SERM: керування репутацією в інтернеті
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
SERM (search engine reputation management) – управління репутацією в обмежуваному пошуку з метою витіснення потрібної інформації з результатів пошуку.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Що таке SERM і коли ця послуга потрібна
SERM (Search Engine Reputation Management) – управління репутацією, комплекс заходів, спрямований на підвищення довіри до продукту, бренду, компанії або особистості.
Основною метою SERM є збільшення обсягу позитивної та схвалюючої інформації в інтернет, а також витіснення негативу з пошукової системи шляхом заміщення на позитивну.
Ця послуга стане в нагоді тоді, якщо Ви "гуглили" такі запити:
- видалення негативних відгуків;
- чистка поганих коментарів;
- написання хороших коментарів у Facebook;
- як прибрати негативні відгуки у пошуку;
- замовити хороші відгуки;
- як очистити репутацію компанії;
- що таке SERM;
- як керувати репутацією в інтернеті;
- залишили поганий відгук;
- очищення негативної інформації в Інтернеті.
Студія Site Ok займається покращенням репутації в інтернет, а також витісненням негативної інформації в мережі. Тобто ми можемо зробити так, що при пошуку відгуків про Вашу компанію, бренд або особу користувачем в інтернет він бачив позитивну або потрібну інформацію.
Як формується ціна на SERM – вартість управління репутацією
Вартість SERM залежить від:
- Числа пошукових фраз, які потрібно витіснити;
- Кількості сторінок у видачі Google з негативом;
- Ніші, в яких ми чистимо репутацію.
Якщо потрібно відповісти на запитання, скільки в середньому коштує SERM послуги, то можна сказати, що ціна коливається від 1000$ до 1000$ і залежить від складності роботи та кількості негативу в інтернеті.
Ми допоможемо вирішити такі завдання чітко в строки:
- Заміщення негативу в мережі позитивною інформацією;
- Додати відгуки до товарів та сторінок послуг;
- Додати відгуки до Facebook;
- Додавання коментарів під потрібними постами;
- Додати відгуки на форумах;
- Додати відгуки на сайтах відгуків;
- Підвищення рейтингу сторінки в Google Maps.
Наші фахівці самостійно можуть знайти негативну інформацію про Вашу компанію або бренд, розрахувати кількість необхідних відгуків для вирівнювання ситуації в наш бік та сформувати пропозицію. Залиште заявку на розрахунок та отримайте вартість послуг на свій email.
Варіанти управління репутацією при співпраці
Перший варіант
Замовник надає самостійно посилання на сторінки, де потрібно написати коментарі та їх необхідну кількість для кожної зі сторінок в інтернеті. Після цього наша команда перевіряє можливість додавання коментів на кожному з ресурсів і після оплати починає роботу.
Другий варіант
Замовник оплачує один із трьох пакетів на керування репутацією і ми самостійно шукаємо негатив, після виконання роботи надаємо список посилань, де ми залишили коментарі.
Покращення репутації в такому разі починається з перших сторінок видачі, оскільки більше переглядів мають перші сторінки пошуку в Google. Тобто якщо Ви сплатили пакет на 100 відгуків, а нам необхідно для покращення всієї видачі 300, то раціонально буде виправити ситуацію на першій та другій сторінці пошуку.
Як ми шукаємо негатив про компанії
Негативну інформацію про компанію, бренд або особистості шукають двома способами.
Перший спосіб
У пошукову систему вводиться ім'я бренду, компанії або особистості на латиниці та кирилиці та вивчаються перші 10 сторінок видачі пошукової системи.
Тобто наші фахівці перевіряють 100 сайтів на предмет поганої інформації для нашого замовника та складають контент план з розміщення коментарів та відгуків. Після цього зрозуміла кількість відгуків для виправлення інформації в мережі.
Другий спосіб
У пошуковий рядок вводиться ім'я бренду, компанії або особистості з додатковим словом "обговрення". Тобто. формулювання пошукового запиту виглядає так: "компанія роги та копита відгуки". І на підставі видачі перших 10 сторінок у Google формується контент план з розміщення коментів та відгуків.
Коли SERM та послуги з покращення репутацією не спрацюють
Якщо у Вас велика кількість поганих відгуків та коментарів через поганий сервіс, продукт, обман або подібні варіанти, то роботу над поліпшенням репутації, необхідно починати після того, як Ви виправите ці питання усередині Вашої компанії.
Тобто необхідно визначити основне слабке місце компанії і тільки після виправлення цих проблем приступати до покращення репутації в інтернет, оскільки тимчасове виправлення "думки" людей не вирішить питання подальшого хейту в мережі.
Які гарантії ми можемо надати замовнику
Ми точно не можемо давати гарантію про те, що негативна інформація не з'являтиметься в мережі знову, вище написано "чому". Але ми можемо точно давати гарантію на нашу роботу з розміщення відгуків.
На кожен розміщений нами відгук або коментар (крім Facebook) ми даємо гарантію на розміщення на строк до 1 місяця. Тобто якщо якийсь відгук буде видалений – ми його перерозміщуємо за наш рахунок. З новим текстом та під іншим обліковим записом.
Коли потрібний SERM і кому це підходить
За нашим досвідом були різні ситуації, пропоную розглянути найпоширеніші:
Популярний сайт та компанія
Активно ведеться розкрутка сайту у високо конкурентній ніші, за всіма найскладнішими і менш складними ключовими словами він на перших місцях. Конкуренти тривалий час не можуть обігнати і вживають заходів зіпсувати репутацію.
