Контекстна реклама

Контекстна реклама

Ссылка на релевантное фотоСсылка на релевантное фото
Author: Анатолій Ситников

Контекстна реклама – це рекламні оголошення в інтернеті (у вигляді тексту, зображень або відео), коли їх зміст релевантний пошуковому запиту користувача та вони відповідають заданим параметрам за місцем, цільовою аудиторією та іншими факторами, заданими в налаштуваннях рекламного кабінету.

Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:

2000 залишилось символів

Коротко про контексну рекламу в інтернеті

Що таке контекстна реклама

Контекстна реклама – це найоперативніший і найефективніший спосіб залучення цільової аудиторії на сайт. Працює така реклама за принципом аукціону, де відбувається суперництво за показ рекламних оголошень у пошуковій системі, вгорі пошуку.

Ви платите лише за фактичні переходи на сайт за тими ключовими словами, які були додані до рекламної кампанії Вашого сайту.  Якщо налаштування контекстної реклами було зроблено правильно, то перший клієнт з Google Ads або Яндекс Директ може прийти в першу годину показу реклами.

Якщо у Вас ще немає контекстної реклами в Google або Yandex

Проведемо безкоштовний аналіз та розрахунок налаштування контекстної реклами в Google Ads або Яндекс Директ, який міститиме:

  1. Список з 50-100 ключових слів, зібраний на основі Вашого сайту;
  2. Розрахунок бюджету, середній тариф кліка та ліда, кількості кліків та лідів;
  3. Аналіз ринку, конкурентів та трендів за Вашими товарами або послугами.

У Вас є або була контекстна реклама в Google або Яндекс

Зробимо БЕЗКОШТОВНИЙ аудит Вашої рекламної кампанії в Google Ads або Яндекс Директ, який міститиме:

  1. Список помилок рекламної кампанії – ключі, ставки, оголошення та багато іншого.
  2. Рекомендації щодо покращення конверсій та оптимізації кампанії.
  3. Все про усунення помилок та впровадження рекомендацій щодо покращення.

Наші реальні цифри, що підтверджують кваліфікацію фахівців:

  • Середній CTR кампаній 15,4%;
  • 6,7 тисяч конверсій в середньому на місяць;
  • 1,5 - середня позиція всіх оголошень;
  • Збільшення продажів на 10%-600%;
  • ROI (повернення інвестицій) до 970%.

Контекстна реклама – що, кому і коли

Контекстна реклама – це рекламні оголошення (представляється у вигляді текстового, графічного, а також відео) про продаж продукції або послуги, що показуються користувачу при введення ним певного запиту, виявленого інтересу та поведінкового впливу в мережі.

що таке контекстна реклама

Такі оголошення реклами безпосередньо прив'язані до певного сайту, в якому розміщуються та шукаються людиною.

Основними поняттями, що застосовуються в контекстній рекламі, можна вважати:

Оголошення –  це спеціальне рекламне повідомлення, яке розміщується на веб-сайті з метою залучення користувача.

Рекламний блок – це певне місце, де показуватиметься оголошення.

Аудиторія – це кількість користувачів, на яких розраховується контекстна реклама.

Таргетинг – це механізм, який використовується для налаштування кампанії, що дозволяє виділити цільову аудиторію, що відповідає заданим параметрам.

Трафік – це загальна активність на веб-сервісі (підрахунок його відвідуваності, перегляди, кількість замовлень).

Модерація – це перевірка розміщення оголошень на те, чи відповідають умовам у системі контекстної рекламє.

Показ  – це демонстрація оголошення.

Клік  – це одиничний перехід за вказаним посиланням в оголошенні.

CTR – це спеціальний показник ефективності в контекстній рекламі, що показує співвідношення числа кліків до показу.

Фактично, контекстна реклама є основними можливостями, що є у 2-х сервісів – Google Ads, а також Яндекс.Директ.

Внаслідок чого, можна буде виконувати такі цілі:

  • підвищувати трафік, а також власний продаж;
  • демонструвати та виводити новий товар;
  • проводити рекламації та рекламувати бренд;
  • просувати новий ресурс;
  • підвищувати імідж компанії.

Як виглядає і яка буває контекстна реклама

Контекстна реклама здатна ділитися на:

  • Пошукову рекламу в результатах пошуковика.
  • Рекламу в мережах рекламної системи (на сайтах партнерів Google).

