Контекстна реклама
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Контекстна реклама – це рекламні оголошення в інтернеті (у вигляді тексту, зображень або відео), коли їх зміст релевантний пошуковому запиту користувача та вони відповідають заданим параметрам за місцем, цільовою аудиторією та іншими факторами, заданими в налаштуваннях рекламного кабінету.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Коротко про контексну рекламу в інтернеті
Контекстна реклама – це найоперативніший і найефективніший спосіб залучення цільової аудиторії на сайт. Працює така реклама за принципом аукціону, де відбувається суперництво за показ рекламних оголошень у пошуковій системі, вгорі пошуку. Ви платите лише за фактичні переходи на сайт за тими ключовими словами, які були додані до рекламної кампанії Вашого сайту. Якщо налаштування контекстної реклами було зроблено правильно, то перший клієнт з Google Ads або Яндекс Директ може прийти в першу годину показу реклами. Проведемо безкоштовний аналіз та розрахунок налаштування контекстної реклами в Google Ads або Яндекс Директ, який міститиме: Зробимо БЕЗКОШТОВНИЙ аудит Вашої рекламної кампанії в Google Ads або Яндекс Директ, який міститиме: Наші реальні цифри, що підтверджують кваліфікацію фахівців: Контекстна реклама – це рекламні оголошення (представляється у вигляді текстового, графічного, а також відео) про продаж продукції або послуги, що показуються користувачу при введення ним певного запиту, виявленого інтересу та поведінкового впливу в мережі. Такі оголошення реклами безпосередньо прив'язані до певного сайту, в якому розміщуються та шукаються людиною. Основними поняттями, що застосовуються в контекстній рекламі, можна вважати: Оголошення – це спеціальне рекламне повідомлення, яке розміщується на веб-сайті з метою залучення користувача. Рекламний блок – це певне місце, де показуватиметься оголошення. Аудиторія – це кількість користувачів, на яких розраховується контекстна реклама. Таргетинг – це механізм, який використовується для налаштування кампанії, що дозволяє виділити цільову аудиторію, що відповідає заданим параметрам. Трафік – це загальна активність на веб-сервісі (підрахунок його відвідуваності, перегляди, кількість замовлень). Модерація – це перевірка розміщення оголошень на те, чи відповідають умовам у системі контекстної рекламє. Показ – це демонстрація оголошення. Клік – це одиничний перехід за вказаним посиланням в оголошенні. CTR – це спеціальний показник ефективності в контекстній рекламі, що показує співвідношення числа кліків до показу. Фактично, контекстна реклама є основними можливостями, що є у 2-х сервісів – Google Ads, а також Яндекс.Директ. Внаслідок чого, можна буде виконувати такі цілі: Контекстна реклама здатна ділитися на: Хоча вона вже давно не обмежується певними рамками і з'являється все більше нових можливостей для рекламодавця. Для Google: Для Яндекс: Механізм роботи контекстної реклами є досить простим: якщо оголошення відповідає запиту – то ймовірність кліка користувача зростає. Якщо ця реклама відповідає інтересу, то він, швидше за все, віддасть перевагу даній компанії. Для того, щоб оголошення було продажним, необхідно його зробити пов'язаним тематично з тим запитом, що вводився користувачем: Контекстна реклама є однією з найкорисніших варіантів, що приводить нових клієнтів і дає нові продажі. Принцип її роботи в тому, що вона не потребує переконання незацікавленої людини, а вже працює з цільовою аудиторією. Тому користувачі самі говорять про свої інтереси, а контекстна реклама здатна запустити внутрішні механізми роботи за допомогою цих запитів і видає найкориснішу рекламу. Пошукова контекстна реклама здатна показуватися в результатах пошуку того пошуковика, який використовувався відвідувачем. Вона відповідає на певне питання саме в той момент, коли воно є найбільш актуальним. Ось так вона виглядає: До особливостей пошукової контекстної реклами можна віднести: Оголошення складається з основних елементів: У пошуковій системі Яндекс можна спостерігати різні варіанти блоків: Ще можна побачити: У пошуковій системі Google можна спостерігати різні варіанти блоків: Як у пошуковій системі Google, так і в системі Яндекс, блоки з рекламою досить схожі: Реклама показується над органікою: Реклама показується в мобільному пошуку: У кожної рекламної системи існують свої партнерські сайти: Рекламна мережа Яндекса (РМЯ). Входить більше 40 тис. ресурсів, відео-сервісів, Smart TV, мобільних додатків та ін. Окрім цього, вона має кілька типів націлень: Рекламна мережа Google (контекстно-медійна мережа (КММ) або Google Display Network). До неї входить більше 2 млн. сайтів та додатків. Окрім цього, вона має кілька видів націлень: Найпопулярнішими серед користувачів є дві пошукові системи, це Google і Яндекс. Тому відвідувачі можуть застосовувати контекстну рекламу через: Google Ads є світовим лідером та трендсеттером. Перевага цієї системи у величезній кількості індивідуальних налаштувань. Але, водночас, це і мінус для новачка, тому що в них досить складно розібратися, не маючи досвіду у налаштуванні. Така система підходить для великих компаній, які працюють не тільки на власний, а й на закордонний ринок, а також тим, хто використовує аудиторію мобільних додатків. Серед інших переваг можна відзначити: Яндекс.