Просування сайту автосалону та автодилера
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Просування сайту автосалону – це комплекс дій, спрямований на збільшення популярності та відвідуваності сайту з метою збільшення числа замовлень та продажів автомобілів за допомогою запуску реклами в основних каналах інтернет-маркетингу: реклами сайту автосалону в пошукових системах та соціальних мережах.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Особливості просування сайту автосалону
Розкрутка сайту автодилера – це робота з внутрішньої оптимізації сайту під вимоги пошукових систем (SEO оптимізація сайту автосалону під ключові слова) і робота із зовнішнього SEO просування в ТОП 1-3 органічного пошуку Google.
Просування сайту автосалону можна здійснити за допомогою різних каналів реклами. Найефективніші канали для продажу автомобілів: SEO просування та реклама сайту в Google з оплатою за переходи.
Якщо рекламний бюджет дозволяє, то можна використовувати всі ці канали реклами:
- SEO просування в Google та Яндекс;
- Контекстна реклама в пошуку Google та Яндекс;
- Банерна реклама на сайтах-партнерах Google;
- Реклама автосалону в Ютуб;
- Реклама сайту в соціальних мережах.
Якщо у Вас новий автосалон, то найкращим варіантом для швидкого залучення клієнтів буде реклама в пошуку Google з оплатою за кліки. Така реклама дає результат у зверненнях та дзвінках відразу після її запуску.
Недоліком такої реклами є в тому, що рекламне оголошення буде показуватися вгорі доти, поки на рахунку є гроші, і як тільки бюджет буде вичерпаний – реклама буде відключена.
При такій рекламі Ви оплачуєте тільки фактичні переходи на сайт, гроші за покази оголошень не знімаються. Наприклад, якщо користувач вводить у пошук "автосалон тойота київ" і переходить на Ваш сайт, то тільки тоді знімаються кошти.
Якщо говорити про рекламу в соціальних мережах, то її можна запускати як доповнення до реклами в Google і до SEO просування. У рекламі в соціальних мережах є одна, але дуже сильна вада.
У рекламі в соціальній мережі неможливо визначити намір користувача купити або замовити, реклама в соціальних мережах налаштовується за інтересами, місцезнаходженням та іншимми метриками.
Але в такій рекламі ми не можемо визначити наміри користувача, на відміну від реклами в Google або SEO. Оскільки оголошення показується після введення в рядок браузера ключових слів, реклама в Google в рази ефективніша.
Тому після створення сайту автосалону порядок дій для хорошого результату такий:
- Налаштування реклами Google;
- SEO оптимізація та щомісячне зовнішнє SEO;
- Запуск реклами в соціальних мережах для впізнаваності.
SEO оптимізація сайту автосалону під ключові слова
Внутрішня SEO оптимізація сайту автосалону під ключові слова – найважливіший і головний етап у роботі з SEO просування.
Перед запуском зовнішнього SEO сайту автосалону потрібно упорядкувати – оптимізувати його під вимоги пошукових систем та під пошукові запити користувачів.
Також перед просуванням сайту необхідно додати автосалон на карти Google – в Google Бізнес, так з часом, коли сайт буде просунутий і на картці будуть відгуки, компанія показуватиметься вгорі на картах, що приносить велику кількість відвідувань сайту.
Основні етапи роботи з оптимізації сайту автодилера:
- Створення правильної структури сторінок сайту;
- Збір пошукових запитів, які релевантні автосалону;
- Кластеризація пошукових запитів за цільовими сторінками;
- Генерація та написання мета-тегів на кожну сторінку сайту;
- Копірайтинг SEO текстів для кожної цільової сторінки;
- SEO аудит та створення списку помилок щодо оптимізації сайту;
- Впровадження програмістом усіх SEO рекомендацій з документа.
Зазвичай, на таку роботу потрібно до 1 місяця + час на узгодження робіт з клієнтом, оскільки час узгодження впливає на загальний термін виконання усіх робіт.
Оптимізація сайту вирішує 2 важливі завдання:
- Розширює список ключових слів, за якими можна буде знайти сайт;
- Допомагає пошуковій системі правильно його ранжувати в пошуку.
Тобто до оптимізації сайт може відображатися в Google за 500 ключовими запитами, а після оптимізації сайт буде відображатися за кількома тисячами ключових слів.
Чим більше буде створено на сайті цільових сторінок, тим більше трафіку вдасться зібрати під час зовнішнього SEO просування.
SEO просування автосалону або автодилера
Наступний етап робіт після оптимізації – зовнішнє пошукове просування сайту автосалону.