Хоча вона вже давно не обмежується певними рамками і з'являється все більше нових можливостей для рекламодавця.

Для Google:

  • Контекстно-медійна мережа. Є рекламою на сервісі, в мобільному додатку, а також на інших ресурсах сайтів-партнерів.
  • Торгівельні кампанії. Цей варіант можна застосовувати для e-commerce, і він дозволяє прорекламувати товари, як гарні картки з малюнком та ціною.
  • Універсальні кампанії для мобільного додатку.
  • Інтерактивна реклама у форматі відео.

Для Яндекс:

  • Кампанії в рекламній мережі. Є рекламою на сервісі, у додатку, а також на інших ресурсах сайтів-партнерів.
  • Смарт-банери. Є оголошення з хорошим динамічним текстом, що формуються з урахуванням інтересу користувача на основі файлу.
  • Банер. Зображується як гарне унікальне зображення.
  • Реклама мобільноих додатків.

Механізм роботи контекстної реклами є досить простим: якщо оголошення відповідає запиту – то ймовірність кліка користувача зростає. Якщо ця реклама відповідає інтересу, то він, швидше за все, віддасть перевагу даній компанії.

Для того, щоб оголошення було продажним, необхідно його зробити пов'язаним тематично з тим запитом, що вводився користувачем:

  • Підходити за запитом.
  • Візуально залучати.
  • Бути інформативним.
  • Бути унікальним і точно спрямованим.

Контекстна реклама є однією з найкорисніших варіантів, що приводить нових клієнтів і дає нові продажі. Принцип її роботи в тому, що вона не потребує переконання незацікавленої людини, а вже працює з цільовою аудиторією.

Тому користувачі самі говорять про свої інтереси, а контекстна реклама здатна запустити внутрішні механізми роботи за допомогою цих запитів і видає найкориснішу рекламу.

Що таке пошукова контекстна реклама

Пошукова контекстна реклама здатна показуватися в результатах пошуку того пошуковика, який використовувався відвідувачем. Вона відповідає на певне питання саме в той момент, коли воно є найбільш актуальним.

Ось так вона виглядає:

пошукова реклама

До особливостей пошукової контекстної реклами можна віднести:

  • Показується тим, хто шукає певний товар.
  • Працює за принципом PPC-моделі: оплата здійснюється в момент, коли відвідувач натискає на оголошення.
  • Можна самостійно визначати найвищу ціну за клік за фінансовими можливостями.

Оголошення складається з основних елементів:

  • назви;
  • текстового оголошення;
  • посилання на сайт.

Які бувають рекламні блоки пошукової реклами

У пошуковій системі Яндекс можна спостерігати різні варіанти блоків:

  • Преміум-покази. Показ здійснюється над результатами видачі.
  • Гарантовані покази. Показ здійснюється під результатами.
  • Товарна галерея. Показ здійснюється над результатами.

Ще можна побачити:

  • У мобільному пошуку над і під видачею, а також у середині.
  • У динамічних показах на другій і подальших сторінках.

У пошуковій системі Google можна спостерігати різні варіанти блоків:

  • Рекламний блок, розташований над результатами.
  • Товарна галерея. Розташовується праворуч або над результатами.

Як у пошуковій системі Google, так і в системі Яндекс, блоки з рекламою досить схожі:

Реклама показується над органікою:

2021 02 05 19 04 02

Реклама показується в мобільному пошуку:

контекстна реклама в мобільному пошуку

Реклама у мережах рекламних систем

У кожної рекламної системи існують свої партнерські сайти:

  1. Рекламна мережа Яндекса (РМЯ). Входить більше 40 тис. ресурсів, відео-сервісів, Smart TV, мобільних додатків та ін.

    Окрім цього, вона має кілька типів націлень:

    • Тематичне націлення – відображається відповідно до змісту сторінки.
    • Поведінкове націлення – відображається відповідно до інтересів.
    • Ретаргетинг – показується користувачам, які побували на сайті.
    • Налаштування реклами за сегментами, яка може виконуватися з Яндекс.Аудиторій.
  2. Рекламна мережа Google (контекстно-медійна мережа (КММ) або Google Display Network). До неї входить більше 2 млн. сайтів та додатків.

    Окрім цього, вона має кілька видів націлень:

    • Таргетинг. Дозволяє вказати загальну тематику сайтів або обрати майданчики досить прицільно.
    • Аудиторні націлення. Показується аудиторії, яка цікавитиметься рекламою.