Директом керувати та налаштовувати набагато простіше, тому що тут мінімальна кількість налаштувань. Незважаючи на це, розробники розвивають механізм системи та регулярно намагаються оновлювати набір його функцій. Тому Яндекс.Директ є оптимальним варіантом для новачків. Але ця система орієнтована лише на Російський ринок і тому може застосовуватися не кожним. До переваг можна віднести також: Як і будь-яка рекламна система вони мають свої тонкощі: Для того щоб зробити налаштування контекстної реклами, необхідно виконати ряд дій, які допоможуть правильно створити кампанію та керувати нею: Пошукова та тематична налаштовується зовсім по-різному. Це стосується не лише функціональних налаштувань, а й навіть набору ключових слів. Пошукова контекстна реклама працює з попитом користувачів, тому основним орієнтиром є запит користувача. Внаслідок чого необхідно користувачеві максимально конкретно подати, чим компанії відрізняються. Запорукою успіху є велика кількість конкретики та заклику до дії. Тематичні оголошення потребують іншого – творчого підходу, креативного текстового оформлення та помітних зображень. Такі оголошення будуть працювати із запитом, що міг залишатися в cookie браузера, а не в пам'яті браузера користувача. Слід розуміти, який буде поведінковий фактор реклами та створювати оголошення таким чином, щоб користувачам було цікаво перейти на сайт. Підбір ключових слів – це докладне формування семантичного ядра сайту, а також груп запитів, що вводять користувачі. По них здійснюється показ оголошень у контекстній рекламі. Слід розуміти, що в рекламі можуть використовуватися не тільки стандартні запити, а й синоніми, варіанти написання на транслітерації, за використанням сленгу та жаргону. Для підбору інструментів використовується Яндекс.Вордстат та Google Ads, який пропонує інструмент для підбору – Планувальник ключових слів (Keywords Planner). За допомогою такого інструменту ви зможете подивитися слова з різною частотою, позначити регіон націлювання. В обох системах встановлюються умовні типи відповідності запиту користувача: Внаслідок цього контекстна система по-різному сприйматиме словоформи в ключових словах. Незважаючи на те, що в обох інструментах використовується автоматичний інструментарій, частину робіт необхідно буде виконати вручну. Для цього потрібно: Все це необхідно, щоб показ оголошення міг отримати розширений формат, і клікали навіть користувачі, які вводили схожий запит. Релевантність та якість є важливими показниками, тому що від цього залежить кількість показів та їх ефективність. Релевантність текстового оголошення – це достовірність інформації на сайті до тексту, який використовується у контекстній рекламі. Залежно від того, в якій пошуковій мережі розміщується контекстна реклама, будуть свої вимоги до текстів оголошення. Незважаючи на це, виділяють загальні вимоги: Якщо за посиланням оголошення людина потрапляє на посадкову сторінку, то це має на увазі бажання нею здійснити покупку. Тому при переході необхідно налаштувати її таким чином, щоб усе сприяло цьому. Якщо ви вирішили використати контекстну рекламу, то отримаєте суттєві переваги: Для будь-якої кампанії застосовується загальний алгоритм, який потім індивідуально налаштовується в ручному режимі: Контекстна реклама є одним з корисних та ефективних інструментів, який потребує грамотного та точного настроювання. Саме тому дуже важливо використовувати послуги фахівців, які допоможуть вам швидко налаштувати її та не втрачати кошти на непотрібні переходи за нецільовим запитом. Контекстна реклама – це різновид інтернет-реклами, що демонструється у форматі банерів та текстових оголошень. Основні її елементи: заголовок, текст та посилання. Покази здійснюються у пошукових системах, а також на їхніх партнерських сайтах. Цільовий принцип такої онлайн-реклами – це видача комерційної пропозиції на зацікавлену цільову аудиторію, визначити яку допомагають спеціальні параметри налаштування