Як тільки роботи з внутрішньої оптимізації закінчені: виправлені всі помилки, написані та опубліковані всі тексти та мета-теги, то можна переходити до зовнішніх робіт по нарощуванню маси посилань на домен сайту.
Суть роботи з просування сайту полягає в тому, щоб отримати якнайбільше ключових слів у ТОП 1-3 пошукової системи. Якась частина запитів одразу після оптимізації може опинитися у ТОП 10.
Але щоб отримувати щотижня все більше пошукових фраз у ТОП 1-3 потрібно розпочати роботу з отримання посилань на сайт. В ідеалі, для сайту автосалону потрібно отримувати щонайменше 100 посилань на місяць для швидкого результату.
Кожен місяць Google буде індексувати нові посилання з інших сайтів на Ваш і піднімати ключові слова вгору, таким чином кожен місяць буде збільшуватися трафік з органічного пошуку.
Робота із зовнішнього SEO складається з:
- Розробки стратегії по посиланню;
- Копірайтингу унікальних рекламних статей;
- Розміщення написаних статей на тематичних сайтах;
- Отримання посилань з форумів на тематичних гілках;
- Отримання посилань з коментарів за статтями.
Така робота вимагає щомісячних дій і SEO просування не рекомендується зупиняти, тому що якщо Ви зайняли перші місця та припините роботу з SEO, через декий час Вас обженуть конкуренти, які роботу з SEO не зупиняли.
Розкрутка сайту автосалона та автодилера контекстною рекламою
При просуванні сайту автосалона за допомогою реклами в пошуку в Google або Яндекс варто враховувати, що ціна в ніші за 1 клік – немаленька, середня вартість за 1 перехід складає в Україні в середньому 0,5$.
Перед запуском реклами в пошуку Google потрібно перевірити:
- Працездатність сайту на мобільних пристроях;
- Клікабельність номерів телефонів на мобільних пристроях;
- Форми зворотнього зв'язку;
- Відображення сайту на мобільних пристроях та в різних браузерах на ПК.
Запуск реклами з оплатою за кліки допоможе швидко отримати дзвінки та заявки, але варто пам'ятати, що сайт буде показуватися в Google, поки на рахунку є гроші.
Скільки коштує просування сайту автосалона та автодилера
Вартість просування сайту автосалона розраховується виходячи з:
- CMS системи або фреймворку, на базі якого написаний сайт;
- Мової версії та кількості версій сайту;
- Регіону просування сайту.
Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує просування сайту автосалона, то можна відповісти, що ціна на розкручування сайту автодилера в середньому коливається на рівні від 500$ до 3000$ місяць і залежить від обсягу трафіку, що отримується на сайт.
Закладайте приблизно такі бюджети на рекламу автосалону для хорошого результату:
- SEO оптимізація сайту + SEO копірайтинг – від 1490$ одноразово;
- SEO просування – від 1190$ на місяць;
- Реклама сайту в Google з оплатою за кліки – від 200$ на добу за 500 кліків;
- Реклама в соціальних мережах – від 100$ за охоплення в 100 до людей на добу.
Результат та порядок роботи в просуванні сайту автосалона
Для хорошого результату в просуванні сайту автосалона необхідно використовувати 3 основні рекламні канали для залучення трафіку:
- SEO просування;
- Контекстна реклама;
- Реклама в соц. мережах.
Чим більше буде бюджет на SEO на місяць, тим швидше можна буде досягти хороших позицій сайту в органічному пошуку Google.
Результат роботи ми відстежуватимемо щомісяця і даватимемо 3 звіти:
- Порівняльний звіт за 2 минулі місяці (було і стало);
- Порівняльний звіт про кількість ключових слів у ТОП 1, ТОП 3 та ТОП 10;
- Звіт про розміщені посилання на Ваш сайт з інших сайтів.
Дивіться, який результат отримали наші клієнти з SEO:
https://ukr.site-ok.ua/rezultaty
Дивіться відео про нашу роботу:
https://ukr.site-ok.ua/reviews
Отримайте безкоштовну консультацію щодо просування сайту автосалона:
- Зателефонуйте нам для консультації;
- Напишіть нам в онлайн чат;
- Задайте своє запитання у листі на наш email.
Просування сайту автосалону та автодилера – ціна
Вартість просування сайту автодилера | Ціна на місяць | Ключових слів рухаємо |
Автосалон M | $599 | до 2000 |
Автосалон L | $1190 | до 3000 |
Автосалон XL | $1999 | від 5000 |