Які основні системи застосовуються в контекстній рекламі

Найпопулярнішими серед користувачів є дві пошукові системи, це Google і Яндекс.

Тому відвідувачі можуть застосовувати контекстну рекламу через:

  • Google – це Google Ads.
  • Яндекса – це Яндекс.Директ.

Google Ads є світовим лідером та трендсеттером. Перевага цієї системи у величезній кількості індивідуальних налаштувань. Але, водночас, це і мінус для новачка, тому що в них досить складно розібратися, не маючи досвіду у налаштуванні.

Така система підходить для великих компаній, які працюють не тільки на власний, а й на закордонний ринок, а також тим, хто використовує аудиторію мобільних додатків.

Серед інших переваг можна відзначити:

  • Точне націлення.
  • Можливість сортування оголошення за категоріями та групами.
  • Можливість прорахувати тариф на 1 клік.
  • Показник QS (якісний показник, завдяки якому можна змінювати тариф кліка).

Яндекс.Директом керувати та налаштовувати набагато простіше, тому що тут мінімальна кількість налаштувань. Незважаючи на це, розробники розвивають механізм системи та регулярно намагаються оновлювати набір його функцій.

Тому Яндекс.Директ є оптимальним варіантом для новачків. Але ця система орієнтована лише на Російський ринок і тому може застосовуватися не кожним.

До переваг можна віднести також:

  • Сортування за однаковими ключовими словами.
  • Наявність зручних фільтрів: демографічного, мовного та типу пристрою.

У чому особливості використання Google Ads та Яндекс.Директ

Як і будь-яка рекламна система вони мають свої тонкощі:

  • Обидві системи можна розміщувати як пошукову рекламу або рекламу в мережі.
  • Яндекс має величезне охоплення аудиторії в Росії. А Google є одним із основних каналів для залучення платного трафіку. Важливим фактором є те, що у всіх смартфонах на Android автоматично встановлено пошук Google за мовчанням.
  • Всі види реклами відповідають закону, вимогам щодо розміщення реклами.

Як здійснюється налаштування контекстної реклами

Для того щоб зробити налаштування контекстної реклами, необхідно виконати ряд дій, які допоможуть правильно створити кампанію та керувати нею:

Розподіл кампаній на типи: пошукові та тематичні

Пошукова та тематична налаштовується зовсім по-різному. Це стосується не лише функціональних налаштувань, а й навіть набору ключових слів.

Пошукова контекстна реклама працює з попитом користувачів, тому основним орієнтиром є запит користувача. Внаслідок чого необхідно користувачеві максимально конкретно подати, чим компанії відрізняються.

Запорукою успіху є велика кількість конкретики та заклику до дії.

Тематичні оголошення потребують іншого – творчого підходу, креативного текстового оформлення та помітних зображень. Такі оголошення будуть працювати із запитом, що міг залишатися в cookie браузера, а не в пам'яті браузера користувача.

Слід розуміти, який буде поведінковий фактор реклами та створювати оголошення таким чином, щоб користувачам було цікаво перейти на сайт.

Підбір ключових запитів для контекстної реклами

Підбір ключових слів – це докладне формування семантичного ядра сайту, а також груп запитів, що вводять користувачі. По них здійснюється показ оголошень у контекстній рекламі.

Слід розуміти, що в рекламі можуть використовуватися не тільки стандартні запити, а й синоніми, варіанти написання на транслітерації, за використанням сленгу та жаргону.

Для підбору інструментів використовується Яндекс.Вордстат та Google Ads, який пропонує інструмент для підбору – Планувальник ключових слів (Keywords Planner).

За допомогою такого інструменту ви зможете подивитися слова з різною частотою, позначити регіон націлювання.

В обох системах встановлюються умовні типи відповідності запиту користувача:

  • Широкий.
  • Фразовий.
  • Точний.

Внаслідок цього контекстна система по-різному сприйматиме словоформи в ключових словах.

Незважаючи на те, що в обох інструментах використовується автоматичний інструментарій, частину робіт необхідно буде виконати вручну. 

Для цього потрібно:

  • Проаналізувати дані.
  • Прибрати зайві слова.
  • Додати відсутні слова при відсутності конкретики.

Все це необхідно, щоб показ оголошення міг отримати розширений формат, і клікали навіть користувачі, які вводили схожий запит.

