Банерна реклама в Google
Ссылка на релевантное фото | ![]() |
Банерна реклама – це сервіс для показу графічних оголошень на сайтах з можливістю підбору цільової аудиторії, місця та часу показу графічних оголошень у вигляді зображень та медійних банерів.
Тариф Банер-M
Вартість налаштування:
$429
Кількість кампаній: до 2
Вигляд реклами: банери + відео
Показів на місяць: ~ від 3 млн.
Бюджет на місяць: від $300
Кліків на місяць: від 12 000
Де: на сайтах партнерів Google
Тариф Банер-L
Вартість налаштування:
$749
Кількість кампаній: до 5
Вигляд реклами: банери + відео
Показів на місяць: ~ 6 млн.
Бюджет на місяць: від $600
Кліків на місяць: від 32 000
Де: на сайтах партнерів Google
Тариф Банер-XL
Вартість налаштування:
від $1490
Кількість кампаній: до 10
Вигляд реклами: банери + відео
Показів на місяць: ~ 10 млн.
Бюджет на місяць: від $1000
Кліків на місяць: від 40 000
Де: на сайтах партнерів Google
Залишіть заявку — отримайте безкоштовну консультацію та вартість:
Що таке банерна реклама і як вона працює
Банерна реклама в Google (банерна медійна реклама Google) – це показ рекламних оголошень у вигляді графічних зображень, анімованих банерів або реклама у вигляді відео ряду (відео ролик та короткий текстовий опис) на сайтах партнерів Google.
Для яких цілей підходить медійна банерна реклама в Google:
1. Для реклами товарів та послуг, на які немає попиту в пошуковій системі Google;
2. Для покращення впізнаваності бренду, товару чи послуги;
3. Для покращення репутації та лояльності до бренду/компанії;
4. Для швидкого інформування широкої аудиторії.
Для яких ніш та продуктів підходить банерна реклама:
- Реклама будь-яких заходів та розваг;
- Реклама продуктів масового споживання;
- Реклама розважальних закладів;
- Реклама курсів, тренінгів та майстер класів.
Принципова відмінність реклами в Google пошуку від банерної медійної реклами – намір користувача. Мається на увазі потреба людини в тому чи іншому продукті на момент показу реклами.
У Google пошуку у користувача намір купити або отримати послуги є в момент пошуку, а значить продати людині з Google пошуку простіше. Оскільки медійна банерна реклама буде показана тому, хто раніше цікавився даним продуктом, і не факт, що даний користувач не купив цей товар або не отримав цієї послуги.
Можливості банерної реклами в Google обмежені його функціоналом, тобто. ми не можемо в реальному часі показувати рекламу тому, хто секунду тому "гуглив" той чи інший запит.
Тому банерна реклама найчастіше використовується як доповнення до найефективнішого виду реклами в Google пошуку (перехід на сайт за потрібними ключовими словами), крім тих винятків, які ми перерахували в списку цілей показу реклами вище .
Скільки коштує банерна реклама в Google – ціна
Ціна на банерну рекламу в Google залежить від:
- Числа рекламних кампаній;
- Аудиторії, на яку реклама показується;
- Регіону та мови;
- Конкуренції на момент показу реклами.
Якщо потрібно відповісти на питання, скільки коштує банерна реклама Google, то можна сказати, що ціна на банерну рекламу коливається в межах від 1$ до 3$ за 10 000 показів реклами на сайтах партнерах Google і залежить від мови, регіону та аудиторії, на яку показується реклама.
Вартість банерної реклами в Google
Ціни на банерну рекламу в Google | M | L | XL |
---|---|---|---|
Вартість разової настройки (30 днів підтримки реклами безкоштовно) | $429 | $749 | від $1490 |
Кількість рекламних кампаній (мінімум 2 для вибору більш ефективної) | до 2 | до 5 | до 10 |
Бюджет на рекламу на місяць (чим більший бюджет – більше відвідувань сайту та показів реклами) | від $300 | ||
Відвідування сайту за місяць (орієнтовна кількість переходів на сайт) | від 12 000 | ||
Показів реклами на місяць (орієнтовна кількість показів реклами) | до 3 ~ млн. | ||
Бонус на рекламу від компанії Google (через 30 днів після запуску реклами) | до $80 | ||
Терміни налаштування (зазначені лише робочі дні) | до 7 | до 10 | до 15 |
Безкоштовна підтримка реклами (відлік зі старту кампанії) | 20 роб. днів | ||
Вартість підтримки реклами (на другий місяць реклами) | $249 | $349 | від $449 |
Терміни налаштування банерної рекламної кампанії
Терміни налаштування рекламної кампанії можна розділити на такі основні етапи роботи:
- Узгодження стратегії;
- Розробка ідеї та концепції;
- Створення рекламних банерів (або відео) та УТП;
- Узгодження УТП та банерів;
- Налаштування рекламної кампанії.
Зазвичай, якщо всі етапи роботи заказчик погоджується швидко, то терміни налаштування реклами для кожного з тарифів такі:
- Тариф Банер-M – до 10 днів;
- Тариф Банер-L – до 15 днів;
- Тариф Банер-XL – від 15 днів.
Приклади та види банерів реклами в Google
Зазвичай банерна реклама в Google складається з 6 зображень з фіксованими розмірами. Залежно від місця показу реклами, Google самостійно підбирає оптимальний за розміром банер і виводить його на сайтах партнерів Google.
Ось приклади рекламних банерів для показу реклами в Google:
Приклад №2:
Приклад №3:
Приклад №4:
Банерна реклама в Google Ads – Ціна
Назва тарифу на рекламу | Ціна (разова) | Терміни налаштування |
Тариф Банер-M | 429$ | 5 днів |
Тариф Банер-L | 749$ | 7 днів |
Тариф Банер-XL | від 1499$ | від 14 днів |