Комплексна оптимізація сайту
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Комплексна оптимізація сайту – це низка заходів щодо оптимізації сайту з метою перевірки кількох пунктів: SEO оптимізації, швидкості сайту, аудиту, юзабіліті аналізу, перевірка коду сайту на помилки та адаптація сайту під мобільні пристрої.
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
1. Що таке комплексна оптимізація сайту та як працює
Комплексна оптимізація сайту – це роботи над веб ресурсом для покращення різних факторів оптимізації швидкості завантаження, зручності користування (юзабіліті), а також внутрішньої оптимізації сайту під ключові слова.
Докладніше розглянемо всі пункти оптимізації.
1.1 Внутрішня та зовнішня SEO оптимізація
Це вид послуг, які проводяться на сайті для покращення його видимості в мережі Інтернет. Спочатку здійснюється внутрішня оптимізація сайту.
Для цього слід провести ряд трудомістких робіт, від яких надалі залежатиме успіх просування:
- Скласти семантичне ядро (підібрати ключові слова, за якими надалі буде просування сайту).
- Поліпшити внутрішню структуру (ЛЗУ, Robots.txt, карту сайту).
- Усунути технічні помилки (дублі сторінок, биті посилання, збільшити швидкість завантаження сайту).
- Підвищити релевантність сторінок.
- Оптимізувати зображення.
- Реалізувати внутрішню перелінковку.
Після цього виконується зовнішня оптимізація, яка полягає у нарощуванні посилальної маси.
Щоб отримати посилання на ресурс, необхідно використовувати певні методи:
- Постійні публікації нової інформації та цікавого матеріалу, який буде корисним, і їм зможуть ділитися користувачі.
- Реєстрація в системах пошуку та каталогах.
- Обмін посиланнями на популярних та якісних ресурсах.
- Розміщення цікавих прес-релізів.
- Висока активність у блогах або на форумах.
1.2 Швидкість сайту
Якщо ваш сайт повільний, то це основна ознака того, щоб швидко втратити клієнта, внаслідок чого:
- Клієнти підуть до конкурентів – їм швидше повернутися в пошуковик і зайти на наступний сайт, що швидко завантажується.
- Затримка завантаження лише на 0,1 секунди може зменшити конверсію на 7%.
- Швидкість завантаження може впливати на ранжування в системах пошуку, оскільки пошуковий робот не зможе його швидко та повністю проіндексувати.
1.3 Юзабіліті аналіз
Юзабіліті аналіз сприяє підвищенню конверсії, а також здатний підвищити якість ресурсу. Аудит юзабіліті може включати роботи, в процесі яких перевіряється:
- Зручність навігації.
- Адаптивність до різних пристроїв.
- Корисність контенту.
- Швидкість завантаження сторінок.
- Дизайнерське оформлення.
- Аналітична статистика.
- Технічний стан сайту.
- Семантична складова.
- Аналіз конверсії.
Такий аналіз може проводитися за допомогою інструментів аналітики (Google Analytics, Яндекс Метрика, Woopra, Piwik та інші), відгуків користувачів, тестування кількох фокус-груп тощо.
1.4 Перевірка коду сайту на помилки
Пошукові системи показують лише якісні сайти, тому одним із найважливіших факторів є відсутність помилок у коді сайту.
Для того, щоб усунути такі помилки, навіть незначні, слід провести технічний аудит сайту, який включає наступні кроки:
- Перевірка валідності коду.
- Перевірка посилань.
- Перевірка доступності ресурсу.
- Відображення сайту в різних браузерах.
- Перевірка прав WHOIS.
- Інші перевірки, які можуть знадобитися під час аудиту сайту.
1.5 Адаптація сайту під мобільні прострої
З огляду на дослідження, понад 62% користувачів використовують саме мобільні версії сайту, заходячи з телефонів. Саме тому адаптація сайту під мобільні пристрої є дуже важливою для якісного просування.
Адаптивна/мобільна версія повинна відповідати таким критеріям:
- Мати зручні елементи навігації.
- Використовувати вертикальне прокручування, просту опцію пошуку, меню для переходу на головну сторінку.
- Мати окрему карту сайту.
- Зручні форми заповнення.
- Структурований текст для зручного сприйняття.
- Висока швидкість завантаження мобільних сторінок.
- Відсутність елементів, що працюють із застросуванням Flash-технології.
- Адаптація розміру зображень та відео.
Деякі великі елементи сайту можуть ховатися або замінюватися більш компактними. Існує 3 способи адаптації сайту під мобільні пристрої:
- Адаптивний дизайн
- Динамічний показ.
- Використання різних URL
2. Навіщо робити комплексну оптимізацію сайту?
Зробити ці роботи необхідно для того, щоб Ваші відвідувачі сайту не відчували труднощів та дискомфорту на сайті.
Але найголовнішою метою такої оптимізації сайту є залучення цільової аудиторії з органічного пошуку в Google або Яндекс.
Рейтинг сайту в пошуковій системі залежить безпосередньо від якості зробленої комплексної оптимізації сайту:
- SEO оптимізація сайту;
- Оптимізація юзабіліті;
- Оптимізація швидкості завантаження;
- Аудит на конверсію сайту;
- Оптимізація мобільної версії;
- Оптимізація коду сайту.
3. Ціна на комплексну оптимізацію сайту – від чого залежить
Вартість комплексної оптимізації сайту залежить від:
- Видів робіт з оптимізації;
- CMS системи, на якій розроблено сайт;
- Кількість мовних версій;
- Числа посадкових сторінок.
Якщо потрібно відповісти на запитання скільки коштує комплексна оптимізація сайту, то можна сказати, що ціна на комплексну оптимізацію коливається від 500$ до 4000$ і залежить від числа оптимізованих показників сайту.
SEO оптимізація
Аналіз юзабіліті
Оптимізація
Чищення коду
Адаптація сайту
Комплексна оптимізація сайту – Ціна 2023
Вигляд робіт | Ціна | Терміни оптимізації |
SEO+швидкість | 590$ | 10 днів |
SEO+юзабіліті | 690$ | 17 днів |
SEO+код сайту | 790$ | 20 днів |
SEO+конверсії | 890$ | 25 днів |
Все під ключ | від 1490$ | від 30 днів |