Якість та релевантність тексту оголошення

Релевантність та якість є важливими показниками, тому що від цього залежить кількість показів та їх ефективність. Релевантність текстового оголошення – це достовірність інформації на сайті до тексту, який використовується у контекстній рекламі.

Залежно від того, в якій пошуковій мережі розміщується контекстна реклама, будуть свої вимоги до текстів оголошення. 

Незважаючи на це, виділяють загальні вимоги:

  • В оголошенні має розміщуватися посилання на цільову сторінку.
  • У тексті не повинно бути жодних помилок (пунктуаційних, орфографічних, граматичних).
  • Текст повинен містити великі літери. Дозволяється використання абревіатури.
  • Забороняється порівнювати товар конкурента, порушувати авторські права, рекламувати порнографію, образи та екстремістські оголошення.

Налаштувати посадкові сторінки на спеціальний заклик до дії

Якщо за посиланням оголошення людина потрапляє на посадкову сторінку, то це має на увазі бажання нею здійснити покупку. Тому при переході необхідно налаштувати її таким чином, щоб усе сприяло цьому.

Тонкощі застосування контекстної реклами

Якщо ви вирішили використати контекстну рекламу, то отримаєте суттєві переваги:

  • Можливість налаштувань кампанії за будь-якими перевагами та фінансовими можливостями.
  • Можливість контролювати та відстежувати працездатність, а також аналізувати кампанію за допомогою Яндекс.Метрика або Google Analytics.
  • Можливість швидко відбити інвестиції, оскільки реклама діє відразу після запуску.

Процес налаштування контекстної реклами

Для будь-якої кампанії застосовується загальний алгоритм, який потім індивідуально налаштовується в ручному режимі:

  1. Встановлюється лічильник Яндекс.Метрики або Google Analytics. Налаштовуються необхідні цілі. Зв'язуються облікові записи в сервісі аналітики з обліковим записом в рекламних системах.
  2. Вказуються ключові фрази та мінус-слова.
  3. Налаштовується рекламна кампанія (гео, націлення тощо).
  4. Створюються оголошення.
  5. Обирається стратегія управління ставками, а також вказується максимальний тариф за клік.
  6. Відправляється на модерацію і можна приступати.

8 порад щодо настроювання контекстної реклами

  1. Від малого до великого – починаючи працювати з оголошеннями в контексті, найкраще спочатку запустити невелику маркетингову кампанію. Навіть якщо вона не буде ідеальною, ви зможете наочно оцінити, які інструменти працюють добре, а які налаштування варто змінити для покращення результатів;
  2. Постановка мети – дуже важливо визначити основну мету кампанії. Вона може бути різною: підвищення залученості, впізнаваності бренду, продажів, лідогенерація тощо. Однак саме чітко поставлена ​​мета сприятиме концентрації на способах, необхідних для її досягнення;
  3. Аналіз семантики – обов'язково визначте, які ключові слова будуть максимально релевантними для рекламної кампанії. Якісне опрацювання семантики та підбір хороших ключових фраз може в рази збільшити трафік та конверсії. Кращими ключами вважаються фрази з низькою конкурентністю та високою частотністю, але не варто забувати і про середньо та низькочастотні запити;
  4. Пошук ЦА – успіх будь-якої стратегії просування в першу чергу залежатиме від релевантності аудиторії, на яку націлений таргетинг. Для тих, хто тільки-но починає працювати з контекстом, краще спочатку сконцентруватися на аудиторії, яка вже з ними знайома (відвідувала сайт, реєструвалася, робила покупки і т.п.). Це збільшить шанси на зростання конверсії, оскільки на початковому етапі буде відсутній бар'єр впізнавання;
  5. А/В-тести – А/В-тестування можна проводити на будь-якому з етапів роботи з контекстною рекламою. Тестування здійснюється для різних елементів: ЦА, посадкової сторінки, заголовка та підзаголовка онлайн-оголошення, графіки, тексту тощо. За допомогою тестування можна визначити, які стратегії сприяють підвищенню результативності інтернет-реклами, а які її знижують;
  6. Текст оголошення – текстова частина контексту має бути ємною, доступною та релевантною. Крім цього, в ній повинні бути ключові слова та заклик до дії, своєрідний тригер, що спонукає користувача здійснити перехід (клік);
  7. Визначення бюджету – успішність контекстної реклами не завжди буде залежати від великого бюджету. Немає необхідності витрачати всі кошти на контекст, особливо коли ви тільки починаєте свій шлях в онлайн-просуванні. Рекомендується починати з невеликого бюджету для запуску рекламної компанії та відслідковувати її результати, тільки після цього збільшувати кількість коштів для такого просування;
  8. Оптимізація посадкової сторінки – для досягнення високої ефективності стратегії просування та зростання конверсій необхідно зробити так, щоб посадкова сторінка була оптимізована, відповідала поставленим цілям і містила цінну та актуальну інформацію для користувача. На веб-сторінці повинні бути відсутні проблеми зі швидкістю завантаження та докладні відомості про продукт, а також зрозумілі заклики до дії.