контексту. Серед головних особливостей контекстної реклами виділяють такі: Різні види веб-реклами націлені на взаємодію з окремими групами ЦА та певні тематики. У деяких сферах найбільшої результативності від маркетингової кампанії досягається за рахунок комбінації всіх форматів інтернет-реклами. Зустрічається у видачі пошукових систем у форматі текстових блоків із заголовком, підзаголовком та позначкою Реклама. Виводиться у відповідь на запит користувача у верхній та нижній частині сторінки (до чотирьох та трьох оголошень відповідно). Демонстрація такої інтернет-реклами прив'язана до ключових фраз, які включаються під час її налаштування. Коли людина вводить у пошуковий рядок відповідний запит, то їй відображається відповідне інтернет-оголошення рекламодавця. За рахунок цього користувач отримує максимально релевантну відповідь на запит, у той час як рекламодавець отримує потенційного покупця, який здійснить конверсію, якщо його влаштує рекламна пропозиція при переході на цільову посадкову сторінку . Є динамічний або статичний медіа банер, доповнений текстом і активним посиланням на цільову сторінку. Банерна контекстна реклама ефективно формує попит користувача, що особливо корисно при випуску на ринок нового продукту. Нові товари недоцільно рекламувати за допомогою пошуку, тому що попит на них спочатку невеликий. У свою чергу медійна онлайн-реклама дозволяє продемонструвати користувачам продукт, більш наочно розповісти про нього, що приверне більше уваги та сприяє зростанню пошукових запитів по ньому. Перевагою даного рекламного формату в контекстно-медійній мережі вважаються великі можливості для націлення. Аудиторію, для якої будуть здійснюватися покази, можна відібрати за геолокацією, віком, статтю, інтересам, купівельною спроможностю та іншим параметрам. Така онлайн-реклама працює на основі спорідненості схожих за тематикою веб-ресурсів. Демонстрація здійснюється на сторонніх, але споріднених за сферою діяльності або тематикою веб-сайтах, де представлений аналогічний контент. Вона дає можливість охопити ширшу аудиторію. При запуску такої компанії дуже важливо стежити за якістю підібраних ресурсів. Вона демонструє високу ефективність при впровадженні нових товарів, знижок, акцій та інших подібних маркетингових стратегій. Для початку необхідно зрозуміти, як саме працює даний маркетинговий інструмент. Контекстна реклама підкріплюється посиланням, що веде на веб-сайт із пропозицією. Інтернет-користувач, який зацікавився ним, клікає зпо тексту або банеру, після чого переходить на потрібну сторінку, де конвертується в клієнта або лід. Використовується така онлайн-реклама для вирішення цілої низки завдань: Відтак визначається головний плюс такого онлайн-просування – багатофункціональність. Орієнтуючись на цілі, яких ви хочете досягти, використовуються різні види веб-ресурсів: Односторінкові ресурси, такі як візитівка, лендинг або промо-сайт, найчастіше використовуються в контексті в умовах обмеженого бюджету та часу. Вони прості і недорогі в розробці, але при цьому дозволяють відразу знайти потенційну ЦА і взаємодіяти з нею безпосередньо для привернення уваги до певних послуг або товарів, а також для генерації лідів. Залучення рекламного трафіку до інтернет-магазинів допомагає стимулювати підвищення відсотка продажів. За допомогою контекстної реклами привертається увага потенційних покупців такими гачками як акції, розпродажі, знижки тощо. Серед найбільш популярних пошукових систем, які можна використовувати в роботі з контекстом, варто виділити:Що таке контекстна реклама
Якщо у Вас ще немає контекстної реклами в Google або Yandex
У Вас є або була контекстна реклама в Google або Яндекс
Контекстна реклама – що, кому і коли
Як виглядає і яка буває контекстна реклама
Що таке пошукова контекстна реклама
Які бувають рекламні блоки пошукової реклами
Реклама у мережах рекламних систем
Які основні системи застосовуються в контекстній рекламі
У чому особливості використання Google Ads та Яндекс.Директ
Як здійснюється налаштування контекстної реклами
Розподіл кампаній на типи: пошукові та тематичні
Підбір ключових запитів для контекстної реклами
Якість та релевантність тексту оголошення
Налаштувати посадкові сторінки на спеціальний заклик до дії
Тонкощі застосування контекстної реклами
Процес налаштування контекстної реклами
8 порад щодо настроювання контекстної реклами
Висновки
Види контекстної реклами Google та Yandex
Основні види контекстної реклами
Виділимо три основні різновиди контекстної реклами
1. Пошукова
2. Банерна (медійна)
3. Тематична
Завдання контекстної реклами
Пошукові системи розміщення контекстної реклами