптимізувати під більшу кількість пошукових запитів для комплексного просування сайту по кільком сотням і тисячам ключових слів.
Цю роботу потрібно буде зробити під час першого етапу SEO – внутрішньої оптимізації сайту під ключові слова та вимоги пошукової системи.
Якщо коротко, то робота з оптимізації сайту складається з таких етапів:
- Розробка SEO структури сторінок сайту (розширення числа сторінок);
- Збір ключових слів під нові сторінки та всі старі сторінки;
- Написання на основі ключових слів мета-тегів;
- Копірайтинг унікальних текстів на всі сторінки послуг візитки;
- Розробка документа-завдання для програміста з SEO;
- Використання правок з оптимізації на сайт.
SEO оптимізація сайту візитки вирішує 3 глобальні питання:
- Допомагає Google зрозуміти, за якими ключовими словами показувати сайт;
- Збільшує кількість пошукових фраз, за якими буде показуватися сайт у пошуку;
- Виправляє всі SEO помилки, підганяючи сайт під вимоги пошуковика.
Перший етап роботи з оптимізації сайту перед просуванням – найважливіший, така робота займає за часом до 45 днів і залежить від ніші сайту та обсягу робіт, які необхідно виконати.
SEO просування візитки під ключові слова
Після повної технічної SEO оптимізації сайту візитки відразу ж починається зовнішнє пошукове просування в ТОП пошукової системи. Після оптимізації сайту та його індексації деякі ключові слова можуть самі потрапити до ТОП 10 пошукової системи, навіть якщо сайт – новий.
Але для того, щоб щомісяця в ТОП 10 "залітало" все більше ключових слів, під які сайт оптимізували, потрібно виконувати з місяця на місяць роботи із зовнішнього SEO просування.
Ця робота зводиться до цих дій:
- Аналіз сайтів конкурентів для розуміння стратегії просування;
- Написання унікальних рекламних статей для розміщення посилань;
- Публікація цих статей на інших сайтах з посиланням на Ваш сайт;
- Проставлення посилань на Ваш сайт на тематичних форумах;
- Отримання посилань на сайт у коментарях.
Суть роботи із зовнішнього просування сайту полягає в безперервному отриманні посилань на сайт. Для хорошого результату потрібно отримувати на сайт не менше 50 посилань на місяць.
При SEO просуванні сайту результат роботи буде видно кожного місяця. Після старту робіт кількість ключових слів у ТОП 10 зростатиме щомісяця, а з ними зростатиме й трафік із пошукових систем, який безпосередньо впливає на зростання кількості замовлень та дзвінків із сайту.
SEO просування – найвигідніший спосіб розвитку сайту та бізнесу, на відміну від реклами в пошуку Google, оскільки реклама в пошуку показується поки на рахунку у Вас є гроші, а трафік із SEO залишається з Вами і збільшується з місяця на місяць.
Просування сайту візитки рекламою в Google
Рекламу в Google варто запускати тоді, коли на сайті є всі посадкові сторінки, куди потрібно буде ввести трафік з реклами.
Якщо сторінок мало, потрібно створити під кожну групу запитів релевантну сторінку і тільки після цього запускати туди рекламу.
Наприклад, давайте уявимо, що у Вас сайт візитівка кафе або ресторану. Наша ціль продати наше приміщення під святкування весілля.
А на сайті немає такої сторінки, є сторінка про наш ресторан з фотографіями та все. У такому разі потрібно створювати тематичну сторінку "ресторан для весілля".
Після переходу з пошукової системи, якщо користувач потрапить на сторінку і побачить фотографії такого змісту: стильне оформлення зали на весілля, красивих наречених та наречену, круті зони для фото, то ймовірність того, що він зателефонує Вам, стає вкрай вищою.
За такою логікою повинні бути створені сторінки під усі інші ключові слова: чим вищий збіг сторінки з тим, що шукав користувач, тим більше буде дзвінків та замовлень.