Висновки

Контекстна реклама є одним з корисних та ефективних інструментів, який потребує грамотного та точного настроювання.

Саме тому дуже важливо використовувати послуги фахівців, які допоможуть вам швидко налаштувати її та не втрачати кошти на непотрібні переходи за нецільовим запитом.

Види контекстної реклами Google та Yandex

Контекстна реклама – це різновид інтернет-реклами, що демонструється у форматі банерів та текстових оголошень. Основні її елементи: заголовок, текст та посилання. Покази здійснюються у пошукових системах, а також на їхніх партнерських сайтах.

Цільовий принцип такої онлайн-реклами – це видача комерційної пропозиції на зацікавлену цільову аудиторію, визначити яку допомагають спеціальні параметри налаштування контексту.

Серед головних особливостей контекстної реклами виділяють такі:

  • Ефективність – оголошення показуються лише для цільової аудиторії та зацікавлених покупців або клієнтів.
  • Оплата CPC (Cost Per Click) – бюджетні кошти знімаються тільки тоді, коли здійснюється клік (перехід на сайт) або показ банера відвідувачу веб-сайту, що дуже зручно для рекламодавців;
  • Швидкий запуск – запустити контекстну рекламу досвідчені фахівці здатні в максимально стислий термін. Перші кліки можна отримати вже першого дня після запуску;
  • Гнучке налаштування та відстеження результативності – особисті кабінети в пошукових системах надають повний доступ до детальних відомостей про контакти клієнтів з рекламними компаніями;
  • У верхній та нижній частині пошукової видачі, де вона ніби зливається з результатами пошуку на запит – такі контекстні інтернет-оголошення відзначаються позначкою Реклама;
  • У форматі банера з графікою та текстом на статейних та новинних агрегаторах;
  • У вигляді картки товару з фото та ціною у пошуку;
  • Банери, що з'являються перед або під час показу відео на Ютубі.

Основні види контекстної реклами

Різні види веб-реклами націлені на взаємодію з окремими групами ЦА та певні тематики. У деяких сферах найбільшої результативності від маркетингової кампанії досягається за рахунок комбінації всіх форматів інтернет-реклами.  

Виділимо три основні різновиди контекстної реклами

1. Пошукова

Зустрічається у видачі пошукових систем у форматі текстових блоків із заголовком, підзаголовком та позначкою Реклама. Виводиться у відповідь на запит користувача у верхній та нижній частині сторінки (до чотирьох та трьох оголошень відповідно).

Демонстрація такої інтернет-реклами прив'язана до ключових фраз, які включаються під час її налаштування. Коли людина вводить у пошуковий рядок відповідний запит, то їй відображається відповідне інтернет-оголошення рекламодавця.

За рахунок цього користувач отримує максимально релевантну відповідь на запит, у той час як рекламодавець отримує потенційного покупця, який здійснить конверсію, якщо його влаштує рекламна пропозиція при переході на цільову посадкову сторінку .

2. Банерна (медійна)

Є динамічний або статичний медіа банер, доповнений текстом і активним посиланням на цільову сторінку. Банерна контекстна реклама ефективно формує попит користувача, що особливо корисно при випуску на ринок нового продукту. Нові товари недоцільно рекламувати за допомогою пошуку, тому що попит на них спочатку невеликий.

У свою чергу медійна онлайн-реклама дозволяє продемонструвати користувачам продукт, більш наочно розповісти про нього, що приверне більше уваги та сприяє зростанню пошукових запитів по ньому.

Перевагою даного рекламного формату в контекстно-медійній мережі вважаються великі можливості для націлення. Аудиторію, для якої будуть здійснюватися покази, можна відібрати за геолокацією, віком, статтю, інтересам, купівельною спроможностю та іншим параметрам.