Що робиться:
Замовляють або самі пишуть погані відгуки від клієнтів і допомагають цим сторінкам з'явиться в пошукових системах відразу після назви Вашої компанії або, якщо Ви набираєте в пошук назва компанії відгуки, такі сторінки показуються на перших місцях.
Результат таких дій:
Зниження продажів і, якщо брати англомовний сегмент, то збільшення відсотка повернень. А це дуже позначиться на бізнесі в цілому.
Рішення в такому випадку:
За допомогою інструментів SEO ми робимо так, що спочатку на першій сторінці, а згодом і на другій сторінці видавалися тільки позитивні відгуки. Негативні відгуки будуть вже далі 3-ї сторінки, що знижує шанси переходів на такі сайти на 99%.
Політика
У політиці SERM потрібно постійно, тому що тут завжди все неоднозначно. Одні замовляють конкурентів, інші чистять свою репутацію.
Так ось, уявимо ситуацію, що чесний на сьогодні бізнесмен та політик у минулому промишляв не зовсім легальним. І його опонент, звичайно ж, скористається такою інформацією і обов'язково зіпсує репутацію.
У такому разі потрібно швидко реагувати та прибирати негатив. Тому що є гарний вислів:
- Вся інформація компрометуючого змісту розміщується в інтернеті на необмежений період часу.
- Чим довше негатив знаходиться в мережі, тим більше шкоди він приносить.
А тепер про те, як ми зазвичай витісняємо з видачі пошукових систем негатив:
- Профайли соціальних сервісів
- Facebook, Twitter, Youtube, Blogspot, Wordpress.com, blog.com та інші…
Позитивні статті, розміщені на дуже авторитетних сайтах
У статті про просування сайту статтями я писав, що можна розмістити статтю з потрібним змістом на топових майданчиках. Ми неодноразово розміщували на топових ЗМІ сайтах.
Далі цю статтю за назвою компанії та рядом ключових слів виводимо в топ.
Таких статей можна зробити 5-10 і вивести на першу сторінку пошукових систем такі статті легко, оскільки сайти, на яких вони розміщуються, – дуже авторитетні та викликають довіру.
Каталоги компаній
Якщо Ваш сайт розміщений у тематичних каталогах компаній, ми підтягуємо вгору ці сторінки за назвою компанії.
Сайти роботи
Часто багато компаній постійно розвиваються і шукають нових співробітників, для цього створюють профайли своїх компаній.
Цих методів достатньо, щоб з першої та другої сторінки видавити негативні відгуки. Але завдання бувають різні та під кожну задачу індивідуальні рішення.
SERM – це чудовий інструмент для вирішення задач з репутацією в пошукових системах.
Якщо Вас конкуренти досить часто і активно закидають негативом, то в такому випадку потрібно ще:
- моніторити топ 20-50 у видачі пошукової системи
- швидко реагувати на негатив
Ми надаємо послугу управління репутацією в пошукових системах, але не беремося за замовлення, пов'язані з політикою. Також ми лише прибираємо негатив, і не в жодному разі не займаємося поширенням негативної інформації.
І, насамкінець, правдивий вислів:
Можна витратити роки на створення позитивної репутації, але лише один негативний відгук здатний її зруйнувати.
Ціна на керування репутацією в інтернеті
Вартість управління репутацією | M | L | XL |
---|---|---|---|
Вартість розміщення відгуків (разова оплата за обсяг роботи) | $1990 | $299 | від $4990 |
Складність проблеми (ціна залежить від кількості негативу в мережі) | Низька | Середня | Висока |
Терміни виправлення репутації (приблизний термін виправлення рептації) | від 30 днів. | від 60 днів. | від 90 днів. |
Як працює SERM – витіснення негативу в мережі
Результат досягається шляхом публікації позитивної інформації про компанію або її послуги у вигляді хороших відгуків, рекомендації від інших людей, які користувалися послугами цієї фірми, компанії, бренду чи особистості – відгуки розміщуються на інших сайтах.
У разі, якщо нові позитивні відгуки не витіснили негативну інформацію з ТОП 10, то здійснюється зовнішнє просування сторінок відгуків зворотними посиланнями.
У компаніях з великою кількістю клієнтів часто виникають форс-мажорні ситуації, які інколи сприймаються замовником як неякісне виконання послуг.
Замовник, який залишився скривджений з різних причин, може залишити поганий відгук про роботу з цією компанією. Добре, якщо цей відгук можна відкоригувати або вплинути на його редагування через зворотній зв'язок із замовником.
Якщо немає можливості видалення або редагування такого відгуку, то тут і необхідні послуги з управління репутацією.
Після публікації такого відгуку він може з'явитися у SEO видачі Google або Яндекс, наприклад, на запит "компанія бла-бла відгуки".
До початку роботи над репутацією компанії Бла Бла:
Результат після замовлення послуги SERM:
Чистку негативної інформації можна здійснювати на різні запити в Google або Яндекс. Для розрахунку вартості витіснення поганих відгуків Вам необхідно залишити заявку у формі вгорі сторінки у лівому кутку.
SERM послуги – Ціна
Ціна на керування репутацією | Ціна | Складність роботи |
---|---|---|
Тариф мінімальний | $1990 | Легка |
Тариф стабільний | $2990 | Середня |
Тариф впевнений | від $4990 | Важка |