Крім цього, перед запуском реклами в Google виконайте:
- Встановіть на сайт онлайн-чат для консультацій клієнтів;
- Перевірте оформлення заявки через мобільні пристрої та ПК;
- Переконайтеся, що всі телефони клікабельні з мобільних пристроїв;
- Перевірте роботу сайту з різних браузерів та для різних розширень екрану;
- Перевірте кнопки меню, посилання та роботу всіх форм.
Ці моменти допоможуть виключити шанс провалу рекламної кампанії. До нас часто звертаються клієнти, які самостійно запускали рекламу та скаржилися, що результату не отримали.
Після перевірки сайту з'ясувалося, що у когось форми замовлення не працюють, у когось немає мобільної версії, а в одного клієнта взагалі номери телефонів були з помилкою: абонент не абонент.
А потім ми дивилися як вони налаштовували рекламну кампанію і знаходили там ключові слова, що не відповідають сайту. Наприклад, клієнт, який продає послуги з ремонту пральних машин, навіщось додав ключове слово "ремонт київ" і отримував по них сотні нерелевантних кліків.
Це лише частина можливих помилок, яких можна допустити при просуванні сайту візитки, тому ми вкрай не рекомендуємо робити цю роботу самостійно, якщо у Вас немає хорошого досвіду.
Скільки коштує просування сайту візитки
Вартість просування сайту візитки залежить від кількості рекламних каналів та обсягу трафіку, який цей сайт отримує.
Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування сайту візитки, то можна відповісти, що ціна на просування коливається в межах від 500$ до 3000$ на місяць і залежить від регіону просування, мовних версій, під які сайт просувається, обсягу трафіку, що отримується.
Закладайте такі бюджети на рекламу сайту візитки:
- SEO оптимізація + SEO тексти – від 790$ одноразово;
- SEO просування – від 390$ на місяць;
- Реклама з оплатою за кліки – від 0,2$ за 1 перехід;
- Реклама в соціальних мережах – від 1$ за охоплення 1200 людей.
Хороший результат у просуванні сайту візитки
Давайте підсумуємо, що потрібно робити для успішного просування сайту візитки за допомогою SEO просування та за допомогою реклами з оплатою за кліки – контекстної реклами в Google.
Для успішного SEO просування:
- Максимально збільшіть кількість сторінок сайту. Більше сторінок – більше ключових, більше трафіку та замовлень;
- Оптимізуйте сайт під широкий список ключових слів, максимально розширивши ядро сайту;
- Замовте SEO тексти на кожну цільову сторінку сайту, бажано з об'ємом від 4000 символів на 1 сторінку;
- Не зупиняйте SEO просування в Google. SEO – це найефективніший спосіб отримати стабільне зростання трафіку без збільшення бюджету на рекламу.
Для успішного просування сайту контекстною рекламою:
- Перевірте працездатність сайту перед запуском реклами, протестуйте сайт з мобільних пристроїв, різних браузерів та ПК;
- Приведіть кожну сторінку до продаючого виду, додайте стільки інформації, скільки потрібно, щоб у Вашого клієнта збільшилася довіра до сайту і не залишилося питань;
- Введіть трафік з реклами на релевантну сторінку, спеціально зроблену під конкретну послугу та групу пошукових запитів.
Дивіться, який результат отримали наші клієнти з SEO:
https://ukr.site-ok.ua/rezultaty
Дивіться, що клієнти думають про нашу роботу:
https://ukr.site-ok.ua/reviews
Отримайте консультацію щодо просування сайту візитки зараз:
- Залишіть заявку на сайті;
- Напишіть нам в онлайн-консультант;
- Зателефонуйте нам.
Просування сайту візитки – Ціна 2023
Вартість просування сайту візитки | Ціна на місяць | Ключових слів рухаємо |
Візитка M | $599 | до 2000 |
Візитка L | $1190 | до 3000 |
Візитка XL | $1999 | від 5000 |