3. Тематична

Така онлайн-реклама працює на основі спорідненості схожих за тематикою веб-ресурсів. Демонстрація здійснюється на сторонніх, але споріднених за сферою діяльності або тематикою веб-сайтах, де представлений аналогічний контент.

Вона дає можливість охопити ширшу аудиторію. При запуску такої компанії дуже важливо стежити за якістю підібраних ресурсів. Вона демонструє високу ефективність при впровадженні нових товарів, знижок, акцій та інших подібних маркетингових стратегій.

Завдання контекстної реклами

Для початку необхідно зрозуміти, як саме працює даний маркетинговий інструмент.

Контекстна реклама підкріплюється посиланням, що веде на веб-сайт із пропозицією. Інтернет-користувач, який зацікавився ним, клікає зпо тексту або банеру, після чого переходить на потрібну сторінку, де конвертується в клієнта або лід.

Використовується така онлайн-реклама для вирішення цілої низки завдань:

  • Налагодження зворотнього зв'язку з потенційними клієнтами;
  • Поліпшення репутації та впізнаваності бренду;
  • Залучення трафіку для аналізу ЦА та тестування маркетингових стратегій;
  • Генерація лідів;
  • Презентація нових товарів та послуг;
  • Залучення зацікавлених клієнтів для послуг;
  • Точкове збільшення продажів на групу товарів або певний продукт.

Відтак визначається головний плюс такого онлайн-просування – багатофункціональність.

Орієнтуючись на цілі, яких ви хочете досягти, використовуються різні види веб-ресурсів:

  • інтернет-магазин;
  • YouTube-канал;
  • онлайн-каталог;
  • лендінг-пейдж;
  • сайт-візитівка;
  • інформаційний блог або портал;
  • корпоративний веб-сайт;
  • промо-сайт.

Односторінкові ресурси, такі як візитівка, лендинг або промо-сайт, найчастіше використовуються в контексті в умовах обмеженого бюджету та часу.

Вони прості і недорогі в розробці, але при цьому дозволяють відразу знайти потенційну ЦА і взаємодіяти з нею безпосередньо для привернення уваги до певних послуг або товарів, а також для генерації лідів.

Залучення рекламного трафіку до інтернет-магазинів допомагає стимулювати підвищення відсотка продажів. За допомогою контекстної реклами привертається увага потенційних покупців такими гачками як акції, розпродажі, знижки тощо.

Пошукові системи розміщення контекстної реклами

Серед найбільш популярних пошукових систем, які можна використовувати в роботі з контекстом, варто виділити:

  1. Google ADS – глобальна міжнародна система, що займає понад 65% американського ринку та понад 50% запитів країн Європи та СНД. Google ADS надає широкий функціонал та багато корисних інструментів для роботи з ЦА та збільшення конверсії за допомогою онлайн-реклами;
  2. Яндекс.Директ – система, більш відома в російськомовному сегменті Інтернету, яка займає близько 67% ринку Росії, але й впливає на SEO у закордонному напрямі (близько 12-14% ринку);
  3. Bing – пошуковик від Microsoft, що обслуговує близько 25% запитів на території США та Європи. Платформа володіє сервісом Yahoo і загалом охоплює приблизно 35% пошукового сегменту країн Європи.

Contextual advertising 546546456

5 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 Голос)

399€

Євро

Середня вартість робіт над проектом в один календарний місяць.

20+

Проектів в роботі

40% наших клієнтів не зупиняються в просуванні.

900+

Успішних проектів

Працюємо в SEO просуванні і пошукової оптимізації сайтів з 2013.

700K+

Ключових слів

Просунутих в ТОП 1-10 пошукових систем Google, Яндекс і Bing.

В інтернет маркетингу з 2013

Катерина
КатеринаSEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Дмитро
Дмитро SEO Спеціаліст: 8 років досвіду
Олексій
Олексій SEO Спеціаліст: 9 років досвіду
Ксенія
Ксенія PPC Спеціаліст: 7 років досвіду

Партнеры Google Ads

Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії по рекламі в Google покупках
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація компанії Google Ads з відеореклами
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по мобільним сайтам
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Google Ads по пошуковій рекламі
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Analytics Google Individual Qualification
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі
Сертифікація Google Ads по цифровій рекламі

Відповіді на популярні питання

Чому я повинен вибрати Вас?

Перш ніж замовити контекстну рекламу, необхідно правильно вибрати виконавця, для мінімізації витрат та збільшення доходів. Фахівці Site Ok мають усі сертифікати з контекстної реклами у Google. Тому ми гарантуємо правильне настроювання реклами.

Які терміни налаштування контекстної реклами?

У середньому для налаштування рекламної компанії потрібно 10 робочих днів. Для оптимізації компанії та визначення точного бюджету на місяць необхідно 1-2 тижні, залежно від обсягу ключових слів.

Скільки Ви займаєтесь контекстною рекламою?

Компанія Site Ok працює у сфері маркетингу з 2013 року. Сумарний досвід роботи в рекламі наших співробітників 50 років — ні ми не старі, нас багато. Тому можемо гарантувати якість роботи на 100%.

Як формується бюджет на контекстну рекламу?

Бюджет на запуск компанії складається тільки з оплати за кліки - переходи на сайт (PPC). Всю необхідну інформацію з орієнтовним бюджетом та ставкою за 1 клік Ви отримаєте у комерційній пропозиції.

У Вас дорожче, ніж у інших - чому?

Кожен спеціаліст оцінює свої навички виходячи зі свого досвіду. До кожного проекту виділяється персональний сертифікований спеціаліст. Ми оцінюємо вартість нашої роботи, виходячи з можливостей наших фахівців та статусу нашої компанії.

Безготівковий розрахунок та ПДВ?

Так, ми маємо можливість проводити операції з ПДВ. У комерційному реченні ми показуємо ціну за наші послуги. У разі роботи з ПДВ вартість необхідно узгоджувати в індивідуальному порядку.

Які гарантії на контекстну рекламу?

Нашакомпанія надає гарантії на конверсії з рекламного трафіку - заявки, дзвінки, покупки через кошик та інші. Але результат індивідуальний кожної ніші і від сотні чинників. Уточнюйте всі деталі гарантій по телефону.

Що робити, якщо не буде результату?

Тут важливо розуміти, що ви маєте на увазі під результатом. Якщо Ви поставите конкретну мету, ми можемо порахувати, скільки необхідно вкласти у рекламу, щоб її досягти. У контекстній рекламі результат безпосередньо пропорційний бюджету у 90% випадків.

Що я отримаю після замовлення реклами?

Ви отримаєте якісний релевантний трафік на сайт. Перш ніж запускати його на сайт, ми максимально даємо рекомендації щодо покращення конверсії та юзабіліті сайту. Ми зробимо все можливе, щоб ви отримали максимум результату і рекомендували нас друзям.

Як розпочати співпрацю?

Все починається із заявки залишеної Вами на нашому сайті. Після надсилання заявки на контекстну рекламу з Вами зв'яжеться спеціаліст та уточнить усі деталі. Далі договір, оплата та початок роботи з налаштування реклами в Google.

Чи є у вас досвід роботи з інтернет-магазинами

Так, ми успішно налаштовуємо контекстну рекламу для інтернет-магазинів з 2013 року.

Скільки коштує налаштування реклами?

Вартість налаштування рекламної кампанії в Google або Яндекс Директ починається від 249$ і змінюється в залежності від складності. Якщо ваш бюджет вищий за 2000$, ми налаштуємо рекламу за 25% від бюджету.

Скільки ключових фраз ми збираємо?

Насправді, у різних випадках кількість ключових фраз різна… Десь необхідно зібрати кілька тисяч слів, десь достатньо пари сотень.

Як замовити контекстну рекламу?

Для замовлення контекстної реклами необхіднодимо зв'язатися з нами по телефону, за допомогою чату або просто залишивши заявку на сайті через форму.

Телефони та адреса

Напишіть у чат:

Телефонуйте нам:

+38 (044) 228 70 11
+38 (097) 355 11 77
+38 (063) 355 11 77
+38 (095) 355 11 77

США:

+16465689880

Польща:

+48226022132

Пишіть листи:

Email: info@site-ok.ua

Працюємо по світу

  • Україна
  • Польща
  • Данія
  • Німеччина
  • Англія
  • Франція
  • Чехія
  • США
  • Іспанія
  • Італія

Засноване в 2013

Просування сайтів від site-ok.ua

google partner RGB search site ok ua 123

facebook partners site ok ua 186

youtube site ok ua channel 123 123 facebook site ok ua group 1234 instagram sketched site ok ua 123